Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku employer branding.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 174
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
WPROWADZENIE DO EMPLOYER BRANDINGU
(14 godz.)
  •  Wprowadzenie do employer brandingu. Podstawowe narzędzia UX i marketingu    (4 godz.)
  • Zarządzanie projektami w employer brandingu    (10 godz.)
ANALIZA DANYCH I STRATEGIA
(30 godz.)
  • Pozyskiwanie informacji o postrzeganiu pracowników przez organizację     (8 godz.)
  • Analiza wizerunku organizacji poza organizacją i benchmarking konkurencji   (8 godz.)
  • Analiza danych z kanałów online    ( 4 godz.)
  • Mierniki skuteczności działań EB (KPI)   (4 godz.)
  • Budowanie strategii employer brandingowej w oparciu o EVP     (6 godz.)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY WEWNĄTRZ ORGANIZACJI
(42 godz.)
  • Budowanie przynależności i zaangażowania pracowników    (4 godz.)
  • Komunikacja wewnętrzna    (6 godz.)
  • Eventy firmowe   (6 godz.)
  • Realizacja potrzeb pracowników w trakcie życia w firmie: rozwój, ocenianie, wynagradzanie    ( 10 godz.)
  • CSR jako element brandingu    ( 6 godz.)
  • Projektowanie przyjaznego i funkcjonalnego miejsca pracy   ( 6 godz.)
  • Rola leaderów i kierowników w budowaniu wizerunku pracodawców     ( 4 godz)
PROCES REKRUTACYJNY JAKO KLUCZOWY ELEMENT BUDOWANIA WIZERUNKU PRACODAWCY
(32 godz.)
  • Projektowanie procesu rekrutacyjnego i komunikacji z kandydatem    (16 godz.)
  • Dobór źródeł pozyskiwania kandydatów w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych     (8 godz.)
  • Onboarding pracownika    ( 8 godz.)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY NA ZEWNĄTRZ ORGANIZACJI
(48 godz.)
  • Projektowanie strony kariera   ( 8 godz.)
  • Wizerunek firmy w social media    ( 6 godz.)
  • Kampanie online i offline    ( 8 godz.)
  • Projektowanie materiałów promocyjnych     ( 8 godz.)
  • Udział i organizacja eventów zgodnie z wytyczoną strategią     ( 10 godz.)
  • Wystąpienia publiczne i prezentacja    ( 8 godz.)
PROJEKT
(8 godz.)
  • Seminarium projektowe (8 godz.)
FORMA ZALICZENIA

Testy

Dwa testy semestralne oraz egzamin końcowy polegający na obronie projektu.