Progress Days to cykl otwartych wykładów przygotowanych z myślą o osobach, które pragną wzmocnić swoje kompetencje oraz poznać nowinki z obszarów coachingu, marketingu oraz komunikacji. W dniach 25-26-27.09 w Bydgoszczy i w Toruniu spotkamy ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i przedstawią najnowsze trendy, które . Przyjmujemy zapisy poprzez wypełniony formularz online. Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń!

 

PROGRAM WYDARZENIA

 

Środa (25.09) WSB w Bydgoszczy, ul. Fordońska 74

 

WARSZTATY:

  • g. 17.00 - 18.15 dr Joanna Rajang - Jak uzyskać i utrzymać władzę nad własnymi emocjami, s. 105 BA, I p.
    • Od ponad 20 lat jest związana z biznesem, współpracuje z polskimi i międzynarodowymi firmami i wykorzystuje psychologię na rzecz wzrostu efektywności i satysfakcji z pracy pracowników. Doktor psychologii i trener biznesu. Przede wszystkim praktyk. Towarzyszy organizacjom w procesach
      przechodzenia przez zmiany, w tym w procesach związanych z rozwijaniem relacji opartych jednocześnie na asertywności i współpracy. Na co dzień kieruje zespołem specjalistów w Personel System który realizuje strategiczne projekty rozwojowe między innymi dla takich firm jak Orange Polska, Danone, EuroCash, Quiosque, Getin Bank, OBI, Pizza Hut, Bartek, Pentel, Frigo
      Logistics, Klimat Solec, Skoda, Optiguard, NC+, Alstal, Yes, Venecja, BZ WBK, Sorimex, Neonet, Drager, OpusCapita, Neuca, mBank. 
      FORMULARZ ZAPISÓW
  • g. 17.00 - 18.15 Ewa Baryła - SUPERMAN sprzedaży czyli … skuteczne sposoby na zwiększenie wyników sprzedażowych! s. 104 BA, I p.
    • Opis: Na warsztacie porozmawiamy  o tym, na co zwrócić uwagę, żeby w rozmowie  klientem budować pozytywne nastawienie i zostać zapamiętanym (!) Dodatkowo wspomnimy o naszych osłabiaczach  – czyli czego unikać w procesie sprzedaży skutecznych i niezwykle łatwych sposobach na budowanie postawy partnerskiej w relacji z klientem. 
      FORMULARZ ZAPISÓW

WYKŁAD SPECJALNY:

  • g. 18.30 - 19.30  Piotr Chmielewski (Social Media Now) - Posty, które przyciągają - jak przyciągnąć uwagę klienta, s. 117 BA (aula), Ip.
    • Opis: Spotkania prowadzone przez Piotra Chmielewskiego to największy cykl szkoleń w polskim marketingu. W jedenastu dotychczasowych seminariach udział wzięło niecałe 2500 osób. Jedno z nich odbyło się już w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu na początku maja bieżącego roku. FORMULARZ ZAPISÓW

Czwartek (26.09) WSB w Toruniu

WARSZTATY:

  • g. 15.30 - 16.45 Ewa Baryła-Ewa Baryła - SUPERMAN sprzedaży czyli … skuteczne sposoby na zwiększenie wyników sprzedażowych!
    • Opis: Na warsztacie porozmawiamy  o tym, na co zwrócić uwagę, żeby w rozmowie  klientem budować pozytywne nastawienie i zostać zapamiętanym (!) Dodatkowo wspomnimy o naszych osłabiaczach  – czyli czego unikać w procesie sprzedaży skutecznych i niezwykle łatwych sposobach na budowanie postawy partnerskiej w relacji z klientem. 
      FORMULARZ ZAPISÓW

  • g. 15.30 - 16.45 Beata Hanuszek - Tajemnica skutecznej komunikacji.
    • Opis: Warsztaty rozwojowe kierowane do wszystkich, którzy chcą efektywniej się komunikować:
      Podczas spotkania odkryjesz tajemnicę skutecznej komunikacji. Doświadczysz jak nasza percepcja wpływa na sposób komunikowania. Będziesz mógł poszerzyć swoją świadomość o informacje dotyczące Twojego stylu funkcjonowania.  
      FORMULARZ ZAPISÓW

                     

WYKŁAD SPECJALNY:

  • g. 17.00 - 18.00 Piotr Chmielewski (Social Media Now) - Posty, które przyciągają - jak przyciągnąć uwagę klienta
    • Spotkania prowadzone przez Piotra Chmielewskiego to największy cykl szkoleń w polskim marketingu. W jedenastu dotychczasowych seminariach udział wzięło niecałe 2500 osób. Jedno z nich odbyło się już w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu na początku maja bieżącego roku. 

FORMULARZ ZAPISÓW


Piątek (27.09) Toruń 

 

WARSZTATY:

  • g. 15.30 - 16.45 Marta Jabłońska -  Jak przyciągnąć nowych klientów za pomocą kampanii Google Ads - działanie, możliwości, najlepsze praktyki, najczęstsze błędy
    • Opis:  Google Ads to obecnie jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingu internetowego. Na zajęciach dowiesz się, jak działa i w jaki sposób możesz wykorzystać jego możliwości do promowania własnego biznesu.Poznasz ponadto najlepsze praktyki oraz nauczysz się unikać błędów, które pogorszą wyniki Twoich kampanii. 
      Bio: Marta Jabłońska Marketing Consultant, Google Ads Specialist Prowadzi i optymalizuje kampanie Google Ads oraz Facebook Ads. Planuje i wdraża działania w mediach społecznościowych. Przeprowadza szkolenia, audyty i konsultacje. Autorka bloga: www.martajablonska.pl. Działa w marketingu od 7 lat. Pracowała zarówno w agencjach, jak i po stronie klienta. Przez prawie dwa lata była redaktorem/dziennikarzem Nowego Marketingu – jednego z największych polskich portali internetowych o tej tematyce. Prywatnie fanka Harry’ego Pottera i twórczości sióstr Brontë. FORMULARZ ZAPISÓW

 

  • g. 15.30 - 16.45 Irmina Marcinkiewicz (MSU Publishing)- COPYSPOT czyli warsztat z zakresu marketingu oraz budowania marki osobistej.
    • Opis: Specjaliści z firmy MSU Publishing – przedstawiciele wielu zawodów jak: dyrektor zarządzający, dyrektor marketingu, opiekun klienta, copywriter, grafik, motion designer, kierownik produkcji, dyrektor kreatywny przygotowali autorskie warsztaty. Ich celem jest zainspirowanie do świadomego poszukiwania własnej drogi zawodowej i pokazanie możliwości pracy w projektach międzynarodowych, jak również regionalnych. Uczestnicy warsztatu zdobędą unikatową wiedzę popartą przykładami zrealizowanych z sukcesem projektów, dzięki czemu zyskają szerszą perspektywę podejmowaniu własnych działań biznesowych. Osoby stojące przed dylematem wyboru ścieżki zawodowej znajdą tu inspirację oraz wiedzę na temat realiów pracy w firmie kooperującej z międzynarodowym środowisku.  Bio: Irmina Marcinkiewicz od 17 lat jest związana z branżą marketingu. Jest współwłaścicielem agencji reklamowej MSU Publishing. Wiele czynników zadecydowało o miejscu, w którym jest, jednym z nich jest edukacja. Jest dyrektorem marketingu, choć kształciła się jako językoznawca (absolwent UMK Wydział Filologiczny) i psycholog zachowań konsumenckich (absolwent SWPS, Wydział Psychologiczny). Skończyła również 3 studia podyplomowe Marketing i Zarządzanie w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie oraz Coaching Zawodowy w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy, Project Manegement na UMK w Toruniu. Tę wiedzę do dziś wykorzystuje we współpracy z międzynarodowym markami. Polska, Europa, kraje arabskie, Afryka -z dumą patrzy na zrealizowane przez firmę MSU Publishing globalne kampanie reklamowe. FORMULARZ ZAPISÓW

 

WYKŁAD SPECJALNY:

  • g. 17.00 - 20.00 Paweł Tkaczyk - Opowieści, które sprzedają, czyli o unikaniu wojny cenowej
    • Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizację” oraz „Narratologię”. Prowadzi szkolenia i wykłady z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie. FORMULARZ ZAPISÓW
Czytaj więcej