Opis kierunku
Studia w formule online
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym:
- min. 90 % godzin jest realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w formie synchronicznej w stosunku do wszystkich godzin przewidzianych
w programie studiów.
Ponad 68% konsumentów w Unii Europejskiej rozpoczyna swoje zakupy od wyszukiwarki. To liczba, która wzrosła czterokrotnie w ciągu ostatnich 3 lat. Nie ma chyba branży, która nie próbuje zaistnieć w Internecie – wykorzystując do tego lepiej lub gorzej dostępne narzędzia.
Ostatni kryzys związany z pandemią udowodnił, że ci, którzy reagują szybko i mądrze, mają szansę wygrać. E-biznes i e-commerce to naturalna droga dla nowoczesnych firm. Trzeba jednak poznać dobrze filozofię prowadzenia biznesu w sieci oraz rozgryźć z praktykami narzędzia, z których warto korzystać. Media społecznościowe, SEO, SEM, marketing automation, Big Data – wszystko to sprawia, że można sprzedawać i promować lepiej. Problem polega jednak na tym, że same narzędzia nie wystarczą.
Potrzebna jest przede wszystkim praktyka, doświadczenie i wiedza ekspertów, którzy pomogą lepiej wykorzystać szanse, jakie daje Internet w promocji i sprzedaży produktów, usług, czy nawet idei. Kierunek "E-marketing i e-commerce. Biznes w Internecie" powstał po to, by nie tylko dowiedzieć się jakie są narzędzia, ale przede wszystkim – od praktyków – dowiedzieć się, jak je wykorzystywać i jak mądrze wybierać.
Cel:
Celem kierunku jest wykształcenie najwyższej klasy specjalistów marketingu internetowego i specjalistów od e-handlu i e-usług, którzy będą wsparciem dla działów sprzedaży i marketingu lub będą mogli samodzielnie tworzyć sklepy internetowe i promować skutecznie swoje produkty i usługi w internecie.
Co zyskujesz?
Sprawdzona wiedza i najlepsze praktyki z pierwszej ręki można zdobyć w jeden sposób - od ludzi, którzy pracują w e-commerce i e-marketingu od lat, tworząc strategie, analizując i sprzedając lepiej. Studia pozwolą Ci na wykształcenie wysoko cenionych na rynku umiejętności, niezbędnych do prawidłowej i efektywnej pracy, mającej związek z wykorzystaniem Internetu w handlu oraz obejmującą takie obszary jak m.in.:
- wykorzystanie Internetu w działalności handlowej i marketingowej,
- zarządzanie projektami typu e-commerce w Internecie,
- określanie i pomiar skuteczności i efektywności działań handlowych w Internecie,
- znajomość aspektów finansowo-prawnych działalności handlowej w Internecie,
- umiejętnego promowania działań handlowych w Internecie,
- zarządzanie procesami, w tym logistyką w e-commerce,
- skuteczne wykorzystanie social commerce.
Poznasz też najnowsze taktyki związane z rozwijająca się ekonomią subskrypcji (modele subskrypcyjne sprzedaży).
Dla kogo?
Dla pracowników działów marketingu i sprzedaży w dużych firmach, a także dla pracujących dla MŚP i freelancerów, którzy chcą poprawić swoją świadomość i wzmocnić kompetencje. Studia najlepiej sprawdzą się jako dodatkowa wiedza dla:
- kierowników i dyrektorów działów handlowych,
- przedsiębiorców (MŚP), którzy chcą wykorzystać Internet jako kanał sprzedaży,
- specjalistów ds. marketingu i handlu,
- twórców nowych przedsięwzięć stricte e-biznesowych,
- wszystkich, którzy zamierzają wykorzystać potencjał Internetu w takich obszarach jak: obsługa klienta, promocja sprzedaży, komunikowanie się z klientem, poszukiwanie innowacyjnych pomysłów na rozwój swojej działalności handlowej, czy szeroko rozumiane wsparcie procesów biznesowych.
Kierunek E-marketing i E-commerce przeznaczony jest dla osób, które chcą sprzedawać za pomocą internetu. Czy to będzie mały sklepik, czy przeniesienie biznesu stacjonarnego do świata cyfrowego, czy rozrastający się biznes z potencjałem, czy może dystrybucja usług – wielkość e-commerce nie ma tu znaczenia, bo uczymy się praktycznych mechanizmów, które pomogą odnaleźć się w każdej rzeczywistości.
Jak to na Uniwersytecie Merito, stawiamy przede wszystkim na praktykę, a więc wykładowcy to praktycy z bogatym doświadczeniem w pracy z topowymi markami. Absolwenci naszego kierunku będą mieli podstawy biznesowe, brandingowe, logistyczne, prawne i analityczne do tego, żeby zbudować silną markę, prowadzić sklep internetowy i skutecznie skalować biznes, osiągając finansowe sukcesy.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 27 maja, zyskujesz 1200 zł, dzięki:
- 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Czesne już od 240 zł 285 zł miesięcznie.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 240 zł / miesiąc
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:
- 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku E-marketing i e-commerce. Biznes w internecie
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji
Parter - pokój 1
ul. Śląska 35/37
81-310 Gdynia
E-mail: rekrut@gdynia.merito.pl
Tel.:
58 669 77 21
- pn-cz: 09:00 - 16:00
- pt: 09:00 - 15:00