Dlaczego warto wybrać kierunek Marketing i sprzedaż w WSB?

efs

Studiuj marketing i sprzedaż już od 166 zł miesięcznie! (zamiast ceny standardowej 285 zł miesięcznie)

 

Ten kierunek jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu: „SMART EDUCATION - Kształcenie wyższe w dobie innowacji cyfrowych” (POWR.03.05.00-00-Z004/18). Oznacza to, że poza promocjami wynikającymi z regulaminu promocji możesz zapłacić mniej.

Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.

Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.

Spotkasz wielu cenionych ekspertów w świecie marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.

Laptop
specjalistyczne laboratorium komputerowe
Uścisk dłoni
spotkania branżowe
Organizacja
zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków
Promocja
dofinansowanie

Nie czekaj, wypełnij formularz rejestracyjny i zgłoś się na studia już dziś.

do 8 stycznia
czesne już od
260 zł
210 zł
miesięcznie *

Zapisując się do 8 stycznia, zyskujesz:

  • 600 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
  • dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej:

  • 1000 zł zniżki w czesnym odliczanej na pierwszym roku studiów
  • dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Poznasz realia i specyfikę pracy w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży.
Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.
Zapoznasz się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter.
Będziesz efektywnie analizował dane rynkowe, przeprowadzał badania marketingowe i pozyskiwał informacje o poziomie satysfakcji klientów.
zarzadzanie-w-administracji-publicznej
Nauczysz się technik sprzedaży bezpośredniej i internetowej.
Zdobędziesz umiejętność skutecznego komunikowania się, planowania działań, samodzielnej pracy w ramach wskazanego projektu.
Zdobędziesz aktualną wiedzę na temat trendów i rozwiązań w świecie marketingu i sprzedaży.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Marketing i nowe media - studia dofinansowane z EFS
Niestacjonarne Stacjonarne Dofinansowane
od 191 zł
Strategie i techniki sprzedaży - studia dofinansowane z EFS
Niestacjonarne Stacjonarne Dofinansowane
od 191 zł

Program studiów

Przedmioty podstawowe i kierunkowe:             

  • Język obcy
  • Podstawy socjologii
  • Podstawy komunikacji
  • Podstawy psychologii
  • Ochrona własności intelektualnej
  • Podstawy technologii informacyjnej i aplikacji biurowych
  • Podstawy prawa
  • Podstawy...

Wykładowcy

dr Bogumiła Smolorz
Adam Przeździęk

autor bloga MEDIAFEED.PL, trendwatcher, konsultant, mówca. Twórca i właściciel jednego z najbardziej poczytnych blogów w Polsce o nowoczesnym marketingu, niestandardowych formach reklamy, najnowszych zjawiskach społecznych oraz trendach z zakresu mediów cyfrowych i technologii-...

dr Łukasz Makowski

Menedżer, doradca i trener biznesu z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu, PRu, sprzedaży, negocjacji, komunikacji oraz innych. Od roku 2010 prodziekan WZ w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Autor oraz recenzent wielu publikacji z zakresu zarządzania, polityki i...

dr Bogumiła Smolorz

Autorka licznych publikacji z dziedziny zarządzania i ekonomii. Szczególne zainteresowania naukowe koncentruje na problematyce zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i społecznej odpowiedzialności biznesu.
 

Michał Raszka

Dyrektor Działu Komunikacji i Strategii Medialnych w Grupie PRC. Rzecznik prasowy, twórca kampanii public relations, media relations, marketingowych. Praktyk i teoretyk zarządzania kryzysowego. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich. Zainteresowania naukowe związane z szeroko...

Kinga Religa

Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach. Jest odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej. Zaangażowana w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Absolwentka kursu...

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
mediamass
mediafeed
hilti
gong
teb-akademia
apagroup
prowly

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w WSB.

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia, podyplomowych w Chorzowie

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00-17:00
Pobierz stronę do PDF