Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

Specjalność na tym kierunku jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu: „SMART EDUCATION - Kształcenie wyższe w dobie innowacji cyfrowych” (POWR.03.05.00-00-Z004/18). Oznacza to, że poza promocjami wynikającymi z regulaminu promocji możesz zapłacić mniej.

efs
  • Opanujesz komunikowanie się organizacji biznesowych z uczestnikami rynku, klientami, kontrahentami, przedstawicielami władz społecznych, politycznych, mediami oraz środowiskami opiniotwórczymi.
  • Dowiesz się, jak stosować instrumenty i narzędzia marketingowe, w tym internetowe i dotyczące badań.
  • Przygotujesz i zrealizujesz plany działań marketingowych i PR.
  • Nauczysz się analizować wizerunek przedsiębiorstwa i działania z zakresu zmian wizerunkowych.
  • Pojmiesz sposoby kreowania marki produktu i przedsiębiorstwa.

Praca dla Ciebie:

  • specjalista w działach marketingu i public relations
  • agencje marketingowe i public relations
  • rzecznik prasowy.
koszula

„Fotografia towarzyszy mi już od 8 lat, uwielbiam pracę z ludźmi i ukazywanie ich prawdziwych emocji podczas ważnych momentów w ich życiu. Na swoich zdjęciach przedstawiam naturalność i subtelność. Wykonuję reportaże okolicznościowe i sesje plenerowe i z tym wiążę swoją przyszłość. Chciałabym założyć własną firmę. Stawiam już pierwsze kroki w tym kierunku – prowadzę fanpage, który cieszy się coraz większą oglądalnością.Wierzę, że te drobne sukcesy oraz wiedza zdobyta w trakcie studiów w WSB pomogą mi zrealizować plany.”

Gabriela Sroka

Studentka studiów I stopnia

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Interesujesz się reklamą i PR-em? Fascynuje Cię potencjał marketingu społecznościowego i nowych mediów? Jeśli odpowiedziałeś „TAK” na powyższe pytania, to ta specjalność jest dla Ciebie! Spraw, by Twoja pasja stała się sposobem na życie i źródłem wysokich dochodów.
  • W trakcie nauki otrzymasz  profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej:

         -Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji 

           public relations PROWLY,

         -Bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i

          social media BRAND24.

  • Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: APA Group, GONG, Hilti, Mediafeed.pl, Mediamass, Prowly, Teb Akademia.
administracja-publiczna

Program studiów

Przedmioty podstawowe i kierunkowe:             

  • Język obcy
  • Podstawy socjologii
  • Podstawy komunikacji
  • Podstawy psychologii
  • Ochrona własności intelektualnej
  • Podstawy technologii informacyjnej i aplikacji biurowych
  • Podstawy prawa
  • Podstawy zarządzania
  • Mikroekonomia
  • Podstawy marketingu
  • Badania marketingowe
  • Zarządzanie marką
  • Nauka o organizacji
  • Podstawy finansów
  • Środki i techniki sprzedaży
  • Negocjacje w biznesie
  • Komunikacja marketingowa
  • Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
  • Psychologia marketingu i sprzedaży
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie jakością
  • Zachowania konsumentów
  • Metody efektywnego uczenia się i tworzenia prac projektowych
  • Wprowadzenie do pracy dyplomowej
  • Wprowadzenie na rynek pracy
  • Ćwiczenia do wyboru
  • Wykład monograficzny
  • Wychowanie fizyczne
  • BHP

Przedmioty specjalnościowe:  

  • Psychologia reklamy i konsumenta
  • E-marketing
  • Reklama w sieciach społecznościowych
  • Public relations
  • Psychologia komunikacji
  • Reklama w mediach społecznościowych
  • Teoria i praktyka podejmowania decyzji
  • Media i komunikacja kryzysowa
  • Automatyzacja marketingu
  • Sprzedaż w mediach społecznościowych
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Kazimiera Kotra
Łukasz Makowski
Michał Raszka
dr Kazimiera Kotra

Ekonomista. Konsultant w zakresie zarządzania marką i strategii marketingowych m.in. w firmie A&K Luxury. Aktywny członek Śląskiego Towarzystwa Marketingowego Group. Posiada liczne certyfikaty, m.in. Społecznej Akademii Nauk oraz Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu.
 

mgr Kinga Religa

Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach. Jest odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej. Zaangażowana w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Absolwentka kursu...

dr Łukasz Makowski, prof. UWSB Merito

Menedżer, doradca i trener biznesu z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, PRu, sprzedaży, negocjacji, komunikacji oraz innych. Od roku 2010 prodziekan Uniwersytetu WSB Merito Chorzów. Autor oraz recenzent wielu publikacji z zakresu zarządzania, polityki i gospodarki....

mgr Michał Raszka

Dyrektor Działu Komunikacji i Strategii Medialnych w Grupie PRC. Rzecznik prasowy, twórca kampanii public relations, media relations, marketingowych. Praktyk i teoretyk zarządzania kryzysowego. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich. Zainteresowania naukowe związane z szeroko...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
mediamass
mediafeed
hilti
gong
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych
apagroup
prowly
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

E-mail: rekrutacja@chorzow.merito.pl
Tel.: +32 349 84 79

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF