Mariusz Piotrowski
dr Mariusz Piotrowski

Doktor nauk prawnych, radca prawny (od roku 1987), absolwent aplikacji sądowej, emerytowany pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, autor pond 200 publikacji, w tym podręczników prawa pracy, prawa cywilnego i gospodarczego oraz poradników, były członek Kolegium NIK, były konsultant Ministra Pracy, były kurator Rady Kuratorów Fundacji Kórnickiej, były doradca wojewody poznańskiego, były doradca organizacji związkowych i organizacji pracodawców, były przewodniczący rady nadzorczej spółki giełdowej Zakłady Chemiczne Police S.A., wykładowca na studiach MBA Atlanta, Helsinki, Nottingham, Rennes, prezes zarządu Fundacji im. prof. Zygmunta Ziembińskiego, sędzia arbitrażowy w sprawach arbitrażowych prowadzonych przez Poznańską Izbę Polubowną oraz w sprawach arbitrażowych prowadzonych ad hoc.

Tomasz Wiśniewski
st. bryg. mgr inż. w st. spocz. Tomasz Wiśniewski

Strażak z ponad 25 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie badania przyczyn powstawania pożarów. Absolwent Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu, Szkoły Głównej Służby Pożarniczej Wydziału Inżynierii Bezpieczeństwa Pożarowego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego. Obecnie doktorant Politechniki Poznańskiej Wydziału Inżynierii Lądowej i Transportu oraz wykładowca akademicki. Biegły sądowy V kadencji w dziedzinie pożarnictwa przy Sądzie okręgowym w Poznaniu, Rzeczoznawca SITP w zakresie ustalania przyczyn pożarów, Polskiego Towarzystwa Kryminalistycznego, Prezes Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Ekspertów Dochodzeń Pożarowych oraz współzałożyciel Europen Network for Fire Investigation and Prevention. Autor ponad tysiąca ekspertyz z zakresu ustalania przyczyn zdarzeń pożarowych i wybuchowych wykonywanych na zlecenia organów procesowych i podmiotów ubezpieczeniowych. Autor wielu publikacji z zakresu badania przyczyn pożarów. Członek komitetów organizacyjnych konferencji naukowo-technicznych z obszarów badania przyczyn pożarów oraz tematyki prewencyjnej. Służbę w Państwowej Straży Pożarnej pełnił w Szkole Aspirantów PSP w Poznaniu jako instruktor, wykładowca oraz zastępca komendanta szkoły, w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Poznaniu jako naczelnik Ośrodka Szkolenia, gdzie jako przewodniczący zespołu Edukacja i Profilaktyka Pożarowa opracował wraz członkami zespołu Wielkopolski Program Zapobiegania i Walki z Pożarami będący programem wykonawczym do Strategii Województwa Wielkopolskiego. Był to pierwszy w kraju program prewencji społecznej. Autor pilotażowego kursu z zakresu dochodzeń popożarowych dla strażaków i policjantów z regionu Wielkopolski. Jest współautorem programów nauczania pożarniczego w dziedzinach ratownictwa oraz doskonalenia zawodowego. Zarządzał Ośrodkiem Certyfikacji Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Pożarnictwa jako Prezes Zarządu i Dyrektor. Działacz społeczny na rzecz wzmacniania bezpieczeństwa, Szef Sztabu Głównego Wielkopolskiej Gwardii Honorowej Szlachty Wielkopolskiej.

 

Marcin Buliński

Trener i konsultant z zakresu bezpieczeństwa pracy oraz systemów zarządzania. Od piętnastu lat współpracuje z firmami zajmując się działalnością szkoleniową i doradczą. Ma na swoim koncie ponad 150 różnych szkoleń z zakresu bezpieczeństwa oraz szereg audytów i konsultacji. Prowadził projekty wdrożeniowe systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w oparciu o normy OHSAS 18001, PN-N-18001, ISO 45001 oraz SCC. Aktywnie pełni funkcję specjalisty ds. bezpieczeństwa i higieny pracy. Absolwent Politechniki Poznańskiej o specjalizacji Ergonomia i Inżynieria Jakości oraz studiów podyplomowych Bezpieczeństwo i higiena pracy. W trakcie swojej pracy zawodowej w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu wdrażał projekt oceny ryzyka zawodowego, oraz zajmował się działalności szkoleniową. Po dwóch latach rozpoczął pracę w Bridgestone Poznań, gdzie, zajmował się wieloma projektami z dziedziny bezpieczeństwa pracy (ocena ryzyka, system zarządzania bezpieczeństwem pracy, szkolenia, ergonomia).

szczubelek
Mariusz Szczubełek

Od kilkunastu lat współpracuje z uczelniami i ośrodkami szkoleniowymi w zakresie zagadnień związanych m.in.: z systemami informatycznymi i ich wykorzystaniem, ergonomią oraz bezpieczeństwem i higiena pracy. Uczestnik wyjazdu studyjnego do USA: SAS Institute, IBM, The University of North Carolina at Chapel Hill, North Carolina State University, Durham University. Współautor książki „Informatyka w zarządzaniu nieruchomościami” oraz wielu publikacji. Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania BHP (PN-N 18001: 2004 ) TÜV Akademia Polska Sp z o.o. Doświadczenie zawodowe zdobyte m.im w Techem, DePfa IT Services Polska Sp. z o.o., DomData Sp z o.o., DomConsult Sp. z o.o, Dom Maklerski BZ WBK. Bonair S.A., MS POS Poland. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami z zakresu szkoleń.

Jacek Chełstowski

Ratownik Medyczny, wojewódzki Koordynator Ratownictwa Medycznego Służby Państwowej Straży Pożarnej woj. wielkopolskiego. Absolwent Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, kierunek Ratownictwo Medyczne.

Anna Fitzgerald

Psycholog - specjalność kliniczna, Filozof. Psychoterapeutka, absolwentka 5-cioletniego Kursu Psychoterapii w Wielkopolskim Instytucie Psychoterapii w Poznaniu, akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne i Psychologiczne. Podlega regularnej superwizji pracy psychoterapeutycznej. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Absolwentka UAM w Poznaniu oraz Uniwersytetu SWPS. Ukończyła Szkołę Trenerów Rozwoju Osobistego i Studium Nonviolent Communication - NVC ukończyła w Szkole Trenerów „Dojrzewalni” w Warszawie. Jest trenerem rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Jako trener zajmuje się profesjonalnym przygotowaniem i prowadzeniem szkoleń oraz warsztatów według autorskich programów, które obejmują podnoszenie kompetencji zawodowych oraz dobrostanu psychicznego. Dodatkowo, jako wykładowca współpracuje z uczelniami wyższymi Uniwersytetem SWPS w Poznaniu i Uniwersytetem WSB Merito w Poznaniu. Tworzy programy rozwijające kompetencje studentów studiów dyplomowych i podyplomowych, wykłada i prowadzi zajęcia ze studentami. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i dyrektorów szkół. Ukończyła kurs terapii ACT przy Uniwersytecie SWPS. Praktyki stażowe odbyła w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej na oddziałach Neurologii i Leczenia Udarów mózgu.

Katarzyna Lis
Katarzyna Lis

Dr nauk ekonomicznych, wieloletnia pracowniczka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Uczestniczka wielu badań naukowych i publikacji dotyczących m.in. tematyki niepełnosprawności oraz zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Członek Komisji Wyrównywania Szans Edukacyjnych przy Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polski (KRASP) w kadencji 2020-2024. Kierowniczka studiów podyplomowych: Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy, Koordynator Dostępności realizowanych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Marlena Urbaniak

Menedżer z bogatym, ponad 17 letnim doświadczeniem w dużej instytucji finansowej na różnych szczeblach zarządzania, od Oddziału po Centralę. Zarządzała  m.in. obszarem/ zespołem: projektem  HR , strategii i rozwoju, obsługi i wsparcia klienta, projektem przygotowania i wdrożenia Call Center/ Help desk dla e-Klientów. Od ponad 8 lat wykładowca/ trener na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu na Studiach Podyplomowych, Studiach I i II stopnia oraz promotor projektów dyplomowych z obszaru umiejętności menedżerskich,  funkcji personalnych. Współpracuje również jako Trener biznesu w obszarze umiejętności menedżerskich, funkcji personalnych, rozwoju pracowników. Prowadząc szkolenia przygotowuje programy dostosowane do potrzeb Klienta. Autor programów szkoleniowych z elementami coachingu. Doradca w obszarze HR, m.in. diagnozy organizacji w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi, opracowywania i wdrażania Strategii Personalnych, rozwoju kadry. Akredytowany Konsultant Insights Discovery® - międzynarodowej metody rozwoju efektywności oraz  Praktyk metody coachingowej Points Of YouTM. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, Studiów podyplomowych Psychologii Zarządzania, Coachingu oraz MBA Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Ukończyła kilkanaście szkoleń, m.in. z obszaru zarządzania zespołem, zarządzania sprzedażą, profesjonalnej obsługi Klienta, zarządzania projektami Prince2, zarządzania Projektami PMBok.