Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się projektowania kampanii reklamowych.
  • Zrozumiesz  tematy projektowania podróży klienta w oparciu o punkty styku klienta z marką online i offline.
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, Google Adwords, Freshmail, Hotjar, Fasttony.
  • Poznasz techniki budowania wizerunku marki i relacji w mediach społecznościowych.
  • Pojmiesz sposoby projektowania serwisów internetowych zorientowanych na użytkownika.
  • Opanujesz analitykę działań internetowych.

Praca dla Ciebie:

 

  • specjalista ds. marketingu
  • specjalista SEM/SEO
  • specjalista ds. marketingu interneowego
  • analityk internetowy
  • specjalista ds. performance marketingu.
koszula

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Ekosystem marketingu nieustannie podlega zmianom, są one szczególnie widoczne w ostatnich latach. Większość przedsiębiorstw kieruje swoje budżety marketingowe w stronę mediów interaktywnych, które pozwalają bardziej zbliżyć się do klienta i lepiej mierzyć efektywność wszelkich działań.
  • W trakcie nauki otrzymasz  profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej:

         -Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji

          public relations PROWLY,
         -Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i

          social media BRAND24.

  • Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Teb Akademia.
psychologia-w-biznesie

Masz możliwość wyboru pomiędzy studiami stacjonarnymi, niestacjonarnymi, a także ścieżką hybrydową na studiach niestacjonarnych.
Jeśli zdecydujesz się na ścieżkę hybrydową na studiach niestacjonarnych, będziesz zdobywać wiedzę i umiejętności zarówno podczas zajęć na uczelni (ćwiczenia), jak i zajęć realizowanych online (wykłady online w czasie rzeczywistym), zgodnie z harmonogramem zajęć. Zajęcia odbywają się 4 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. 
Samodzielnie zdecyduj, która forma studiowania będzie dla Ciebie korzystniejsza.

Krzysztof Zdziebło

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu.

do 29 kwietnia
czesne już od
275 zł
225 zł
miesięcznie

Zapisując się do 29 kwietnia, zyskujesz:

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego

 

 

 

Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

 

  • jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.

Program studiów

W trakcie studiów będziesz uczestniczyć w wykładach i ćwiczeniach, m.in. z:

  • zarządzanie relacjami z klientem
  • e-marketing
  • psychologia komunikacji
  • marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych
  • strategie i narzędzia content marketingu
  • projektowanie serwisów...
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Michał Raszka
prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska
dr Michał Kucia
Maciej Makowski
Aleksandra Szczepańska Dziubek
mgr Kinga Religa

Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach. Jest odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej. Zaangażowana w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Absolwentka kursu...

dr Łukasz Makowski

Menedżer, doradca i trener biznesu z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, PRu, sprzedaży, negocjacji, komunikacji oraz innych. Od roku 2010 prodziekan WZ w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Autor oraz recenzent wielu publikacji z zakresu zarządzania, polityki i...

mgr Michał Raszka

Dyrektor Działu Komunikacji i Strategii Medialnych w Grupie PRC. Rzecznik prasowy, twórca kampanii public relations, media relations, marketingowych. Praktyk i teoretyk zarządzania kryzysowego. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich. Zainteresowania naukowe związane z szeroko...

prof. nadzw. dr hab. Małgorzata Kieżel

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się między innymi wokół problematyki zarządzania i planowania marketingowego, marketingu czy tworzenia wizerunku i marki. Od kilkunastu lat prowadzi badania rynku systemowych produktów bankowych, a od kilku lat także branży turystycznej. Oprócz...

prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska

Doktor habilitowany z dziedziny nauk ekonomicznych. Ma wieloletnie doświadczenie nauczyciela akademickiego w zakresie prowadzenia zajęć z zakresu marketingu, zarządzania sprzedażą, obsługą klienta, merchandisingu oraz badań rynku, również na studiach podyplomowych. 


Kierownik...

mgr Partycja Sopalska

Ekspert public relations, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na wydziale Ekonomii, specjalność Public Relations. Doświadczenie zdobywała m.in. w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach w Dziale Komunikacji i Promocji. Współtworzyła, a później była rzecznikiem...

prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu...

mgr Maciej Makowski

Menedżer, trener biznesu, specjalista z zakresu zarządzania, marketingu i sprzedaży. Wykładowca oraz autor szeregu publikacji poświęconych problematyce przedsiębiorczości, zarządzania zasobami ludzkimi, organizacji czasu pracy, sprzedaży i marketingu. Redaktor naczelny magazynu...

mgr Aleksandra Szczepańska - Dziubek

Praktyk branży kreatywnej specjalizujący się w zagadnieniach związanych z komunikacją medialną, copywritingiem oraz content marketingiem. Zawodowo tworzy strategie komunikacji marketingowej i kampanie reklamowe dla polskich oraz zagranicznych firm. Doświadczenie zdobyła zajmując się...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
mediamass
mediafeed
hilti
gong
teb-akademia
apagroup
prowly
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

E-mail: rekrutacja@chorzow.wsb.pl
Tel.: +32 349 85 24 +32 349 84 79

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00-16:00
Pobierz stronę do PDF