Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
W trakcie studiów m.in.:
- Pokażemy Ci, jak wygląda współczesny model komunikacji i dlaczego stanowi podstawę myślenia marketingowego.
- Dowiesz się, czym jest komunikacji perswazyjna, czyli jak osiągać zakładane rezultaty i przykuć uwagę odbiorcy.
- Odpowiemy na pytanie, jak zasłużyć na rozgłos korzystając ze współczesnego ekosystemu mediów.
- Poznasz historię reklamy oraz podstawy psychologii ponieważ natura ludzka jest wieczna i to co działało niegdyś działa i dziś.
Wiedzę i umiejętności z tej specjalności studiów magisterskich, uzupełnisz i rozwiniesz o te, które zdobędziesz na studiach podyplomowych. Możesz wybierać spośród 10 kierunków studiów podyplomowych:
- Bezpieczeństwo i higiena pracy z certyfikatem auditora wewnętrznego BHP
- Zarządzanie bezpieczeństwem informacji wg normy ISO 27001
- Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
- Studia menedżerskie dla kadry zarządzającej w Logistyce z przygotowaniem do certyfikacji CPC
- Programista aplikacji internetowych. Junior Web Developer
- Zarządzanie projektami
- Menedżer HR
- Brand management
- Marketing i sprzedaż w turystyce
- Coaching
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. marketingu odpowiedzialny za planowanie, przeprowadzanie i monitorowanie działań marketingowych
- kierownik działu sprzedaży, marketingu lub agencji reklamowej
- pracownik na stanowiskach menedżerskich oraz osoba skutecznie zarządzająca własnym biznesem
- osoba odpowiedzialna za koordynację pracy zespołów pracowniczych
- menedżer ds. marki odpowiedzialny za komunikację marketingową z otoczeniem.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Z roku na rok, jak wykazują raporty ogólnoświatowe, rozwija się Internet i komunikacja poprzez media cyfrowe. Szczególnie dynamicznie rozwijającym się obszarem są media społecznościowe, gdzie tworzą się nowe mechanizmy komunikacji wirtualnych społeczności. Skuteczne działanie w tym środowisku wymaga wiedzy i umiejętności, które są podstawą zdobycia przewagi konkurencyjnej przez firmy lub marki na rynku. Obecnie żadna, ani mała ani duża firma nie może sobie pozwolić na nieznajomość social mediów, analityki internetowej oraz działań wizerunkowych i sprzedażowych w Internecie.
Ten kierunek objęty został międzynarodową akredytacją IACBE.
Program studiów
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- Strategie marketingowe
- Strategie produktu i marki
- Prawo reklamy i własności intelektualnej
- Podstawy projektowania graficznego
- Psychologiczne mechanizmy oddziaływania reklamy
- Podejmowanie decyzji strategicznych według metodologii Franklin University
- Copywriting i webwriting
- Badania marketingowe
- Trening twórczego myślenia
- Marketing przyszłości
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji
Parter - pokój 1
ul. Śląska 35/37
81-310 Gdynia
E-mail: rekrut@gdynia.merito.pl
Tel.:
58 669 77 21
- pn-cz: 09:00 - 16:00
- pt: 09:00 - 15:00