Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku E-marketing i e-commerce. Biznes w internecie 

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 178
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE W E-BIZNESIE
(20 godz.)
  • Istota zarządzania marketingowego w e-biznesach – tworzenie propozycji wartości, podejścia zwinne, MVP oraz metodyka LEAN (8 godz.)
  • E-biznes jako szansa – szybkie reagowanie na zmiany, elastyczność w obliczu kryzysów  (2 godz.)
  • Business model canvas (warsztat) (2 godz.)
  • Customer Value Canvas (2 godz.)
  • Tworzenie strategii marketingowych w e-biznesie (4 godz.)
  • Zarządzanie procesami w e-commerce i e-biznesie (2 godz.)
PODSTAWY E-BIZNESU I E-COMMERCE
(18 godz.)
  • Podstawowe modele biznesowe w e-biznesie i e-commerce (6 godz.)
  • Elastyczne i hybrydowe modele biznesowe w e-biznesie i e-commerce (4 godz.)
  • Różne typy działalności w e-commerce (case studies) (2 godz.)
  • Praktyczna strategia projektowania biznesu e-commerce krok po kroku (4 godz.)
  • Platformy sprzedażowe e-commerce (2 godz.)
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W INTERNECIE - SOCJOLOGIA E-COMMERCE
(20 godz.)
  • Psychologia zachowań konsumenckich (8 godz.)
  • Nowe trendy konsumenckie w internecie (4 godz.)
  • Psychografia i tworzenie person dla e-biznesu i e-commerce (4 godz.)
  • Wykorzystanie wglądu konsumenckiego w tworzeniu stabilnego e-biznesu (4 godz.)
PRAWO W E-BIZNESIE I E-COMMERCE
(12 godz.)
  • Prawo w handlu internetowym (4 godz.)
  • Prawo autorskie i zawieranie umów (4 godz.)
  • Prawa konsumenta w Internecie (4 godz.)
USABILITY I USER EXPERIENCE SKLEPU INTERNETOWEGO
(26 godz.)
  • Podstawy User Experience i Customer Experience w e-commerce (8 godz.)
  • Projektowanie stron internetowych w e-biznesie (4 godz.)
  • Projektowanie koszyka i płatności (4 godz.)
  • Projektowanie formularzy i rejestracji  (2 godz.)
  • mCommerce i projektowanie aplikacji (8 godz.)
CUSTOMER EXPERIENCE I ZARZĄDZANIE OBSŁUGĄ KLIENTA W E-BIZNESIE
(16 godz.)
  • Customer experience i customer journey – spójne doświadczenie (8 godz.)
  • Obsługa posprzedażowa (2 godz.)
  • Obsługa zamówień i komunikacja z klientem) (2 godz.)
  • Logistyka i dostawy w e-commerce (4 godz.)
MONITORING I ANALITYKA W E-COMMERCE I E-BIZNESIE
(20 godz.)
  • Google analytics (8 godz.)
  • Tworzenie, mapowanie i pomiarowanie lejka sprzedażowego (8 godz.)
  • Kluczowe wskaźniki efektywności w e-commerce (4 godz.)
STRATEGIA MARKETINGOWA I PROMOCJA W E-COMMERCE
(38 godz.)
  • Strategie marketingowe i brandingowe w e-commerce (4 godz.)
  • Social media i płatne formy reklamy w internecie (8 godz.)
  • SEO i SEM (Google Ads) (4 godz.)
  • Marketing automation i email marketing (8 godz.)
  • Marketing efektywnościowy (4 godz.)
  • Influencer marketing dla e-commerce (4 godz.)
  • Budowanie marki w e-commerce i e-biznesie (6 godz.)
PROJEKT I EGZAMIN
(8 godz.)

Seminarium projektowe (8 godz.)

Forma zaliczenia
Projekt
Testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu