Opis kierunku

Studia w formule hybrydowej.
 
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym w formie hybrydowej. Część zajęć będzie odbywać się w formie tradycyjnej w salach wykładowych, a część w formie online na platformie MS Teams. W zajęciach uczestniczysz zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

hybrydowy system realizacji zajęć

Podejście do sprzedaży towarów i usług podlega dynamicznym zmianom. Dziś już zupełnie inaczej niż chociażby w XX wieku podchodzi się do sposobów docierania do klienta. Obecnie dużo większe znaczenie ma wykorzystywanie emocji, technik komunikacyjnych i najnowocześniejszych technologii. O wiele więcej wiemy też o finansach, technikach sprzedaży czy psychologii handlu. Aby być na bieżąco, a przez to skutecznym sprzedawcą, nie można ustawać w samodoskonaleniu. 

Menedżer sprzedaży ma jednak znacznie szerszy zakres obowiązków – do jego zadań należy też rekrutacja pracowników, budowanie zespołu, podnoszenie skuteczności handlowców, planowanie działań sprzedażowych, motywowanie pracowników, szkolenie ich, by również podążali za najnowszymi trendami sprzedażowymi i marketingowymi. 

sp_sesjalato_95

Podczas studiów na kierunku „Akademia menedżera sprzedaży” wyposażymy Cię w praktyczne kompetencje, które są kluczowe w nowoczesnym zarządzaniu zespołem sprzedażowym, wskażemy drogę do rozwoju osobistych zasobów i kompetencji w kierowaniu ludźmi, a także zapoznamy Cię z najnowszymi koncepcjami, dzięki którym stworzysz skuteczny zespół sprzedażowy. 

sp_sesjalato_99

Cel studiów

Kierunek „Akademia menadżera sprzedaży” jest kierunkiem wychodzącym poza schematy. Jest intensywnie, jest angażująco i dzięki temu absolwenci są uzbrojeni w wiedzę i narzędzia, które od razu mogą zastosować w swoich firmach, zwłaszcza, że są one dopasowane do bieżących wyzwań rynkowych. Program został tak przygotowany, aby rozwijać zarówno umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne, jak również menadżerskie. Zatem absolwenci podczas kilku miesięcy pracy przechodzą bardzo mocny rozwój swoich kompetencji. Naszymi wykładowcami są tylko praktycy, osoby, które uczą, przede wszystkim bazując na własnym doświadczeniu. Dlatego z pełnym przekonaniem możemy powiedzieć, że studia „Akademia menadżera sprzedaży” to 100% praktyki. 

Korzyści

  • Doskonałe umiejętności sprzedażowe 
  • Umiejętność kreowania skutecznych działów handlowych 
  • Umiejętność prowadzenia całego procesu sprzedaży oraz negocjacji  
  • Wiedza o najnowszych narzędziach menedżerskich 
  • Praktyczne umiejętności zarządzania ludźmi 
  • Wiedza o tym, jak działa e-commerce 
  • Nauka skutecznych metod przeniesienia biznesu do Internetu  
  • Certyfikaty Franklin University w zakresie Coachingu i Negocjacji 
  • Doskonały kontakt i relacje z innymi menedżerami sprzedaży – uczestnikami i absolwentami AMS 

Dla kogo?

Studia kierowane są do: 

  • menadżerów sprzedaży, 
  • specjalistów ds. sprzedaży i marketingu, 
  • osób zajmujących się tworzeniem i realizacją strategii sprzedaży, 
  • przedstawicieli i doradców handlowych, 
  • właścicieli firm handlowych, produkcyjnych i usługowych 

Opinie

Ewa Baryła

Kierunek Akademia Menadżera Sprzedaży jest kierunkiem wychodzącym poza schematy. Jest intensywnie, jest angażująco i dzięki temu absolwenci są uzbrojeni w wiedzę i narzędzia, które od razu mogą zastosować w swoich firmach, zwłaszcza, że są one dopasowane do bieżących wyzwań rynkowych. Program został tak przygotowany, aby rozwijać zarówno umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne, jak również menadżerskie. Zatem absolwenci podczas kilku miesięcy pracy przechodzą bardzo mocny rozwój swoich kompetencji. Naszymi wykładowcami są tylko praktycy, osoby, które uczą przede wszystkim bazując na własnym doświadczeniu. Dlatego z pełnym przekonaniem możemy powiedzieć, że studia Akademia Menadżera Sprzedaży to 100% praktyki.

Ewa Baryła

opiekun kierunku

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Akademia menedżera sprzedaży.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 171
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Ewa Baryła
Wioletta Sobieszek
Łukasz Kuciński
Martyna Graczkowska
Łukasz Ukleja
Ewa Baryła

Jest doświadczonym trenerem, menadżerem, autorką artykułów oraz liderem wielu projektów, również międzynarodowych. Przez kilkanaście lat pracowała w międzynarodowym koncernie jako menadżer ds. rozwoju i trener. Obecnie jest członkiem zarządu i trenerem w firmie szkoleniowo –...

Wioletta Sobieszek

Jest doświadczonym, działającym w biznesie od ponad 15 lat, menadżerem, trenerem i coachem
akredytowanym przez International Coach Federation. Jako członek zarządu, trener i coach w firmie
WEM consulting specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu autorskich projektów szkoleniowych,

Łukasz Kuciński

Doświadczony trener i konsultant, od 20 lat na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. Do 2011 roku dyrektor działu nauczania języków obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych, gdzie odpowiadał za produkcję, marketing i sprzedaż publikacji do...

Martyna Graczkowska

Z wykształcenia polonistka, absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz Studiów Akademia Managera Sprzedaży WSB w Bydgoszczy. Z zamiłowania i pasji handlowiec, doświadczony manager sprzedaży-praktyk. Od ponad 17 lat zajmuje się szeroko rozumianą sprzedażą. W tym...

Łukasz Ukleja

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowników zdobyte na terenie USA, UK i Polski. W latach 2009 – 2016 zarządzał projektami doradczymi z branży gastronomicznej, piekarniczej, medycznej i sportowej. Posiada wiedzę praktyczną w zakresie negocjacji, wdrażania...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Brzozowa 5/7
93-101 Łódź

E-mail: rekrutacja@lodz.merito.pl
Tel.: 42 208 25 71

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 08:00 - 16:00
  • śr: 08:00 - 17:00
  • cz: 08:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF