Forma studiów

Ten kierunek możesz studiować niestacjonarnie. Zajęcia będziesz mieć w sobotę i niedzielę, średnio co drugi weekend. Wykłady odbywają się online a ćwiczenia w salach. 

 

Kierunek powstał z myślą o ludziach, którzy działając w obszarach sprzedaży oraz szeroko pojętego marketingu mają świadomość, że branże te rozwijają się niezwykle dynamicznie. Nie tylko w szybkim tempie przybywa narzędzi w postaci nowego oprogramowana do wsparcia pracy, ale dynamiczne pojawiające się nowe trendy modelują pracę handlowca i marketingowca.

Sposób realizacji

Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:

  • Hybrydowy: wykłady zrealizujesz online (synchronicznie, na platformie Teams), a ćwiczenia w salach. 
    W jednym dniu odbywają się tylko wykłady albo tylko ćwiczenia. 
Marketing i sprzedaż

Program studiów zawiera tematykę, która pozwoli Ci szeroko spojrzeć na współczesne tendencje konsumenckie m.in. dzięki przedmiotom takim, jak: marketing międzynarodowy, nowoczesne zarządzanie marką czy nowoczesne techniki reklamy.

 

Działalność marketingowa oraz sprzedaż towarów i usług musi być zbudowana na solidnych fundamentach. Na studiach dowiesz się, jak zbudować prawidłowy model Twojego biznesu oraz jaką strategię marketingową do niego dobrać.

 

Współczesny świat wymaga korzystania z rozbudowanego oprogramowania i licznych baz danych. Z tego względu program studiów obejmuje zagadnienia związane z eksploracją danych i rozwiniętą automatyzację marketingu. Dzięki temu nie tylko poznasz narzędzia niezbędne w pracy, ale także wykształcisz umiejętność szybkiego zapoznawania się z nowym oprogramowaniem.

Praca w sprzedaży i marketingu to praca z ludźmi: klientami, współpracownikami, ekspertami czy z mediami. W czasie studiów nauczysz się umiejętności efektywnego komunikowania się. Takie kompetencje kształcimy w formie treningu umiejętności interpersonalnych. Poznasz również zagadnienia związane z zarządzaniem w sektorze handlu, gdzie uczymy, jak połączyć zdolność do osiągania celów biznesowych z budowaniem długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami.   

By sprostać wyzwaniom przyszłości, zgłębiamy zagadnienia product desing i neuromarketingu. To nowe dziedziny, które powstały niedawno jako odpowiedź na potrzeby konsumentów. Metody kreatywnej pracy także ewoluują, z tego powodu studia uzupełnione są o poznanie nowych podejść, w tym design thinking.

Chcesz pogłębić swoje kompetencje w obszarze rzeczywistości rozszerzonej? Na zajęciach poznasz nie tylko teorię, ale również wypróbujesz okulusy czy hololensy. Dzięki temu przećwiczyć obsługę klienta czy zwizualizujesz nową kampanię reklamową.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia. 

do 9 lutego
czesne już od
355 zł
330 zł
miesięcznie

Zapisując się do 9 lutego, zyskujesz: 

  •  600 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów. 
  • Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów. 

 

Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej. 

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej. 

Bogumiła Urban

Program studiów magisterskich na kierunku marketing i sprzedaż powstał jako efekt pracy dużego zespołu. Współtworzyłam go z wykładowcami, a przeanalizowany i oceniony został przez grono naszych Partnerów Biznesowych. Warto podkreślić, że również nasi studenci studiów licencjackich wskazali, czego oczekują po studiach magisterskich. Oczywiście ich głos został uwzględniony i kilka przedmiotów znalazło się w programie studiów właśnie z ich inicjatywy. Do tych przedmiotów należy na przykład neuromarketing i business intelligence. Mam nadzieję, że ten efekt wspólnej pracy spotka się z zainteresowaniem osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności i pogłębić wiedzę o nowoczesnym marketingu. Marketing i sprzedaż w Wyższej Szkole Bankowej to jedyne na Górnym Śląsku studia, na których tak dogłębnie poznaje się te zagadnienia, gdyż poświęcony im jest cały kierunek, a nie tylko specjalność na innych kierunkach.

Bogumiła Urban

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż

Poznasz najnowsze trendy w marketingu, a także dowiesz się czym jest nauromarketing czy design thinking.
Na zajęciach będziesz wykorzystywać oprogramowanie, na którym na co dzień pracują marketingowcy.
Studenci
Rozszerzysz swoje umiejętności komunikacyjne oraz handlowe, aby skutecznie budować relację z klientami w obszarach B2B i B2C.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Digital marketing
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 410 zł 435 zł
Sprzedaż w innowacyjnym przedsiębiorstwie
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 410 zł 435 zł

Program studiów

  •  Business intelligence
  • Finanse i księgowość w przedsiębiorstwie usługowym i handlowym
  • Forecasting w marketingu i sprzedaży
  • Marketing i sprzedaż B2B
  • Marketing międzynarodowy
  • Marketing społeczny
  • Narzędzia informatyczne w zarządzaniu projektami
  • Nowoczesne techniki reklamy
  • Nowoczesne zarządzanie marką
  • Przedmiot kierunkowy w języku obcym II
  • Seminarium dyplomowe
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu
  • Strategie marketingowe
  • Zarządzanie procesami
  • Gra strategiczna
  • Język obcy
  • BHP
  • Praktyka zawodowa
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Łukasz Makowski
Aleksandra Szczepańska Dziubek
mg Krzysztof Tomas
Rafał Kwaczała
Prof. nadzw. dr hab. inż. Adam Jabłoński

Wiceprezes Zarządu renomowanej firmy OTTIMA plus Sp. z o. o z siedzibą w Katowicach. Prezes Zarządu Południowego Klastra Kolejowego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów optymalizacji zarządzania, audytor wiodący systemów zarządzania....

dr Łukasz Makowski, prof. WSB

Menedżer, doradca i trener biznesu z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, PRu, sprzedaży, negocjacji, komunikacji oraz innych. Od roku 2010 prodziekan WZ w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Autor oraz recenzent wielu publikacji z zakresu zarządzania, polityki i...

mgr Aleksandra Szczepańska - Dziubek

Praktyk branży kreatywnej specjalizujący się w zagadnieniach związanych z komunikacją medialną, copywritingiem oraz content marketingiem. Zawodowo tworzy strategie komunikacji marketingowej i kampanie reklamowe dla polskich oraz zagranicznych firm. Doświadczenie zdobyła zajmując się...

mgr Krzysztof Tomas

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej. Zawodowo związany z uczelnią w Chorzowie od ponad 10 lat. Prowadzi zajęcia z zakresu zarządzania, bankowości oraz finansów i rachunkowości w świecie codziennym. 

Praktyk w świecie finansów. Doświadczenie zawodowe poszerza w audycie i kontroli...

mgr Mariusz Rutke

Ekspert, praktyk z zakresu rachunkowości i controllingu w branży przemysłowej oraz finansowej, a także wykorzystania narzędzi informatycznych w biznesie. Prowadzi zajęcia dydaktyczne oraz szkolenia biznesowe z zakresu rachunkowości, controllingu oraz programowania.

Doświadczenie...

mgr Rafał Kwaczała

Wykładowca akademicki, trener i edukator (MCT, MCE). Posiada bogate doświadczenie zawodowe zdobyte podczas pracy w sektorze bankowym (banki komercyjne i spółdzielcze) w obszarze rachunkowości, restrukturyzacji należności i windykacji, sprawozdawczości i controllingu oraz...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
SOTE
Brand24
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

E-mail: rekrutacja@chorzow.wsb.pl
Tel.: +32 349 84 79

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00-16:00
Pobierz stronę do PDF