Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się pozyskiwać klientów, negocjować i prowadzić rozmowy handlowe.
- Zdobędziesz kompetencje związane z budowaniem relacji, zarządzaniem zespołem sprzedażowym, umiejętnością słuchania oraz rozwiązywania konfliktów.
- Będziesz wiedział, jak analizować wyniki sprzedaży.
- Poznasz tajniki kreowania wizerunku firmy i techniki sprzedażowe.
- Zdobędziesz kompetencje menedżerskie.
- Dowiesz się więcej na temat zasad monitorowania rynku, analizowania ofert biznesowych i nadzoru nad procesami realizacji sprzedaży.
Praca dla Ciebie:
- menedżer ds. obsługi klienta,
- Business Development Manager,
- menedżer zespołu sprzedaży,
- Key Account Manager.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Podczas zajęć stosujemy trening menedżerski.
- Na warsztatach nauczysz się wykorzystywać narzędzia kreatywne w sprzedaży takie jak Kapelusz De Bono, diagram Ishikawy, Lean Canvas oraz magię i siłę sprawczą słowa.
- Program specjalności stworzyliśmy przy współpracy z partnerami biznesowymi.
- Masz możliwość uzyskania certyfikatu SAP.
Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- zrównoważone zarządzanie łańcuchem dostaw,
- techniki sprzedaży,
- kompetencje menedżera sprzedaży.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia II stopnia
Dnia 30.04 biuro czynne do godz. 14:00. W dniach 01.05-05.05.2024 biuro rekrutacji będzie nieczynne.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
E-mail: magister@wroclaw.merito.pl
Tel.:
71 376 23 95
+ 48 734 183 042
Infolinia: 71 758 22 30
- pn-pt: 08:00 - 16:00