
Ten kierunek możesz studiować niestacjonarnie. Zajęcia będziesz mieć w sobotę i niedzielę, średnio co drugi weekend.
Wykłady odbywają się online zaś ćwiczenia w salach.
Kierunek powstał z myślą o ludziach, którzy działając w obszarach sprzedaży oraz szeroko pojętego marketingu mają świadomość, że branże te rozwijają się niezwykle dynamicznie. Nie tylko w szybkim tempie przybywa narzędzi w postaci nowego oprogramowana do wsparcia pracy, ale dynamiczne pojawiające się nowe trendy modelują pracę handlowca i marketingowca.

Program studiów zawiera tematykę, która pozwoli Ci szeroko spojrzeć na współczesne tendencje konsumenckie m.in. dzięki przedmiotom takim, jak: marketing międzynarodowy, nowoczesne zarządzanie marką czy nowoczesne techniki reklamy.
Działalność marketingowa oraz sprzedaż towarów i usług musi być zbudowana na solidnych fundamentach. Na studiach dowiesz się, jak zbudować prawidłowy model Twojego biznesu oraz jaką strategię marketingową do niego dobrać.

Współczesny świat wymaga korzystania z rozbudowanego oprogramowania i licznych baz danych. Z tego względu program studiów obejmuje zagadnienia związane z eksploracją danych i rozwiniętą automatyzację marketingu. Dzięki temu nie tylko poznasz narzędzia niezbędne w pracy, ale także wykształcisz umiejętność szybkiego zapoznawania się z nowym oprogramowaniem.

Praca w sprzedaży i marketingu to praca z ludźmi: klientami, współpracownikami, ekspertami czy z mediami. W czasie studiów nauczysz się umiejętności efektywnego komunikowania się. Takie kompetencje kształcimy w formie treningu umiejętności interpersonalnych. Poznasz również zagadnienia związane z zarządzaniem w sektorze handlu, gdzie uczymy, jak połączyć zdolność do osiągania celów biznesowych z budowaniem długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami.

By sprostać wyzwaniom przyszłości, zgłębiamy zagadnienia product desing i neuromarketingu. To nowe dziedziny, które powstały niedawno jako odpowiedź na potrzeby konsumentów. Metody kreatywnej pracy także ewoluują, z tego powodu studia uzupełnione są o poznanie nowych podejść, w tym design thinking.

Chcesz pogłębić swoje kompetencje w obszarze rzeczywistości rozszerzonej? Na zajęciach poznasz nie tylko teorię, ale również wypróbujesz okulusy czy hololensy. Dzięki temu przećwiczyć obsługę klienta czy zwizualizujesz nową kampanię reklamową.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 31 maja, zyskujesz:
-
600 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
- jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.
Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

Program studiów magisterskich na kierunku marketing i sprzedaż powstał jako efekt pracy dużego zespołu. Współtworzyłam go z wykładowcami, a przeanalizowany i oceniony został przez grono naszych Partnerów Biznesowych. Warto podkreślić, że również nasi studenci studiów licencjackich wskazali, czego oczekują po studiach magisterskich. Oczywiście ich głos został uwzględniony i kilka przedmiotów znalazło się w programie studiów właśnie z ich inicjatywy. Do tych przedmiotów należy na przykład neuromarketing i business intelligence. Mam nadzieję, że ten efekt wspólnej pracy spotka się z zainteresowaniem osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności i pogłębić wiedzę o nowoczesnym marketingu. Marketing i sprzedaż w Wyższej Szkole Bankowej to jedyne na Górnym Śląsku studia, na których tak dogłębnie poznaje się te zagadnienia, gdyż poświęcony im jest cały kierunek, a nie tylko specjalność na innych kierunkach.



Zobacz specjalności na tym kierunku
Program studiów
Przedmioty kierunkowe:
- Business models
- Strategie marketingowe
- Marketing międzynarodowy
- Finanse i księgowość w przedsiębiorstwie usługowym i handlowym
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
- Zarządzanie procesami
- Marketing i sprzedaż B2B
- Nowoczesne zarządzanie marką
- Gra symulacyjna
- Marketing społeczny
- Narzędzia informatyczne w zarządzaniu projektami
- Businss intelligence
- Forecasting w marketingu i sprzedaży
- Nowoczesne techniki reklamy
- Język obcy
- Przedmiot kierunkowy w języku obcym
- BHP
Oraz przedmioty specjalnościowe, które realizowane są od II roku studiów.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Dodatkowe warunki rekrutacji
Kandydat powinien posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku realizującym efekty uczenia się w ramach jednej z poniższych dyscyplin:
- dziennikarstwie i komunikacji społecznej
- handlu międzynarodowym
- finansach i rachunkowości
- marketingu i komunikacji rynkowej
- marketingu i sprzedaży
- marketingu i reklamie
- politologii
- psychologii
- psychologii w biznesie
- socjologii
- turystyce i rekreacji
- zarządzaniu
- kierunkach pokrewnych do wyżej wymienionych
Na studia drugiego stopnia na kierunku marketing i sprzedaż może być również przyjęty
- absolwent studiów wyższych na kierunkach filologicznych z zakresu filologii obcych
- specjalności biznesowej, w tym kierunku język angielski w biznesie.
Dla kandydatów, którzy nie posiadają dyplomu ukończenia studiów wyższych w dyscyplinach wymienionych powyżej, zostały wyznaczone różnice programowe:
- marketing
- badania marketingowe

Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie
ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów
E-mail: rekrutacja@chorzow.wsb.pl
Tel.:
+32 349 85 24
+32 349 84 79
- pn-pt: 08:00-16:00