Dlaczego warto wybrać kierunek marketing i sprzedaż w WSB?

Ten kierunek możesz studiować niestacjonarnie tzn. że zajęcia będziesz mieć w sobotę i niedzielę, średnio co drugi weekend.
Wszystkie wykłady odbywają się online zaś ćwiczenia w salach.
Spotkasz wielu cenionych ekspertów w świecie marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:
- Hybrydowy - wykłady na studiach hybrydowych zrealizujesz online a ćwiczenia w salach wykładowych. W jednym dniu odbywają się tylko wykłady albo tylko ćwiczenia.

Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.
Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.
Gra symulacyjna firmy REVAS pozwoli Ci całościowo zarządzać agencją marketingową.

Zapoznasz się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter, specjalista ds. UX, specjalista ds. sprzedaży internetowej, specjalista SEM/SEO, analityk internetowy, rzecznik prasowy, konsultant ds. marki, doradca klienta, menedżer produktu.

W trakcie nauki otrzymasz profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej takie jak bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji public relations PROWLY oraz bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i social media BRAND24.

Uczelnia zapewnia specjalistyczne narzędzia marketingowe, przyjazną i przydatną w późniejszej pracy formę zajęć, spotkania z ludźmi szanowanymi w branży.
Czego nauczysz się w trakcie studiów?





Zobacz specjalności na tym kierunku
Program studiów
Przedmioty podstawowe i kierunkowe:
- Komunikacja marketingowa
- Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
- Psychologia marketingu i sprzedaży
- Podstawy marketingu
- Badania marketingowe
- Zarządzanie marką
- Zachowania konsumentów
- Nauka o organizacji
- Podstawy finansów organizacji
- Środki i techniki sprzedaży
- Negocjacje w biznesie
- Podstawy socjologii
- Podstawy komunikacji
- Podstawy psychologii
- Podstawy prawa
- Podstawy zarządzania
- Etyka w biznesie
- Zarządzanie projektami
- Planowanie marketingowe
- Ochrona własności intelektualnej
- Podstawy technologii informacyjnej i aplikacji biurowych
- Metodyka pracy projektowej
- Wprowadzenie do pracy dyplomowej
- Wyzwania rynku pracy
- Język obcy
- Wychowanie fizyczne
- BHP
- Język polski
- Seminarium dyplomowe
- Podstawy ekonomii
- Praktyka zawodowa
- Seminarium dyplomowe
- Przedmiot kierunkowy w języku obcym
Oraz przedmioty specjalnościowe, które realizowane są od II roku studiów.
Seminarium dyplomowe oraz praktyka zawodowa.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie
ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów
E-mail: rekrutacja@chorzow.wsb.pl
Tel.:
+32 349 84 79
- pn-pt: 08:00-16:00