Dlaczego warto wybrać kierunek Marketing i sprzedaż w WSB?

Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.

Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.

system-bezpieczeństwa-narodowego

Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.

Gra symulacyjna firmy REVAS pozwoli Ci całościowo zarządzać agencją marketingową. 

Spotkasz wielu cenionych ekspertów w świecie marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

Zapoznasz się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter, specjalista ds. UX, specjalista ds. sprzedaży internetowej, specjalista SEM/SEO, analityk internetowy, rzecznik prasowy, konsultant ds. marki, doradca klienta, menedżer produktu.

W trakcie nauki otrzymasz profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej takie jak bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji public relations PROWLY oraz bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i social media BRAND24.

Uczelnia zapewnia specjalistyczne narzędzia marketingowe, przyjazną i przydatną w późniejszej pracy formę zajęć, spotkania z ludźmi szanowanymi w branży.

Monitor
specjalistyczne laboratorium komputerowe
Uścisk dłoni
spotkania branżowe z pracownikami
Organizacja
zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków

W swoim życiu kieruję się hasłem, by dążyć do celu mimo przeciwności losu. Długo szukałam uczelni, które spełniłaby moje oczekiwania. W WSB znalazłam kierunek i specjalność, którą chciałam studiować. Na uczelni najbardziej cenię sobie dobrą atmosferę. Swoją dalszą edukację chciałabym powiązać z moją pasją, którą jest architektura i rysunek.

Małgorzata Górska

Studentka WSB

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Poznasz realia i specyfikę pracy w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży.
Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.
Zapoznasz się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter.
Będziesz efektywnie analizował dane rynkowe, przeprowadzał badania marketingowe i pozyskiwał informacje o poziomie satysfakcji klientów.
Nauczysz się technik sprzedaży bezpośredniej i internetowej.
Zdobędziesz umiejętność skutecznego komunikowania się, planowania działań, samodzielnej pracy w ramach wskazanego projektu.
Zdobędziesz aktualną wiedzę na temat trendów i rozwiązań w świecie marketingu i sprzedaży.
studenci komputer

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Content marketing – tworzenie treści marketingowych
Niestacjonarne Stacjonarne Dofinansowane
od 260 zł
od 300 zł
Customer Care – zarządzanie relacjami z klientem
Niestacjonarne Stacjonarne Dofinansowane
od 260 zł
od 300 zł
E-handel i sprzedaż w nowych mediach
Niestacjonarne Stacjonarne
od 300 zł
E-handel i sprzedaż w nowych mediach
Niestacjonarne Stacjonarne Dofinansowane
od 260 zł
Innovative Marketing
Stacjonarne Angielski Nowość
od 4245 zł
Innowacyjny marketing
Niestacjonarne Stacjonarne Dofinansowane
od 260 zł
Innowacyjny marketing
Niestacjonarne Stacjonarne
od 300 zł
Marketing i nowe media
Niestacjonarne Stacjonarne
od 300 zł
Public relations i nowoczesna komunikacja
Niestacjonarne Stacjonarne
od 300 zł
Public relations i nowoczesna komunikacja
Niestacjonarne Stacjonarne Dofinansowane
od 260 zł
Sales Techniques and Strategies
Stacjonarne Angielski Nowość
od 4245 zł
Strategie i techniki sprzedaży
Niestacjonarne Stacjonarne
od 300 zł

Program studiów

Przedmioty podstawowe i kierunkowe:             

  • Komunikacja marketingowa
  • Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
  • Psychologia marketingu i sprzedaży
  • Podstawy marketingu
  • Badania marketingowe
  • Zarządzanie marką
  • Zachowania konsumentów
  • Nauka o organizacji
  • Podstawy...
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Bogumiła Urban
prof. zw. dr hab. Marek Prymon
prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska
dr Michał Kucia
Maciej Makowski
Aleksandra Szczepańska Dziubek
Justyna Gaś
Łukasz Bugaj
dr Agata Jakubowska
mgr Bogumiła Urban

Menedżer Kierunku i Kierownik Zakładu Dydaktycznego Marketing i Sprzedaż.


Posiada wieloletnie doświadczenie w przedsiębiorstwach z różnych sektorów gospodarki, w tym w branży lotniczej oraz reklamowej.


Była odpowiedzialna za rozwój marketingu w Międzynarodowym Porcie...

prof. zw. dr hab. Marek Prymon

Jego zainteresowania badawcze dotyczą głównie zarządzania marketingowego, społecznych aspektów marketingu, badań marketingowych oraz marketingu międzynarodowego. Najważniejsze prace obejmują "Zarządzanie marketingowe"(1982), Społeczne i menedżerskie aspekty współczesnego...

prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska

Doktor habilitowany z dziedziny nauk ekonomicznych. Ma wieloletnie doświadczenie nauczyciela akademickiego w zakresie prowadzenia zajęć z zakresu marketingu, zarządzania sprzedażą, obsługą klienta, merchandisingu oraz badań rynku, również na studiach podyplomowych. 


Kierownik...

prof. nadzw. dr hab. Małgorzata Kieżel

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się między innymi wokół problematyki zarządzania i planowania marketingowego, marketingu czy tworzenia wizerunku i marki. Od kilkunastu lat prowadzi badania rynku systemowych produktów bankowych, a od kilku lat także branży turystycznej. Oprócz...

prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu...

dr Łukasz Makowski

Menedżer, doradca i trener biznesu z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, PRu, sprzedaży, negocjacji, komunikacji oraz innych. Od roku 2010 prodziekan WZ w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Autor oraz recenzent wielu publikacji z zakresu zarządzania, polityki i...

mgr Partycja Sopalska

Ekspert public relations, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na wydziale Ekonomii, specjalność Public Relations. Doświadczenie zdobywała m.in. w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach w Dziale Komunikacji i Promocji. Współtworzyła, a później była rzecznikiem...

mgr Maciej Makowski

Menedżer, trener biznesu, specjalista z zakresu zarządzania, marketingu i sprzedaży. Wykładowca oraz autor szeregu publikacji poświęconych problematyce przedsiębiorczości, zarządzania zasobami ludzkimi, organizacji czasu pracy, sprzedaży i marketingu. Redaktor naczelny magazynu...

mgr Kinga Religa

Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach. Jest odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej. Zaangażowana w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Absolwentka kursu...

mgr Michał Raszka

Dyrektor Działu Komunikacji i Strategii Medialnych w Grupie PRC. Rzecznik prasowy, twórca kampanii public relations, media relations, marketingowych. Praktyk i teoretyk zarządzania kryzysowego. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich. Zainteresowania naukowe związane z szeroko...

mgr Aleksandra Szczepańska - Dziubek

Praktyk branży kreatywnej specjalizujący się w zagadnieniach związanych z komunikacją medialną, copywritingiem oraz content marketingiem. Zawodowo tworzy strategie komunikacji marketingowej i kampanie reklamowe dla polskich oraz zagranicznych firm. Doświadczenie zdobyła zajmując się...

mgr Justyna Gaś

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi, w tym przez siedemnaście lat - stricte sprzedażowymi. Nabyte doświadczenie w obsłudze klienta business to customer. Obecnie pracuje jako menedżer we wiodącej instytucji finansowej w Polsce i Europie środkowo...

mgr Łukasz Bugaj

Od początku swojej kariery zawodowej związany ze sprzedażą. Kilka lat pracował w branży finansowej jako Team Lider, gdzie z sukcesami koordynował pracą zespołu doradców klienta kluczowego. Niemalże od 5 lat związany z Biurem Rekrutacji Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie, gdzie do...

dr Agata Jakubowska

Doktor nauk ekonomicznych, zainteresowania naukowe związane są z zagadnieniami marketingu a w szczególności z public relations. Posiada wieloletnie doświadczenie jako nauczyciel akademicki z przedmiotów marketingowych, PR, reklamy czy zarządzania. Jest certyfikowanym tutorem akademickim a...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
mediamass
mediafeed
hilti
teb-akademia
apagroup
prowly
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia, podyplomowych w Chorzowie

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00-16:00
Pobierz stronę do PDF