Opis kierunku

Studia będą realizowane w formule online. Oznacza to, że 100% zajęć na tym kierunku jest prowadzonych zdalnie.
 
Ponad 68% konsumentów w EU rozpoczyna swoje zakupy od wyszukiwarki. To liczba, która wzrosła czterokrotnie w ciągu ostatnich 3 lat. Nie ma chyba branży, która nie próbuje zaistnieć w Internecie – wykorzystując do tego lepiej lub gorzej dostępne narzędzia.

Ostatni kryzys związany z pandemią Covid-19 udowodnił, że ci, którzy reagują szybko i mądrze, mają szansę wygrać. E-biznes i e-commerce to naturalna droga dla nowoczesnych firm. Trzeba jednak poznać dobrze filozofię prowadzenia biznesu  w sieci. A także rozgryźć z praktykami narzędzia! Media społecznościowe, SEO, SEM, Marketing Automation, Big Data – wszystko to sprawia, że można sprzedawać i promować lepiej.
Problem polega jednak na tym, że same narzędzia nie wystarczą. 
Potrzebna jest też praktyka, doświadczenie i wiedza ekspertów, którzy pomogą lepiej wykorzystać szanse jakie daje Internet w promocji i sprzedaży produktów, usług, czy nawet idei. Ten kierunek powstał po to, by nie tylko dowiedzieć się JAKIE są narzędzia, ale przede wszystkim – od praktyków – dowiedzieć się, JAK je wykorzystywać i JAK mądrze wybierać. 

Cel

Celem kierunku jest wykształcenie najwyższej klasy specjalistów marketingu internetowego i specjalistów od e-handlu i e-usług, którzy będą wsparciem dla działów sprzedaży i marketingu lub będą mogli samodzielnie tworzyć sklepy internetowe i promować skutecznie swoje produkty i usługi w internecie. Przygotowaliśmy studia z zakresu e-commerce, bo chcemy wyposażyć specjalistów i menedżerów w wiedzę, kompetencje i umiejętności skutecznego oraz efektywnego wdrażania i prowadzenia projektów z obszaru handlu elektronicznego. Mówią – chcemy – mam na myśli kadrę złożoną ze specjalistów praktyków i partnerów naszego kierunku.

Co zyskujesz?

Sprawdzona wiedza i najlepsze praktyki z pierwszej ręki można zdobyć w jeden sposób. Od ludzi którzy pracują w e-commerce i e-marketingu od lat, tworząc strategie, analizując i sprzedając lepiej. Najnowsze narzędzia, dużo pracy warsztatowej i wiedza praktyczna od najlepszych w branży. Studia pozwolą na wykształcenie wysoko cenionych na rynku specjalistów posiadających umiejętności niezbędne do prawidłowej i efektywnej pracy, mającej związek z wykorzystaniem Internetu w handlu oraz obejmującą takie obszary jak m.in.:

  • wykorzystanie Internetu w działalności handlowej i marketingowej,
  • zarządzanie projektami typu e-commerce w Internecie,
  • określanie i pomiar skuteczności i efektywności działań handlowych w Internecie,
  • znajomość aspektów finansowo-prawnych działalności handlowej w Internecie,
  • umiejętnego promowania działań handlowych w Internecie,
  • zarządzanie procesami, w tym logistyką w e-commerce,
  • skuteczne wykorzystanie social commerce.

Poznasz też najnowsze taktyki związane z rozwijająca się ekonomią subskrypcji (modele subskrypcyjne sprzedaży).

50% zajęć na tym kierunku jest realizowanych zdalnie.

Dla kogo?

Dla pracowników działów marketingu i sprzedaży w dużych firmach a także dla pracujących dla MŚP i freelancerów, którzy chcą poprawić swoją świadomość i wzmocnić kompetencje. Studia najlepiej sprawdzą się jako dodatkowa wiedza dla:

  • kierowników i dyrektorów działów handlowych,
  • przedsiębiorców (MŚP), którzy chcą wykorzystać Internet jako kanał sprzedaży,
  • specjalistów ds. marketingu i handlu,
  • twórców nowych przedsięwzięć stricte e-biznesowych,
  • wszystkich, którzy zamierzają wykorzystać potencjał Internetu w takich obszarach jak: obsługa klienta, promocja sprzedaży, komunikowanie się z klientem, poszukiwanie innowacyjnych pomysłów na rozwój swojej działalności handlowej, czy szeroko rozumiane wsparcie procesów biznesowych.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku E-marketing i e-commerce. Biznes w internecie 

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 88 + 90 godz. zajęć w formie e-learningu
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Piotr Bucki
szymanek wsb
Piotr Bucki

od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce....

Elżbieta Szymanek

Prawniczka, założycielka kancelarii Peace & Law wspierającej prawnie ludzi biznesu, sztuki i internetu. Mówi o sobie prawniczka hipiska ze względu na daleki od tradycyjnego sposób prowadzenia kancelarii i obsługi klientów. 

Nowoczesne podejście do prawa, skupionego na polubownym...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia oraz studiów podyplomowych

Parter - pokój 1
ul. Śląska 35/37
81-310 Gdynia

E-mail: rekrut@wsb.gdynia.pl
Tel.: studia I i II stopnia 58 350 20 84 studia podyplomowe 58 669 77 21

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00-16:00
  • śr: 08:00-16:00
  • cz-pt: 09:00-16:00
Pobierz stronę do PDF