Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się, jak projektować nowoczesne produkty i usługi 
  • Zdobędziesz wiedzę na temat neuromarketingu i będziesz wiedzieć, jak tę wiedzę zastosować w praktyce
  • Przećwiczysz umiejętności interpersonalne
  • Zapoznasz się z regulacjami dotyczącymi ochrony interesów konsumenta i konkurencji.
grupa słuchaczy SP z komputerem

Praca dla Ciebie

  • w agencjach kreatywnych, które stawiają na współpracę z nowoczesnymi sektorami gospodarki
  • w działach odpowiedzialnych za kreowania marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych i handlowych 
  • w firmach potrzebujących twórczych i elastycznych specjalistów, działających w obszarach dynamicznie rozwijających się
  • we własnej firmie, która współpracuje z branżami stawiającymi na rozwój.
koszula

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
405 zł
371 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia zyskujesz: 

 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 405 zł

Program studiów

Przedmioty specjalnościowe (realizowane od II semestru studiów): 

  • Ochrona interesów konkurencji i konsumentów
  • Design thinking, product design
  • Eksploracja danych biznesowych
  • Trening umiejętności interpersonalnych
  • Neuromarketing
  • Advanced marketing automation
  • Innowacyjność w przedsiębiorstwie

Oraz przedmioty podstawowe i kierunkowe obowiązujące wszystkich studentów kierunku Marketing i Sprzedaż.
 

Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Michał Kucia
dr Krzysztof Koj
prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska
Daniel Gaś
prof. nadzw. dr hab. Małgorzata Kieżel

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się między innymi wokół problematyki zarządzania i planowania marketingowego, marketingu czy tworzenia wizerunku i marki. Od kilkunastu lat prowadzi badania rynku systemowych produktów bankowych, a od kilku lat także branży turystycznej. Oprócz...

prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu...

dr Krzysztof Koj Dziekan Uniwersytetu WSB Merito

 Ekonomista, menedżer, trener i konsultant, od 1994 r. prowadzący szkolenia z dziedziny negocjacji, sprzedaży, komunikacji oraz obsługi klienta (szkolenia w języku polskim i angielskim), moderator i facylitator. 
Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito Chorzów (od 2001 r.) w dziedzinie...

prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska

Doktor habilitowany z dziedziny nauk ekonomicznych. Ma wieloletnie doświadczenie nauczyciela akademickiego w zakresie prowadzenia zajęć z zakresu marketingu, zarządzania sprzedażą, obsługą klienta, merchandisingu oraz badań rynku, również na studiach podyplomowych. 


Kierownik...

mgr Daniel Gaś

Menedżer kierunku bezpieczeństwo narodowe, Kierownik Zakładu Dydaktycznego Bezpieczeństwa Narodowego.

Menedżer z ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi, sprzedażą i procesami dotyczącymi szeroko rozumianego bezpieczeństwa w sektorze finansowym....

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF