Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • architekturę i języki programowania gier komputerowych,
  • programowanie systemów Motion Capture,
  • rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną.
Przedmioty kształcenia ogólnego:
  • Język obcy
  • Microsoft Office 365 i Google Apps SCRIPT
  • Metody efektywnej nauki
  • Język polski branżowy
  • Prawo nowych technologii, prawo IT
  • Podstawy komunikacji społecznej
  • Ekonomia
  • BHP
  • Proseminarium
  • Wychowanie fizyczne
Przedmioty kierunkowe:
  • Administrowanie systemem Linux
  • Blockchain i jego zastosowanie 
  • Fizyka
  • Funkcjonalność zintegrowanych systemów informatycznych - SAP S/4 HANA
  • Inżynieria Internetu Rzeczy
  • Inżynieria oprogramowania w środowisku ms .net
  • Inżynieria serwerowych systemów operacyjnych windows
  • Inżynieria zachowań interpersonalnych w organizacji
  • IT w automotive
  • Komunikacja i efektywność pracy inżynierów
  • Matematyka dyskretna
  • Matematyka I
  • Matematyka II
  • Metody numeryczne dla inżynierów
  • Narzędzia do automatyzacji budowy oprogramowania
  • Podstawy elektroniki
  • Podstawy inżynierii bezpieczeństwa IT
  • Podstawy programowania w języku Python
  • Podstawy technologii sieciowych
  • Podstawy testowania oprogramowania
  • Podstawy uczenia maszynowego
  • Programowanie obiektowe w języku Python
  • Projektowanie i tworzenie stron www
  • Systemy bazodanowe
  • Współczesne systemy telekomunikacyjne
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w IT
  • Zaawansowane techniki programowania w języku Python
  • Zarządzanie projektami informatycznymi
Przedmioty specjalnościowe:
  • Architektura i języki programowania gier komputerowych
  • Programowanie gier mobilnych
  • Programowanie gier w środowisku Unity
  • Programowanie gier w środowisku Unreal
  • Programowanie systemów Motion Capture
  • Programowanie sztucznej inteligencji w grach
  • Rzeczywistość wirtualna i rozszerzona
  • Testowanie gier komputerowych