Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku employer branding.
WPROWADZENIE DO EMPLOYER BRANDINGU
(14 godz.)
- Wprowadzenie do employer brandingu (2 godz.)
- Narzędzia UX w employer brandingu (6 godz.)
- Narzędzia marketingowe w employer brandingu (6 godz.)
ANALIZA DANYCH I STRATEGIA
(30 godz.)
- Pozyskiwanie informacji o postrzeganiu pracowników przez organizację (8 godz.)
- Analiza wizerunku organizacji poza organizacją i benchmarking konkurencji (8 godz.)
- Analiza danych z kanałów online (4 godz.)
- Budowanie strategii employer brandingowej w oparciu o EVP (Employee Value Proposition) (6 godz.)
- Mierniki skuteczności działań EB (KPI) (Key Performance Indicators) (4 godz.)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY WEWNĄTRZ ORGANIZACJI
(42 godz.)
- Budowanie przynależności i zaangażowania pracowników (4 godz.)
- Komunikacja wewnętrzna (6 godz.)
- Eventy firmowe (6 godz.)
- Realizacja potrzeb pracowników w trakcie życia w firmie: rozwój, ocenianie, wynagradzanie (10 godz.)
- CSR jako element brandingu (6 godz.)
- Projektowanie przyjaznego i funkcjonalnego miejsca pracy (6 godz.)
- Rola leaderów i kierowników w budowaniu wizerunku pracodawców (4 godz.)
PROCES REKRUTACYJNY JAKO KLUCZOWY ELEMENT BUDOWANIA WIZERUNKU PRACODAWCY
(32 godz.)
- Projektowanie procesu rekrutacyjnego (8 godz.)
- Dobór źródeł pozyskiwania kandydatów w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych (8 godz.)
- Komunikacja z kandydatem jako spójny element budowania wizerunku pracodawcy (4 godz.)
- Onboarding pracownika (8 godz.)
- Rola agencji rekrutacyjnych w budowaniu wizerunku pracodawcy (4 godz.)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY NA ZEWNĄTRZ ORGANIZACJI
(48 godz.)
- Projektowanie strony "kariera" (8 godz.)
- Wizerunek firmy w social media (6 godz.)
- Kampanie online i offline (8 godz.)
- Projektowanie materiałów promocyjnych (8 godz.)
- Udział i organizacja eventów zgodnie z wytyczoną strategią (10 godz.)
- Wystąpienia publiczne i prezentacja (8 godz.)
PROJEKT
(8 godz.)
- Seminarium projektowe (8 godz.)
FORMA ZALICZENIA
testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu