Najważniejsze informacje w związku z koronawirusem

W związku z sytuacją epidemiologiczną dotyczącą zagrożenia koronowirusem, a także zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, przekazujemy następujące zalecenia:

  • Osoby przyjeżdżające z terenów zagrożonych (lista dostępna na stronie Ministerstwa Zdrowia), a wykazujące objawy chorobowe „grypopodobne” mają obowiązek zgłosić się do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu, ul. Św. Józefa 53
  • Osoby, które przyjechały bez objawów chorobowych, a w ciągu 14 dni od przyjazdu zaobserwowały u siebie symptomy chorobowe, również muszą zgłosić się do ww. placówki medycznej.
  • Więcej informacji o koronawirusie i jak się przed nim zabezpieczyć na stronie: https://www.gov.pl/web/zdrowie/co-musisz-wiedziec-o-koronawirusie

Kształcenie online

Obecna, trudna sytuacja w jakiej znalazł się nasz kraj, wymaga od nas wszystkich wprowadzenia niestandardowych działań. Zapewniamy Was, iż wszyscy pracownicy naszej uczelni robią wszystko, by zagwarantować najwyższą możliwą w tych okolicznościach jakość usług. W szczególności realizację programu studiów.
 
MNiSW w specjalnie wydanym rozporządzeniu dopuściło realizację procesu kształcenia i programu studiów z wykorzystaniem dostępnych technik kształcenia zdalnego. Jednocześnie nie stosuje ograniczeń w zakresie liczby przyznanych punktów ECTS za kształcenie w takim trybie (par. 1 ust. 2 oraz par. 2 Rozporządzenia z dnia 11.03.2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19).

 

Za nami weekend zajęć na studiach I i II stopnia zrealizowany w formule online. Cieszą nas bardzo pozytywne głosy jakie płyną od studentów o takiej formule zajęć.

 

Mamy nadzieję, iż ta forma spotkań szybko stanie się, zarówno dla Was jak i wykładowców naturalnym sposobem korzystania z zajęć i będziecie oczekiwać na kolejne z przyjemnością.

Zajęcia od października

W związku z decyzją władz państwowych wszystkie zajęcia do końca roku kalendarzowego będą realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Od początku roku kalendarzowego planowane jest wprowadzenie hybrydowej (mieszanej) formy kształcenia.

 

Szczegóły organizacyjne dostępne są w Extranecie

Zawieszenie wydarzeń

W związku z wytycznymi Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego związanymi z bezpośrednim zagrożeniem rozprzestrzenianiem SARS-CoV-2 w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo całej społeczności akademickiej w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy do odwołania zostają zawieszone wszystkie wydarzenia.

Wracamy do Was! Biuro Rekrutacji ponownie otwarte

Po tygodniach pracy zdalnej nasze Biuro Rekrutacji znów jest dla Was otwarte. Pracownicy biura czekają na Wasze wizyty i cieszą się, że ponownie będą mogli Was zobaczyć.  Najważniejsze jest dla nas Wasze bezpieczeństwo, dlatego prosimy Was, abyście podczas wizyty w Biurze Rekrutacji, przestrzegali określonych zasad, które dotyczą m.in.:

  • dezynfekcji rąk,
  • noszenia maseczek
  • zachowania bezpiecznego dystansu.

Na miejscu znajdziecie instrukcje, które dokładnie określają, jak zachować się, by wizyta w Biurze Rekrutacji przebiegała bezpiecznie dla Waszego zdrowia. Jeżeli w ciągu ostatnich dni mieliście kontakt z kimś chorym, albo macie objawy przeziębienia takie jak temperatura czy kaszel, wtedy, w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, zostańcie w domu. 


Jeśli macie pytania, pracownicy biura są też dostępni telefonicznie pod numerami tel.: 56 66 09 211/212/213. 

Prace działów obsługowych

W związku z panującym ryzykiem przenoszenia wirusa informujemy, że dostępne jest tylko wejście do budynku A od strony ul. Młodzieżowej. Apelujemy o  załatwienie spraw związanych ze studiami drogą telefoniczną lub internetową - dane kontaktowe dostępne są na stronie uczelni w zakładce Kontakt.

Dostęp do uczelni będą miały wyłącznie osoby przychodzące na egzamin dyplomowy.

Jednocześnie informujemy, iż działy obsługowe Uczelni funkcjonują w następujących dniach i godzinach (możliwy kontakt telefonicznie/mailowo)

Dziekanat:

  • poniedziałek - piątek od godziny 8.00 do 16.00,
  • sobota od godziny 8.00 - 14.00;

Biuro Karier:

  • poniedziałek - piątek od godziny 8.00 do 16.00;

Biuro Finansowej Obsługi Studentów:

  • poniedziałek - piątek od godziny 8.00 do 16.00.

Prosimy o bieżący monitoring komunikatów zamieszczanych za pośrednictwem Extranetu, strony www i mediów społecznościowych naszej Uczelni.

 

Kandydaci chcący złożyć lub uzupełnić dokumenty związane z procesem rekrutacji na studia mogą pozostawić je w specjalnie przygotowanej wrzutni przy wejściu do budynku. Pracownicy Biur Rekrutacji pracują i będą Państwa dokumentację odsyłali drogą pocztową. Wszelkie pytania związane z procesem rekrutacji prosimy kierować na e-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl 

FAQ

  1. Jak wygląda sytuacja z egzaminami dyplomowymi?
    Egzaminy dyplomowe czyli kończące się uzyskaniem tytułu zawodowego: inżyniera, licencjata lub magistra odbywają się zgodnie z harmonogramem. 
  2. Czy mogę przyjść do Biblioteki?
    Uprzejmie informujemy, iż Biblioteka jest otwarta i można z niej skorzystać z zachowaniem reżimu sanitarnego. 
  3. Jak mam przesłać dokumentację z praktyk?
    Dokumentację z praktyk zawodowych prosimy wysyłać skanem na adres biura karier:  biuro_karier@wsb.torun.pl. Oryginały dokumentów prosimy wysyłać pocztą tradycyjną. Przed wysłaniem i zeskanowaniem dokumentów prosimy o sprawdzenie czy są wszystkie podpisy na dokumentach'