Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Akademia menedżera sprzedaży.
Organizacja sprzedaży:
(45 godz.)
- Zarządzanie strategiczne sprzedażą.
- Strategie sprzedaży – tworzenie i realizacja.
- Tworzenie planu sprzedaży, kontrola, analiza, stymulacja wyników.
- Zarządzanie kanałami dystrybucji.
- Finanse.
Proces sprzedaży:
(35 godz.)
- Psychologia zachowań klientów.
- Typy osobowości klientów – Badanie osobowości zawodowej FACET 5.
- Proces sprzedaży według ZŁOTEGO STANDARDU 9Z.
- Kluczowe umiejętności negocjacyjne – moduł z możliwością uzyskania Certyfikatu Franklin University.
- Prezentowanie oferty handlowej.
Zarządzanie zespołem:
(54 godz.)
- Zarządzanie zespołami handlowymi.
- Zarządzanie procesem rozwoju pracowników.
- Przywództwo.
- Coaching i mentoring – moduł z możliwością uzyskania Certyfikatu Franklin University.
- Zarządzanie zmianą.
- Motywowanie pracowników.
- Dopasowanie zadań do typów osobowości członków zespołu.
- Zarządzanie emocjami w pracy.
- Asertywność.
E–commerce i nowoczesny marketing:
(27 godz.)
- E-commerce jako jeden z najsilniejszych kanałów sprzedaży.
- Rynkowe uwarunkowania sprzedaży online.
- Przeniesienie biznesu do Internetu.
- Tworzenie silnej marki online.
- Budowanie kanałów na portalach społecznościowych, e-marketing.
- Reklamy w mediach społecznościowych.
- Nowoczesne narzędzia marketingowe – przegląd i przykłady zastosowań.
Praca indywidualna – projekt:
(10 godz.)
- Przygotowanie pracy zaliczeniowej z wybranych zagadnień programowych.
Forma zaliczenia
Prezentacja w zespołach maks. dwuosobowych, połączona z dyskusją