Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku employer branding.
WPROWADZENIE DO EMPLOYER BRANDINGU
(14 godz.)
- Wprowadzenie do employer brandingu. Podstawowe narzędzia UX i marketingu (4 godz.)
- Zarządzanie projektami w employer brandingu (10 godz.)
ANALIZA DANYCH I STRATEGIA
(30 godz.)
- Pozyskiwanie informacji o postrzeganiu pracowników przez organizację (8 godz.)
- Analiza wizerunku organizacji poza organizacją i benchmarking konkurencji (8 godz.)
- Analiza danych z kanałów online ( 4 godz.)
- Mierniki skuteczności działań EB (KPI) (4 godz.)
- Budowanie strategii employer brandingowej w oparciu o EVP (6 godz.)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY WEWNĄTRZ ORGANIZACJI
(42 godz.)
- Budowanie przynależności i zaangażowania pracowników (4 godz.)
- Komunikacja wewnętrzna (6 godz.)
- Eventy firmowe (6 godz.)
- Realizacja potrzeb pracowników w trakcie życia w firmie: rozwój, ocenianie, wynagradzanie ( 10 godz.)
- CSR jako element brandingu ( 6 godz.)
- Projektowanie przyjaznego i funkcjonalnego miejsca pracy ( 6 godz.)
- Rola leaderów i kierowników w budowaniu wizerunku pracodawców ( 4 godz)
PROCES REKRUTACYJNY JAKO KLUCZOWY ELEMENT BUDOWANIA WIZERUNKU PRACODAWCY
(32 godz.)
- Projektowanie procesu rekrutacyjnego i komunikacji z kandydatem (16 godz.)
- Dobór źródeł pozyskiwania kandydatów w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych (8 godz.)
- Onboarding pracownika ( 8 godz.)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY NA ZEWNĄTRZ ORGANIZACJI
(48 godz.)
- Projektowanie strony kariera ( 8 godz.)
- Wizerunek firmy w social media ( 6 godz.)
- Kampanie online i offline ( 8 godz.)
- Projektowanie materiałów promocyjnych ( 8 godz.)
- Udział i organizacja eventów zgodnie z wytyczoną strategią ( 10 godz.)
- Wystąpienia publiczne i prezentacja ( 8 godz.)
PROJEKT
(8 godz.)
- Seminarium projektowe (8 godz.)
FORMA ZALICZENIA
Dwa testy semestralne oraz egzamin końcowy polegający na obronie projektu.