Mateusz Załuski
Mateusz Załuski

Opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych zarządzanie projektami.
Absolwent Politechniki Gdańskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od ponad 8 lat zawodowo związany z zarządzaniem projektami, marketingiem oraz IT.
Obecnie Project Manager w Banku Nordea, wcześniej Head of PMO w Finelf i brand manager marek Grupy Graal i Energa. W zarządzaniu projektami jest zwolennikiem dostosowywania podejścia do sytuacji, kontekstu i otoczenia danego projektu. Posiada wiedzę i umiejętności potwierdzone przez certyfikaty obejmujące podejścia zwinne i tradycyjne m.in. AgilePM, Prince2, PMP Academy, SAFe 6 Agilist. Prowadzi także szkolenia z Design Thinking. Promuje aktywną komunikację, pracę zespołową oraz wykorzystanie analityki w pracy projektowej.

 

Kontakt: https://www.linkedin.com/in/zaluskimateusz

Agnieszka Długołęcka Kurzyk
Agnieszka Długołęcka - Kurzyk 

Opiekunka merytoryczna kierunku Akademia Coachingu.
Superwizorka coachingu akredytowana przez Izbę Coachingu. Psycholog. Trenerka biznesu. Posiada akredytację ICF na poziomie PCC oraz certyfikację ICC. Skoncentrowana jest na wspieraniu rozwoju kompetencji biznesowych menedżerów. W branży szkoleniowej pracuje od 2001 roku jako trenerka biznesu, od 2008 roku jako business coach. Pracuje zarówno indywidualnie (business i life coaching), jak i grupowo (szkolenia, action learning) - w kontakcie bezpośrednim i online.

www.coaching-online.pl.

Piotr Włodarczyk
Piotr Włodarczyk 

Praktyk coachingu, mentor, akredytowany superwizor i członek Izby Coachingu. Coach ICC od 2008 roku. Absolwent psychologii biznesu na Uniwersytecie Gdańskim. Były sportowiec. Specjalista psychologii sportu, motywacji i prozdrowotnej aktywności fizycznej. Absolwent, doktorant oraz pracownik naukowo-dydaktyczny AWFiS Gdańsk specjalizujący się w coachingu zdrowia. Specjalista, współtwórca i opiekun złożonych projektów doradczych i zmian organizacyjnych. Dba o holistyczne wspieranie zmian klientów, również w obszarze zdrowia np. www.ekstrafan.pl. Od 20 lat trener kompetencji osobistych, managerskich, trenerskich i coachingowych. Jako wykładowca w Akademii Coachingu na Uniwersytecie WSB Merito od 10 lat przygotowuje do certyfikacji zarówno trenerów biznesu, coachów, jak managerów - aż do szczebla CEO. Autor ponad 60 publikacji z zakresu psychologii aktywności fizycznej. Certyfikowany terapeuta EMDR® oraz facylitator TRE® – Tension & Trauma Release Excercises. Energię czerpie z pracy w oparciu o wartości. Regularnie uprawia aktywność fizyczną, szczególnie gry zespołowe, bieganie i pływanie.

Jarek Łojewski
Jarek Łojewski

Menedżer projektów IT w branży finansowej. Fundator i porażkolog w Fundacji Dobra Porażka. Od ponad 35 związany z branżą IT – od programisty, przez analityka IT, menedżera projektów, business relationship managera, architekta IT, do szefa zespołów IT i PMO. Pracuje na styku IT i biznesu, dba m.in. o utrzymywanie właściwych relacji i proponowanie rozwiązań potrzeb biznesowych, rozwiązuje trudne problemy oraz zarządzająca ryzykiem. Aktualnie zatrudniony jako Senior Project & Services Manager IT w branży finansowej.
Jest autorem i prowadzącym przedmiot akademicki „Zarządzanie porażkami”, twórcą kilkudziesięciu szkoleń i narzędzi edukacyjnym oraz pomysłodawcą i głównym organizatorem corocznego wydarzenia „Dzień Porażki”.
Co roku uczestniczy aktywnie w kilkunastu konferencjach oraz wystąpieniach publicznych i firmowych. Występował m.in. na TEDxGdynia, TEDxMarszałkowska, konferencjach PMI Polska, TestWarez, na Konferencji Psychologii Pozytywnej czy na Forum Edukacji Dorosłych EPALE. W ramach Fundacji przeprowadził kilkadziesiąt podcastów i webinarów.
Uzyskał m.in. certyfikaty Lean IT Foundation, Lean IT Approved Trainer, PRINCE2 Foundation & Practitioner, PRINCE2 Approved Trainer, ITIL Foundation Certificate in IT Service Management, RESILIA Foundation, Certified Coach CoachWise oraz ICF ACC.


Kontakt: https://www.linkedin.com/in/jaroslawlojewski/

Szymon Kabatnik

Socjolog, badacz rynku i opinii. Od 15 lat związany z branżą badawczą - od ankietera, przez koordynatora prac terenowych, badacza w agencjach badawczych do managera zarządzającego insightami konsumenckim w międzynarodowych korporacjach. Jest krzewicielem kultury badawczej w organizacjach, bo zrozumienie potrzeb finalnego konsumenta/użytkownika uważa za kluczowy proces w drodze do sukcesu danego projektu. Specjalizuje się w badaniach innowacji, motywacji i potrzeb, segmentacjach oraz badaniach komunikacji. Na co dzień stara się na podstawie danych szukać insightów, które przyczyniają się do powstania produktów odpowiadających na realne potrzeby konsumentów oraz kampanii reklamowych z większym potencjałem dotarcia i perswazji. Laureat nagrody FIFA/CIES University Network Prize.

 

Kontakt: https://www.linkedin.com/in/szymon-kabatnik-1244a6123