Dlaczego warto wybrać kierunek Marketing i sprzedaż w WSB?

Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.

Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.

system-bezpieczeństwa-narodowego

Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.

Gra symulacyjna firmy REVAS pozwoli Ci całościowo zarządzać agencją marketingową. 

Spotkasz wielu cenionych ekspertów w świecie marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

Zapoznasz się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter, specjalista ds. UX, specjalista ds. sprzedaży internetowej, specjalista SEM/SEO, analityk internetowy, rzecznik prasowy, konsultant ds. marki, doradca klienta, menedżer produktu.

W trakcie nauki otrzymasz profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej takie jak bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji public relations PROWLY oraz bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i social media BRAND24.

Uczelnia zapewnia specjalistyczne narzędzia marketingowe, przyjazną i przydatną w późniejszej pracy formę zajęć, spotkania z ludźmi szanowanymi w branży.

Monitor
specjalistyczne laboratorium komputerowe
Uścisk dłoni
spotkania branżowe z pracownikami
Organizacja
zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu.

do 31 maja
czesne już od
275 zł
225 zł
miesięcznie

Zapisując się do 31 maja, zyskujesz:

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego

 

 

 

Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

 

  • jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.
Bartłomiej Gałka

Jestem przedstawicielem handlowym, na co dzień pracuję w firmie logistycznej w dziale sprzedaży. Moją pasją są podróże oraz fotografowanie. Od 2015 r. kiedy rozpocząłem swoją przygodę z podróżowaniem odwiedziłem 22 państwa, ale wciąż planuję nowe kierunki! Na liście marzeń są między innymi Stany Zjednoczone. Uczelnię polecili mi znajomi, którzy są absolwentami WSB. Kierunek, który wybrałem, czyli Marketing i sprzedaż, zainteresował mnie zarówno pod kątem zawodowym, jak i prywatnym. W czasie studiów spotkałem wykwalifikowanych specjalistów, a zajęcia przez nich przygotowane są prowadzone w interesujący sposób.

Bartłomiej Gałka

Student WSB

Krzysztof Zdziebło

Lubię stawiać sobie wysokie cele i uparcie do nich dążyć. Postanowiłem rozpocząć studia w WSB z trzech powodów. Po pierwsze dużą zaletą jest plan zajęć - studia dzienne odbywają się trzy dni w tygodniu i nie ma tu mowy o tzw. “okienkach”. Po drugie, lokalizacja uczelni pozwala mi na szybki dojazd, a co najważniejsze wybrany przeze mnie kierunek był w bardzo konkurencyjnej cenie. Dzięki studiom zawarłem również wyjątkowe znajomości.

Krzysztof Zdziebło

Student WSB

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Poznasz realia i specyfikę pracy w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży.
Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.
Zapoznasz się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter.
Będziesz efektywnie analizował dane rynkowe, przeprowadzał badania marketingowe i pozyskiwał informacje o poziomie satysfakcji klientów.
Nauczysz się technik sprzedaży bezpośredniej i internetowej.
Zdobędziesz umiejętność skutecznego komunikowania się, planowania działań, samodzielnej pracy w ramach wskazanego projektu.
Zdobędziesz aktualną wiedzę na temat trendów i rozwiązań w świecie marketingu i sprzedaży.
studenci komputer

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Content marketing – tworzenie treści marketingowych
Hybrydowe Niestacjonarne Stacjonarne
od 265 zł 315 zł
Customer Care – zarządzanie relacjami z klientem
Hybrydowe Niestacjonarne Stacjonarne
od 265 zł 315 zł
E-handel i sprzedaż w nowych mediach
Hybrydowe Niestacjonarne Stacjonarne
od 265 zł 315 zł
Innowacyjny marketing
Hybrydowe Niestacjonarne Stacjonarne
od 265 zł 315 zł
Marketing i nowe media
Hybrydowe Niestacjonarne Stacjonarne
od 265 zł 315 zł
Public relations i nowoczesna komunikacja
Hybrydowe Niestacjonarne Stacjonarne
od 265 zł 315 zł
Strategie i techniki sprzedaży
Hybrydowe Niestacjonarne Stacjonarne
od 265 zł 315 zł

Program studiów

Przedmioty podstawowe i kierunkowe:             

  • Komunikacja marketingowa
  • Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
  • Psychologia marketingu i sprzedaży
  • Podstawy marketingu
  • Badania marketingowe
  • Zarządzanie marką
  • Zachowania konsumentów
  • Nauka o organizacji
  • Podstawy...
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Bogumiła Urban
prof. zw. dr hab. Marek Prymon
prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska
dr Michał Kucia
Maciej Makowski
Michał Raszka
Aleksandra Szczepańska Dziubek
Justyna Gaś
Łukasz Bugaj
dr Agata Jakubowska
mgr Bogumiła Urban

Menedżer Kierunku i Kierownik Zakładu Dydaktycznego Marketing i Sprzedaż.


Posiada wieloletnie doświadczenie w przedsiębiorstwach z różnych sektorów gospodarki, w tym w branży lotniczej oraz reklamowej.


Była odpowiedzialna za rozwój marketingu w Międzynarodowym Porcie...

prof. zw. dr hab. Marek Prymon

Jego zainteresowania badawcze dotyczą głównie zarządzania marketingowego, społecznych aspektów marketingu, badań marketingowych oraz marketingu międzynarodowego. Najważniejsze prace obejmują "Zarządzanie marketingowe"(1982), Społeczne i menedżerskie aspekty współczesnego...

prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska

Doktor habilitowany z dziedziny nauk ekonomicznych. Ma wieloletnie doświadczenie nauczyciela akademickiego w zakresie prowadzenia zajęć z zakresu marketingu, zarządzania sprzedażą, obsługą klienta, merchandisingu oraz badań rynku, również na studiach podyplomowych. 


Kierownik...

prof. nadzw. dr hab. Małgorzata Kieżel

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się między innymi wokół problematyki zarządzania i planowania marketingowego, marketingu czy tworzenia wizerunku i marki. Od kilkunastu lat prowadzi badania rynku systemowych produktów bankowych, a od kilku lat także branży turystycznej. Oprócz...

prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu...

dr Łukasz Makowski

Menedżer, doradca i trener biznesu z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, PRu, sprzedaży, negocjacji, komunikacji oraz innych. Od roku 2010 prodziekan WZ w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Autor oraz recenzent wielu publikacji z zakresu zarządzania, polityki i...

mgr Partycja Sopalska

Ekspert public relations, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na wydziale Ekonomii, specjalność Public Relations. Doświadczenie zdobywała m.in. w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach w Dziale Komunikacji i Promocji. Współtworzyła, a później była rzecznikiem...

mgr Maciej Makowski

Menedżer, trener biznesu, specjalista z zakresu zarządzania, marketingu i sprzedaży. Wykładowca oraz autor szeregu publikacji poświęconych problematyce przedsiębiorczości, zarządzania zasobami ludzkimi, organizacji czasu pracy, sprzedaży i marketingu. Redaktor naczelny magazynu...

mgr Kinga Religa

Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach. Jest odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej. Zaangażowana w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Absolwentka kursu...

mgr Michał Raszka

Dyrektor Działu Komunikacji i Strategii Medialnych w Grupie PRC. Rzecznik prasowy, twórca kampanii public relations, media relations, marketingowych. Praktyk i teoretyk zarządzania kryzysowego. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich. Zainteresowania naukowe związane z szeroko...

mgr Aleksandra Szczepańska - Dziubek

Praktyk branży kreatywnej specjalizujący się w zagadnieniach związanych z komunikacją medialną, copywritingiem oraz content marketingiem. Zawodowo tworzy strategie komunikacji marketingowej i kampanie reklamowe dla polskich oraz zagranicznych firm. Doświadczenie zdobyła zajmując się...

mgr Justyna Gaś

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi, w tym przez siedemnaście lat - stricte sprzedażowymi. Nabyte doświadczenie w obsłudze klienta business to customer. Obecnie pracuje jako menedżer we wiodącej instytucji finansowej w Polsce i Europie środkowo...

mgr Łukasz Bugaj

Od początku swojej kariery zawodowej związany ze sprzedażą. Kilka lat pracował w branży finansowej jako Team Lider, gdzie z sukcesami koordynował pracą zespołu doradców klienta kluczowego. Niemalże od 5 lat związany z Biurem Rekrutacji Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie, gdzie do...

dr Agata Jakubowska

Doktor nauk ekonomicznych, zainteresowania naukowe związane są z zagadnieniami marketingu a w szczególności z public relations. Posiada wieloletnie doświadczenie jako nauczyciel akademicki z przedmiotów marketingowych, PR, reklamy czy zarządzania. Jest certyfikowanym tutorem akademickim a...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
mediamass
mediafeed
hilti
teb-akademia
apagroup
prowly
business-consulting
MP Flow
Punkt Krytyczny
balanGO

Studia stacjonarne, niestacjonarne i hybrydowe

Masz możliwość wyboru pomiędzy studiami stacjonarnymi, niestacjonarnymi, a także ścieżką hybrydową na studiach niestacjonarnych.
Jeśli zdecydujesz się na ścieżkę hybrydową na studiach niestacjonarnych, będziesz zdobywać wiedzę i umiejętności zarówno podczas zajęć na uczelni (ćwiczenia), jak i zajęć realizowanych online (wykłady online w czasie rzeczywistym), zgodnie z harmonogramem zajęć. Zajęcia odbywają się 4 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. 
Samodzielnie zdecyduj, która forma studiowania będzie dla Ciebie korzystniejsza.

Krzysztof Zdziebło
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

E-mail: rekrutacja@chorzow.wsb.pl
Tel.: +32 349 85 24 +32 349 84 79

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00-16:00
Pobierz stronę do PDF