Zostań studentem WSB!

Studentem studiów II stopnia (uzupełniających magisterskich) możesz zostać jeśli posiadasz już wykształcenie wyższe. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Umowę edukacyjną podpiszesz po skompletowaniu niezbędnych dokumentów.

Zapisz się na studia II stopnia w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów magisterskich wybierz jeden dla siebie.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu, przypomni o potrzebnych dokumentach i upływających terminach.
  • Pamiętaj, że warunkiem przyjęcia na wybrany kierunek jest dostarczenie kompletu dokumentów. Decyduje kolejność zgłoszeń.
KROK 2.

Skompletuj dokumenty

  • kwestionariusz z podaniem (dokument generuje system zapisów online)
  • umowa edukacyjna (w 2 egzemplarzach, parafowana na każdej stronie, dostaniesz ją na swoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online)
  • kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych – oryginał lub odpis do wglądu
  • 2 kolorowe zdjęcie (wymiary: 35 x 45 mm)
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej, którą można uiścić przelewem na konto numer
    17 1240 6478 1111 0000 4949 7852 lub przy zapisie w Biurze Rekrutacji  (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: opłata rekrutacyjna, imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.

Uzupełnij później

Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów, brakujące możesz przesłać listownie lub dostarczyć osobiście do Biura Rekrutacji w uzgodnionym terminie.

Pamiętaj o tym, że jeśli wysyłasz dokumenty pocztą to kopia dyplomu musi być potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.

KROK 3.

Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji

Złóż komplet dokumentów wraz z podpisaną umową o świadczenie usług edukacyjnych.

Po skompletowaniu wszystkich dokumentów otrzymasz decyzję o przyjęciu na studia oraz informacje o tym, kiedy uzyskasz dostęp do swoich planów zajęć, harmonogramów i legitymacji.

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje.

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!

 

Teraz możesz zalogować się do Extranetu i:

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • sprawdzić swoje płatności.

W “Strefie studenta” przeczytasz o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.

Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji

Młodzieżowa 31A - Budynek A, pokój nr 08

Tel.: 566609213/212/211

E-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 10:00-16:00
wtorek: 10:00-16:00
środa: 10:00-16:00
czwartek: 10:00-16:00
piątek: 10:00-16:00
Wystawiamy faktury VAT: