agnieszka szczęsna
Agnieszka Szczęsna

Doświadczony manager Coach ICF, Trener biznesu, Certyfikowany konsultant MindSonar i DISC D3, ekspert w zakresie L&D i Leadership. 

Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Doradztwa Zawodowo-Personalnego na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ponadto ukończyła studia podyplomowe z Zarządzania Produkcją, Coachingu i Akademii Trenera Biznesu na Uniwersytecie WSB Merito  w Toruniu.  Swoje 24-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w Branży ICT. W tym czasie, pracując dla takich klientów jak Dell, HP, UPS, Amazon czy Microsoft od zawsze tworzyła i usprawniała dla nich procesy oraz poprawiała wyniki operacyjne. Posiada rzetelną wiedzę i umiejętności, które przekłada na działanie zespołów, z którymi współpracuje. W swojej pracy zawsze dąży do optymalizacji działań i osiągania założonych celów strategicznych, przyczyniając się do rozwoju i zwiększania wyników finansowych firmy.   

Kamila Flis
Kamila Flis

Kierownik projektu, auditor i trener wewnętrzny, wykładowca akademicki.  

Wykształcenie zdobywała w obszarze szeroko rozumianego zarządzania. Od stopnia magistra nauk politycznych ze specjalizacją: dziennikarstwo, przez studnia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami, po dyplom Master of Business Administration - Zarządzanie (który otrzymała z wyróżnieniem). Posiada certyfikat PRINCE2 Foundation, Agile PM i Scrum Master i ukończyła liczne szkolenia menedżerskie. 

Zawodowo od ponad 15-tu lat zarządza projektami, procesami i ludźmi w branży ICT, gdzie miała okazję pracować z takimi gigantami jak Amazon, Microsoft, HP czy Dell. Obecnie specjalizuje się w projektach z obszaru cyberbezpieczeństwa dla klientów z całego świata. 

Paweł Wiliński
Paweł Wiliński

Trener Lean, problem solvingu oraz metod zarządzania jakością. 

Dzięki bogatemu doświadczeniu w różnych gałęziach branży serwisowej – tj. jakościowej, inżynieryjnej oraz operacyjnej kieruje się holistycznym spojrzeniem na wyzwania organizacji zarówno w kontekście potrzeb szkoleniowych jak i poszukiwania rozwiązań optymalizujących pracę przedsiębiorstwa czy poprawiających jakość. Ma doświadczenie we współpracy z największymi gigantami branży elektronicznej t.j: Dell, HP czy Microsoft. Certyfikowany auditor wewnętrzny zintegrowanego systemu zarządzania wg. ISO 9001 oraz 14001, Systemu zarządzania BHP wg. ISO 45001, oraz Systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg. ISO 27001. Na co dzień Program Manager odpowiedzialny za największe centrum naprawcze płyt głównych w Europie, zarządzający zespołem ponad 250 pracowników, strzelec sportowy, pasjonat rozwoju osobistego, a także królik doświadczalny własnych eksperymentów z dziedziny zarządzania czasem i zwiększania skuteczności. 

  

wojciech sołtys
Wojciech Sołtys

Doświadczony koordynator i specjalista ds. szkoleń. Z wykształcenia mgr inż. elektroniki i telekomunikacji oraz inż. teleinformatyki na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy. Specjalizuje się w szkoleniach technicznych oraz wdrażaniu projektów w branży elektronicznej i IT. Certyfikowany Trener, Instruktor praktycznej nauki zawodu, Scrum Master oraz Auditor wewnętrzny ISO. Ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu, prowadzeniu oraz koordynacji szkoleń. Twórca konspektów szkoleniowych oraz narzędzi do raportowania i mierzenia efektywności szkoleń. Obecnie prowadzi oraz koordynuje projekty w dziale inżynieryjnym dużej międzynarodowej firmy w branży elektronicznej. 

Krzysztof Tabor
Krzysztof Tabor

Magister Telekomunikacji i Elektroniki oraz Inżynier Teleinformatyki, a także absolwent studiów podyplomowych na kierunku pedagogicznym Uniwersytetu WSB Merito. Posiada bogate dwunastoletnie doświadczenie jako certyfikowany trener, specjalista ds. szkoleń i koordynator szkoleń w branży elektronicznej oraz IT. Jest współtwórcą wielu programów szkoleniowych dostosowanych do wewnętrznych potrzeb międzynarodowej korporacji, mających na celu podniesienie kwalifikacji oraz umiejętności technicznych pracowników. Pasjonuje go praca z nowoczesnymi technologiami oraz ludźmi. Stawia na rozwój i dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem, gdyż uważa, że to czynniki odgrywające kluczową rolę w organizacjach. Dodatkowo, działa jako aktywny auditor wewnętrzny. Ceni pracę z młodzieżą, dlatego prowadzi projekty, w ramach których uczniowie szkół technicznych mogą rozpocząć swoją przygodę w zakładach pracy jako podopieczni klas patronackich. 

agnieszka deranek
Angelika Deranek

Trenerka z branży IT z doświadczeniem w sektorze TSL. Jej zaangażowanie w doskonalenie procesów oraz komunikację wewnętrzną odzwierciedla się w tworzeniu instrukcji oraz innowacyjnych szkoleń wideo. Charakteryzuje się indywidualnym podejściem, przygotowując spersonalizowane treści, które są dostosowanych do grupy docelowej. Jako trenerka i aktywna uczestniczka procesu onboardingu, kładzie duży nacisk na praktyczne podejście oraz wykorzystanie narzędzi AI. 

Posiadaczka certyfikatu Agile oraz uprawnień praktycznej nauki zawodu, stale poszerza swoje horyzonty, badając potencjał automatyzacji pracy oraz poszukując innowacyjnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencjiej warsztaty i zajęcia wyróżniają się niekonwencjonalnymi podejściami, co gwarantuje uczestnikom atrakcyjne i interaktywne doświadczenia edukacyjne. 

Kamila Zakrzewska.
Kamila Zakrzewska

Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży elektronicznej. Trener wewnętrzny, opiekun praktycznej nauki zawodu. Pasjonatka wykonywanych zadań, dla której szacunek do drugiego człowieka jest jedną z najważniejszych wartości. Trener wewnętrzny TWI, pomaga w rozwoju umiejętności w zakresie instruowania pracowników, budowania dobrych relacji oraz zapewnienia bezpieczeństwa pracy.   

Anna Gandziarowska.
Anna Gandziarowska

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie o specjalizacji Psychologia w Zarządzaniu. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania jakością, zarządzania projektami. Dodatkowo ukończyła Akademię Menadżera na Uniwersytecie WSB Merito oraz Studia Pedagogiczne nadające kwalifikacje do pracy pedagogicznej. Certyfikowany trener. Swoje umiejętności doskonali na różnych szkoleniach i warsztatach. Pasjonatka tworzenia treści e-learningowych. Prekursorka wdrożenia systemu LMS w międzynarodowej organizacji. Posiada 14 lat doświadczenia w branży serwisowej. Miłośniczka grafiki komputerowej, tańca indyjskiego i kotów.

monika michniewicz
Monika Michniewicz

HR Team Leader pełni również rolę HR Business Partnera w międzynarodowej korporacji z branży elektronicznej. Związana z HR od 13 lat. Zajmuje się obszarami z zakresu: rekrutacji, onboardingu, Employer Brandingu, budowaniu kultury organizacji oraz oceny i rozwoju, Na co dzień współpracuje z zespołami managerów oraz specjalistów HR. Specjalizuje się we wdrażaniu projektów hr-owych, kształtowania wynagrodzeń, budowaniu ścieżek kariery i aktywnościach well-beingowych. Absolwentka UMK, Studiów Podyplomowych z zakresu Zarządzania Zespołami Ludzkimi, Kadr i Płac oraz Marketingu. Jest certyfikowana konsultantką Mindsonara. 

Anna Kruszyńska Pyś
Anna Kruszyńska Pyś 

Menedżer Rozwoju Biznesu, magister stosunków międzynarodowych, absolwentka studiów MBA, z 16-letnim doświadczeniem pracy w japońskiej firmie produkcyjnej - w dziale logistyki i handlowym i jako menedżer produkcji odpowiedzialna za sekcję planowania produkcji, tłocznię, utrzymanie ruchu i inżynierię produkcji. Czynny, certyfikowany audytor wewnętrzny zintegrowanych systemów zarządzania jakością ISO 9001, 14001, IATF i 45001, Pełnomocnik ds. Kontroli Obrotu systemu zarządzania WSK. Współtwórca opatentowanego wynalazku – 4-warstwowych maseczek filtrujących. Od zawsze zaangażowana we wdrażanie nowych projektów w firmie, buduje sukces nowych systemów na fundamentach bezpieczeństwa pracy, analizach ryzyka i technik Lean Management.

Marcin Zieliński.
Marcin Zieliński 

Z wykształcenia japonista, obecnie Ekspert Inżynierii Przemysłowej. W firmie piastował najróżniejsze stanowiska, od Menedżera Sekcji Administracji do Pełnomocnika Zarządu ds. Zarządzania Ryzykiem. Przez większość zatrudnienia w SCPL pełnił też funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. ISO. Koordynował proces wdrożenia standardu ISO/TS (późniejszy IATF) w organizacji, oraz przeszkolił z tematyki ISO setki pracowników. Od końca 2022 roku rozwija projekt związany w wdrożeniem procesu projektowania i doskonalenia linii produkcyjnych przy wykorzystaniu symulacji tworzonych przy pomocy specjalistycznego oprogramowania; jest to pionierski projekt dla Grupy Sohbi, o zasięgu potencjalnie ogólnoświatowym, stwarzający, m.in., olbrzymi potencjał szkoleniowy, dzięki możliwości wizualizacji i oceny wpływu stosowanych udoskonaleń.