Program studiów
Program studiów na kierunku Coaching, tutoring, superwizja w realizacji projektów/programów edukacyjnych
Rozwój kompetencji interpersonalnych
(56 godz.)
Model Diltsa – uczenie się, zmiana, komunikacja z grupą, rozwiązywanie konfliktów, potrzeb i wartości (8 godz.)
Metoda Axtion Learning – zarządzanie procesem grupowym i emocjami grupy (8 godz.)
Trening umiejętności społecznych TUS (16 godz.)
Komunikacja interpersonalna i intrapersonalna (16 godz.)
Profil kompetencyjny coacha/tutora (8 godz.)
Podstawy coachingu, tutoringu
(56 godz.)
Istota coachingu i tutoringu – procesy coachingowe i tutoringowe (8 godz.)
Negocjacje, mediacje, facylitacja (16 godz.)
Osiąganie ważnych celów – Modele GROW, KOLBA (8 godz.)
Psychologia w coachingu i tutoringu (16 godz.)
Zasady i etyka w pracy coacha i tutora (8 godz.)
Umiejętności praktyczne
(64 godz.)
Praktyka mediacyjna w przestrzeni edukacyjnej (16 godz.)
Narzędziaa, metody pracy w coachingu i tutoringu w pracy indywidualnej oraz grupowej (16 godz.)
Programy i projekty tutorskie – przykłady dobrych praktyk (8 godz.)
Superwizja w praktyce (16 godz.)
Komputerowy system wsparcia z wykorzystaniem narzędzi IT (8 godz.)
Forma zaliczenia
Test sprawdzający wiedzę.