Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się inicjować twórcze środowisko pracy.
  • Dowiesz się, jak posługiwać się językiem korzyści.
  • Będziesz potrafił dostosowywać kanały komunikacji do marki.
  • Opanujesz pisanie i reżyserowanie materiałów reklamowych – prasowych, radiowych i video.
  • Pojmiesz sposoby tworzenia wartościowych treści, które przyciągają uwagę klientów.
  • Dostosujesz techniki projektowania produktów i usług.

Praca dla Ciebie:

  • copywriter
  • specjalista ds. contentu
  • SEO copywriter
  • online marketing specialist
  • lead generator specialist.

 

koszula

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Specjalność ćwicząca zagadnienia „content marketingu” pozwoli Ci stać się niezależnym twórcą nowych mediów, ekspertem wykorzystującym zarówno słowo pisane w sferze cyfrowej (również w budowie strategii storytellingowych marek), jak i wszelkie narzędzia wizualne (content video, media efemeryczne, materiały zdjęciowe, projektowanie nowoczesnej grafiki komputerowej) w celu tworzenia innowacyjnych formatów komunikacji.
  • W trakcie nauki otrzymasz  profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej:

         - Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji

            public relations PROWLY,

          -Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i

            social media BRAND24.

  • Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Teb Akademia.
pracownik-cywilny-w-służbach-mundurowych

Masz możliwość wyboru pomiędzy studiami stacjonarnymi, niestacjonarnymi, a także ścieżką hybrydową na studiach niestacjonarnych.
Jeśli zdecydujesz się na ścieżkę hybrydową na studiach niestacjonarnych, będziesz zdobywać wiedzę i umiejętności zarówno podczas zajęć na uczelni (ćwiczenia), jak i zajęć realizowanych online (wykłady online w czasie rzeczywistym), zgodnie z harmonogramem zajęć. Zajęcia odbywają się 4 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. 
Samodzielnie zdecyduj, która forma studiowania będzie dla Ciebie korzystniejsza.

Krzysztof Zdziebło

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu.

do 29 kwietnia
czesne już od
275 zł
225 zł
miesięcznie

Zapisując się do 29 kwietnia, zyskujesz:

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego

 

 

 

Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

 

  • jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.

Program studiów

Przedmioty specjalnościowe:

  • e-marketing
  • public relations
  • psychologia komunikacji
  • strategie i narzędzia content marketingu
  • social media marketing
  • warsztaty tworzenia treści tekstowo - graficznych
  • marketing w wyszukiwarkach internetowych i optymalizacja treści
  • warsztaty...
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Michał Raszka
prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska
dr Michał Kucia
Maciej Makowski
Aleksandra Szczepańska Dziubek
mgr Kinga Religa

Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach. Jest odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej. Zaangażowana w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Absolwentka kursu...

dr Łukasz Makowski

Menedżer, doradca i trener biznesu z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, PRu, sprzedaży, negocjacji, komunikacji oraz innych. Od roku 2010 prodziekan WZ w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Autor oraz recenzent wielu publikacji z zakresu zarządzania, polityki i...

mgr Michał Raszka

Dyrektor Działu Komunikacji i Strategii Medialnych w Grupie PRC. Rzecznik prasowy, twórca kampanii public relations, media relations, marketingowych. Praktyk i teoretyk zarządzania kryzysowego. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich. Zainteresowania naukowe związane z szeroko...

prof. nadzw. dr hab. Małgorzata Kieżel

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się między innymi wokół problematyki zarządzania i planowania marketingowego, marketingu czy tworzenia wizerunku i marki. Od kilkunastu lat prowadzi badania rynku systemowych produktów bankowych, a od kilku lat także branży turystycznej. Oprócz...

prof. nadzw. dr hab. Barbara Kucharska

Doktor habilitowany z dziedziny nauk ekonomicznych. Ma wieloletnie doświadczenie nauczyciela akademickiego w zakresie prowadzenia zajęć z zakresu marketingu, zarządzania sprzedażą, obsługą klienta, merchandisingu oraz badań rynku, również na studiach podyplomowych. 


Kierownik...

mgr Partycja Sopalska

Ekspert public relations, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na wydziale Ekonomii, specjalność Public Relations. Doświadczenie zdobywała m.in. w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach w Dziale Komunikacji i Promocji. Współtworzyła, a później była rzecznikiem...

prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu...

mgr Maciej Makowski

Menedżer, trener biznesu, specjalista z zakresu zarządzania, marketingu i sprzedaży. Wykładowca oraz autor szeregu publikacji poświęconych problematyce przedsiębiorczości, zarządzania zasobami ludzkimi, organizacji czasu pracy, sprzedaży i marketingu. Redaktor naczelny magazynu...

mgr Aleksandra Szczepańska - Dziubek

Praktyk branży kreatywnej specjalizujący się w zagadnieniach związanych z komunikacją medialną, copywritingiem oraz content marketingiem. Zawodowo tworzy strategie komunikacji marketingowej i kampanie reklamowe dla polskich oraz zagranicznych firm. Doświadczenie zdobyła zajmując się...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
mediamass
mediafeed
hilti
gong
teb-akademia
apagroup
prowly
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

E-mail: rekrutacja@chorzow.wsb.pl
Tel.: +32 349 85 24 +32 349 84 79

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00-16:00
Pobierz stronę do PDF