Ten kierunek możesz studiować niestacjonarnie. Zajęcia będziesz mieć w sobotę i niedzielę, średnio co drugi weekend. 

Wykłady odbywają się online zaś ćwiczenia w salach. 

 

Kierunek powstał z myślą o ludziach, którzy działając w obszarach sprzedaży oraz szeroko pojętego marketingu mają świadomość, że branże te rozwijają się niezwykle dynamicznie. Nie tylko w szybkim tempie przybywa narzędzi w postaci nowego oprogramowana do wsparcia pracy, ale dynamiczne pojawiające się nowe trendy modelują pracę handlowca i marketingowca.

Program studiów zawiera tematykę, która pozwoli Ci szeroko spojrzeć na współczesne tendencje konsumenckie m.in. dzięki przedmiotom takim, jak: marketing międzynarodowy, nowoczesne zarządzanie marką czy nowoczesne techniki reklamy.

 

Działalność marketingowa oraz sprzedaż towarów i usług musi być zbudowana na solidnych fundamentach. Na studiach dowiesz się, jak zbudować prawidłowy model Twojego biznesu oraz jaką strategię marketingową do niego dobrać.

Współczesny świat wymaga korzystania z rozbudowanego oprogramowania i licznych baz danych. Z tego względu program studiów obejmuje zagadnienia związane z eksploracją danych i rozwiniętą automatyzację marketingu. Dzięki temu nie tylko poznasz narzędzia niezbędne w pracy, ale także wykształcisz umiejętność szybkiego zapoznawania się z nowym oprogramowaniem.

studenci

Praca w sprzedaży i marketingu to praca z ludźmi: klientami, współpracownikami, ekspertami czy z mediami. W czasie studiów nauczysz się umiejętności efektywnego komunikowania się. Takie kompetencje kształcimy w formie treningu umiejętności interpersonalnych. Poznasz również zagadnienia związane z zarządzaniem w sektorze handlu, gdzie uczymy, jak połączyć zdolność do osiągania celów biznesowych z budowaniem długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami.   

By sprostać wyzwaniom przyszłości, zgłębiamy zagadnienia product desing i neuromarketingu. To nowe dziedziny, które powstały niedawno jako odpowiedź na potrzeby konsumentów. Metody kreatywnej pracy także ewoluują, z tego powodu studia uzupełnione są o poznanie nowych podejść, w tym design thinking.

Chcesz pogłębić swoje kompetencje w obszarze rzeczywistości rozszerzonej? Na zajęciach poznasz nie tylko teorię, ale również wypróbujesz okulusy czy hololensy. Dzięki temu przećwiczyć obsługę klienta czy zwizualizujesz nową kampanię reklamową.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 31 maja
czesne już od
345 zł
320 zł
miesięcznie

Zapisując się do 31 maja, zyskujesz: 

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 

  • jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej. 

Bogumiła Urban

Program studiów magisterskich na kierunku marketing i sprzedaż powstał jako efekt pracy dużego zespołu. Współtworzyłam go z wykładowcami, a przeanalizowany i oceniony został przez grono naszych Partnerów Biznesowych. Warto podkreślić, że również nasi studenci studiów licencjackich wskazali, czego oczekują po studiach magisterskich. Oczywiście ich głos został uwzględniony i kilka przedmiotów znalazło się w programie studiów właśnie z ich inicjatywy. Do tych przedmiotów należy na przykład neuromarketing i business intelligence. Mam nadzieję, że ten efekt wspólnej pracy spotka się z zainteresowaniem osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności i pogłębić wiedzę o nowoczesnym marketingu. Marketing i sprzedaż w Wyższej Szkole Bankowej to jedyne na Górnym Śląsku studia, na których tak dogłębnie poznaje się te zagadnienia, gdyż poświęcony im jest cały kierunek, a nie tylko specjalność na innych kierunkach.

Bogumiła Urban

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż

Poznasz najnowsze trendy w marketingu, a także dowiesz się czym jest nauromarketing czy design thinking.
Na zajęciach będziesz wykorzystywać oprogramowanie, na którym na co dzień pracują marketingowcy.
Studenci
Rozszerzysz swoje umiejętności komunikacyjne oraz handlowe, aby skutecznie budować relację z klientami w obszarach B2B i B2C.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
od 360 zł 385 zł
od 360 zł 385 zł

Program studiów

Przedmioty kierunkowe:

  • Business models
  • Strategie marketingowe
  • Marketing międzynarodowy
  • Finanse i księgowość w przedsiębiorstwie usługowym i handlowym
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu
  • Zarządzanie procesami
  • Marketing i sprzedaż B2B
  • Nowoczesne zarządzanie marką
  • Gra symulacyjna
  • Marketing społeczny
  • Narzędzia informatyczne w zarządzaniu projektami
  • Businss intelligence
  • Forecasting w marketingu i sprzedaży
  • Nowoczesne techniki reklamy
  • Język obcy
  • Przedmiot kierunkowy w języku obcym
  • BHP

Oraz przedmioty specjalnościowe, które realizowane są od II roku studiów.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Michał Dudek
Mariusz Mol
dr Agata Jakubowska
dr. inż. Michał Gębczyński
dr Michał Kucia
Aleksandra Szczepańska Dziubek
Małgorzata Lipowicz
dr Dariusz Olesiński
Martyna Duda
mgr Aleksander Gortat
mg Krzysztof Tomas
Prof. nadzw. dr hab. inż. Adam Jabłoński

Wiceprezes Zarządu renomowanej firmy OTTIMA plus Sp. z o. o z siedzibą w Katowicach. Prezes Zarządu Południowego Klastra Kolejowego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów optymalizacji zarządzania, audytor wiodący systemów zarządzania....

dr Michał Dudek

Menedżer kierunku turystyka i rekreacja. Doktor nauk ekonomicznych, specjalizujący się  w zagadnieniach związanych z transportem lotniczym. Były pracownik  Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach. Swoją pasje do transportu lotniczego zamienił na dysertację doktorską....

dr Łukasz Makowski, prof. WSB

Menedżer, doradca i trener biznesu z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, PRu, sprzedaży, negocjacji, komunikacji oraz innych. Od roku 2010 prodziekan WZ w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Autor oraz recenzent wielu publikacji z zakresu zarządzania, polityki i...

dr Teresa Gądek-Hawlena

Autorka monografii pt. Procesy dostosowawcze podaży na rynku usług pocztowych w Polsce, współautorka monografii pt. Aktywność podmiotów sektora TSL w tworzeniu i realizacji strategii społecznej odpowiedzialności biznesu pod red. M. Michałowskiej, współautorka podręcznika...

Dr inż. Mariusz Mol

Menedżer kierunku informatyka, wykładowca, kierownik zakładu dydaktycznego informatyki. Praktyk informatyk, tworzył systemy informatyczne wspierające sprzedaż i audyt dla takich firm jak Coca-Cola, Carlsber, Hoop, PKN Orlen. Obecnie współtworzy start-up technologiczny AIMAT, w który...

mgr Daniel Gaś

Menedżer kierunku bezpieczeństwo narodowe, Kierownik Zakładu Dydaktycznego Bezpieczeństwa Narodowego.

Menedżer z ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi, sprzedażą i procesami dotyczącymi szeroko rozumianego bezpieczeństwa w sektorze finansowym....

dr Agata Jakubowska

Doktor nauk ekonomicznych, zainteresowania naukowe związane są z zagadnieniami marketingu a w szczególności z public relations. Posiada wieloletnie doświadczenie jako nauczyciel akademicki z przedmiotów marketingowych, PR, reklamy czy zarządzania. Jest certyfikowanym tutorem akademickim a...

dr inż. Michał Gębczyński

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem związanym z implementacją strategii oraz procesów restrukturyzacyjnych w przedsiębiorstwach hutniczych, zbrojeniowych oraz górnictwa węgla kamiennego. W spółkach doradczych zarządzający projektami poprawy efektywności funkcjonowania...

prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu...

mgr Aleksandra Szczepańska - Dziubek

Praktyk branży kreatywnej specjalizujący się w zagadnieniach związanych z komunikacją medialną, copywritingiem oraz content marketingiem. Zawodowo tworzy strategie komunikacji marketingowej i kampanie reklamowe dla polskich oraz zagranicznych firm. Doświadczenie zdobyła zajmując się...

dr Małgorzata Lipowicz

.

dr Dariusz Olesiński

Doktor nauk humanistycznych, filozof i psycholog. Jego zainteresowania badawcze związane są z filozofią antyczną oraz pograniczem zagadnień psychologii i filozofii, z uwzględnieniem ich aspektu rozwojowo-psychoterapeutycznego. Obszary aktywności dydaktycznej dotyczą m.in. etyki biznesu,...

Mgr Martyna Duda

Praktyk UX/UI, zajmuje się analizą projektów informatycznych, modelowaniem aplikacji, interfejsów użytkownika, analizą kosztów projektu oraz monitorowaniem jakości UX. Trener na studiach podyplomowych z zakresu User Experience.

mgr Aleksander Gortat

Dziennikarz, prezenter, wykładowca akademicki, lektor. Trener i warsztatowiec specjalizujący się w autoprezentacji medialnej, kreacji wizerunku i technikach przekazu informacyjnego. Na co dzień - dyrektor Radia Plus Śląsk, oraz prezenter informacyjny TVS.

mgr Krzysztof Tomas

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej. Zawodowo związany z uczelnią w Chorzowie od ponad 10 lat. Prowadzi zajęcia z zakresu zarządzania, bankowości oraz finansów i rachunkowości w świecie codziennym. 

Praktyk w świecie finansów. Doświadczenie zawodowe poszerza w audycie i kontroli...

prof. dr hab. Marek Szopa

Profesor nauk fizycznych, praktyk zarządzania. Współzałożyciel i Partner Zarządzający firmy szkoleniowej Exbis. Od wielu lat rozwija zainteresowania "ścisłym" podejściem do rozwoju organizacji i zarządzania. Odbywał staże w uniwersytetach w Kolonii i Leuven. Specjalista w zakresie...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
SOTE
Brand24

Dodatkowe warunki rekrutacji

Kandydat powinien posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku  realizującym efekty uczenia się w ramach jednej z poniższych dyscyplin:

  • dziennikarstwie  i komunikacji społecznej
  • handlu międzynarodowym
  • finansach i rachunkowości
  • marketingu i komunikacji rynkowej
  • marketingu i sprzedaży
  • marketingu i reklamie
  • politologii
  • psychologii
  • psychologii w biznesie
  • socjologii
  • turystyce i rekreacji
  • zarządzaniu
  • kierunkach pokrewnych do wyżej wymienionych

 Na studia drugiego stopnia na kierunku marketing i sprzedaż może być również przyjęty 

  •         absolwent studiów wyższych na kierunkach filologicznych z zakresu filologii obcych  
  •          specjalności biznesowej, w tym kierunku język angielski w biznesie.

 Dla kandydatów, którzy nie posiadają dyplomu ukończenia studiów wyższych w dyscyplinach wymienionych powyżej, zostały wyznaczone różnice programowe:

  • marketing
  • badania marketingowe

 

e-administracja
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

E-mail: rekrutacja@chorzow.wsb.pl
Tel.: +32 349 85 24 +32 349 84 79

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00-16:00
Pobierz stronę do PDF