Zostań studentem WSB!

Sytuacja, w której znaleźliśmy się w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa jest dla nas wszystkich czymś nowym. Pamiętaj jednak, że nie musisz rezygnować, czy odkładać na później decyzji o studiowaniu  – zapisz się na studia już dziś.

 

Studentem studiów II stopnia może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie lub inżynierskie) oraz jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność złożenia kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Rekrutacja krok po kroku

Chcąc ułatwić Ci zapisanie się na studia i wypełnienie dokumentów, uprościliśmy proces rekrutacji. Od teraz nie musisz wychodzić z domu, aby zapisać się na studia i skorzystać
z aktualnej promocji. Dużą część rzeczy załatwisz online! Wystarczy, że masz telefon komórkowy lub komputer i dostęp do Internetu.

Wymogi rekrutacyjne

Sprawdź wymogi rekrutacyjne na kierunkach zarządzanie, finanse i rachunkowość oraz informatyka.

Jeśli nie ma Twojego kierunku na liście, skontaktuj się z naszym Biurem Rekrutacji.
 

Biuro Rekrutacji Studia II stopnia

Infolinia rekrutacyjna: 61 667 01 70

Tel.: 61 655 33 00

E-mail: rekrutacja-2stopien@wsb.poznan.pl

 

Zapisz się na studia II stopnia w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów II stopnia wybierz jeden dla siebie.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po jego potwierdzeniu automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu oraz przypomni o dodatkowych, wymaganych dokumentach, które powinieneś jeszcze zgromadzić.
  • Pamiętaj, że będziesz mógł być przyjęty na wybrany kierunek, jeżeli dostarczysz do Biura Rekrutacji komplet dokumentów. W obecnej sytuacji prosimy, byś wysłał je nam w formie elektronicznej,  odpowiadając na otrzymany e-mail, z którego otrzymałeś listę dokumentów. 
  • Poinformujemy Cię, kiedy już będziemy mogli spotkać się w murach naszej Uczelni. Wówczas będziesz mieć 14 dni na dostarczenie nam wskazanych dokumentów, osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Biura Rekrutacji. 
  • Więcej o tym procesie przeczytasz w “Kroku 3”.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje też kolejność zgłoszeń.
KROK 2.

Aby zostać studentem WSB powinieneś skompletować i dostarczyć nam w późniejszym terminie poniżej wymienione dokumenty. Z uwagi na zaistniałą sytuację, prosimy byś wysłał nam ich elektroniczne kopie e-mailem (więcej o tym w “Krok 3”).


 

Lista wymaganych dokumentów:

 

  • podanie i kwestionariusz (oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail)
  • umowa edukacyjna - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach, parafowaną na każdej stronie.
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia - jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, dostarczysz go w późniejszym terminie, teraz wyślij nam pozostałe dokumenty
  • 2 kolorowe zdjęcia (zgodne z wymogami zdjęć do paszportu, zrobione na wprost, wymiary: 35x45mm) - dostarcz nam je później wraz z oryginałami dokumentów, które prześlesz lub przyniesiesz do Biura Rekrutacji
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 85 zł, której można dokonać przelewem na konto numer 73 1750 1019 0000 0000 0161 1836  (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia
KROK 3.

Wyślij komplet dokumentów e-mailem do Biura Rekrutacji. 
 

Możesz zrobić to na 2 sposoby:

  1. Wydrukuj i podpisz w wyznaczonych miejscach dokumenty, które dostałeś od nas e-mailem. Przygotuj kopie pozostałych dokumentów, zeskanuj je wszystkie, a następnie wyślij je zwrotnie odpowiadając na otrzymany e-mail. Jeżeli nie masz w domu skanera, skorzystaj ze swojego telefonu komórkowego. Użyj jednej z darmowych aplikacji, które mogą pełnić jego funkcję. Ich listę znajdziesz TUTAJ.
  2. Wypełnij edytowalne dokumenty w formacie pdf i podpisz je korzystając z klawiatury, rysując lub wstawiając obraz odręcznego podpisu. Nie jesteś pewien, jak to zrobić? To łatwe - sprawdź (link), jak to działa. Wraz z pozostałymi dokumentami prześlij nam je zwrotnie e-mailem. 

Na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną masz 7 dni od momentu zapisu na studia przez formularz online. 

 

Poinformujemy Cię, kiedy już będziemy mogli spotkać się w murach naszej Uczelni. Wówczas będziesz mieć 14 dni na dostarczenie nam wskazanych dokumentów osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Biura Rekrutacji. Pamiętaj, że przy składaniu kompletu dokumentów kwestionariusz z podaniem, ślubowanie oraz umowa (w dwóch egzemplarzach) powinny być czytelnie podpisane imieniem i nazwiskiem.

 

Jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, nic nie szkodzi! Ponieważ możesz go dostarczyć  w późniejszym terminie - teraz wyślij nam pozostałe dokumenty i zacznij studia jako wolny słuchacz. 

 

Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej. 

 

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

 

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!

 

Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta”  o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji Studia II stopnia

W dniach 10-13.04.2020 Biuro Rekrutacji nieczynne.

ul. Powstańców Wielkopolskich 5 - budynek GG, pokój 03, parter

Tel.: 61 655 33 00, 734 495 180

E-mail: rekrutacja-2stopien@wsb.poznan.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 09:00-16:00
wtorek: 09:00-16:00
środa: 10:00-15:00
czwartek: 09:00-16:00
piątek: 09:00-16:00
sobota: 10:00-14:00
Wystawiamy faktury VAT:

Nie musisz rezygnować, czy odkładać na później decyzji o studiowaniu – zapisz się na studia już dziś!

do 29 kwietnia
czesne już od
325
300
miesięcznie

Zapisując się do 29 kwietnia, zyskujesz:

  • 600 zł zniżki w czesnym rozliczanej w ciągu dwóch lat studiów (300 zł na pierwszym roku studiów i 300 zł na drugim)
  • dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej w ciągu dwóch lat studiów (500 zł na pierwszym roku studiów i 500 zł na drugim)
  • dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji letniej.