dr Aleksandra Piotrowska

 

Doktor psychologii. Pracownik naukowy Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego, konsultant dla rodziców i nauczycieli. Współdziała jako społeczny doradca z Rzecznikiem Praw Dziecka (w latach 2008 - 2018) i Komitetem Ochrony Praw Dziecka. Zajmuje się także propagowaniem wiedzy psychologicznej współpracując w tym zakresie jako ekspert z prasą, a także ze stacjami radiowymi oraz telewizyjnymi.

 

Autorka wielu publikacji naukowych i popularyzatorskich, w tym książek „Szczęśliwe dziecko czyli jak uniknąć najczęstszych błędów wychowawczych”, „Nastolatki pod lupą”, „Między nami samicami” (współ. Dorota Sumińska).

 

Prywatnie nałogowy czytelnik literatury wszelakiej, miłośniczka wyjazdów narciarskich i podróży. Matka dwójki dzieci i babcia dwójki wnucząt.

Beata Kozioł

Pedagog, socjoterapeutka, obecnie psycholog w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Dąbrowie Górniczej. Od 25 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnościami oraz zaburzeniami zachowania. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla nauczycieli, głównie z obszaru związanego z oddziaływaniami o charakterze socjoterapeutycznym. W pracy stosuje elementy systemowej terapii rodzin, która pozwala spojrzeć na dziecko jako na członka całości i widzieć jego zachowania jako konsekwencje wielu powiązań.

Alina Stosor

Wieloletni nauczyciel w klasach dla dzieci z autyzmem, doktorantka na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, wykładowca akademicki, matka osoby z autyzmem.

dr Wojciech Zając

 

Dr nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Certyfikowany tutor i mentor akademicki. Pracownik Kuratorium Oświaty w Katowicach. Autor szeregu publikacji naukowych, wśród których do najważniejszych należą pozycje książkowe: Komputerowa edukacja dzieci z zaburzeniami w czytaniu i pisaniu. Katowice 1997; Filozoficzno-ideologiczny kontekst oświaty polskiej w okresie międzywojennym. Katowice 2007; Współczesna rodzina. Dylematy teorii i praktyki pedagogicznej. Warszawa 2011; Archetypy we współczesnej pedagogice. Przedrozumienie pedagogiczne. Warszawa 2013.

Kamil Zieliński

 

Psycholog, nauczyciel akademicki i przedsiębiorca. Posiada doświadczenie akademickie, oświatowe, edukacyjne i wychowawcze. Od 5 lat prowadzi szkolenia dla oświaty. Należy do Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Pełni funkcję eksperta do spraw psychologii społecznej i komunikacji w Centrum Analiz Miejskich IRRP oraz recenzenta naukowego portalu Mała Psychologia. Interesuje się zagadnieniami związanymi ze stresem, wywieraniem wpływu oraz myśleniem krytycznym i psychologią oszustwa.