dr Aleksandra Jędryszek-Geisler

Doktor nauk społecznych w dziedzinie psychologii, magister psychologii, magister pedagogiki. Adiunkt w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie i członek Instytutu Nauk Społecznych w Polish Academy of Social Sciences and Humanities w Londynie.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy jako nauczyciel. Kierownik Katedry Psychologii w Instytucie Pedagogiki i Psychologii Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie. Członek Polish Psychologist’s Association in London. Uczestniczka i organizatorka konferencji naukowych oraz sympozjów w Anglii, Szkocji, Hiszpanii i Stanach Zjednoczonych. Od kilkunastu lat zajmuje się kształceniem nauczycieli w Polsce, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych Ameryki, Islandii, Hiszpanii. W obszarze jej zainteresowań naukowych leży między innymi wypalenie zawodowe, agresja czy praca z uczniem sprawiającym trudności. Posiada kilkunastoletni staż pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie, osadzonymi w zakładach karnych oraz z osobami potrzebującymi wsparcia psychologicznego. 

dr hab. Szymon Zmorzyński 

Od 2009 roku pracuje na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie. Jest współautorem publikacji poświęconych analizie zmian klonalnych i mutacji punktowych występujących w nowotworach hematologicznych, głównie w szpiczaku mnogim, przewlekłej białaczce limfocytowej i ostrej białaczce szpikowej. Ponadto zajmuje się zagadnieniami dotyczącymi wytrwałości w osiąganiu celów u osób z otyłością i nadwagą. Jego zainteresowania naukowe znajdują się w obszarze psychogenetyki w tym jakości życia w chorobach przewlekłych i nowotworowych oraz przystosowanim do wybranych chorób somatycznych z perspektywy psychologii pozytywnej oraz związku genetyki z dobrostanem i szczęściem. 

dr Ewa Wojtowicz

Adiunkt w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie i adiunkt w Polish Academy of Social Sciences and Humanities w Londynie. Psycholog, dr nauk humanistycznych z zakresu psychologii, realizator projektów edukacyjnych i biznesowych. Trener (Akademia SET)  i wykładowca akademicki z zakresu rozwoju tzw. „people skills”, psychologicznych kompetencji specjalistycznych oraz zastosowań psychologii w edukacji i biznesie. Od 2002 roku współpracuje z uczelniami wyższymi. Doradca zawodowy z wieloletnim doświadczeniem i career coach (certyfikat ICC). Jako psycholog prowadzi praktykę z zakresu pomocy psychologicznej skierowaną głównie do osób w kryzysie osobistym, z problemami w relacjach i doświadczających przemocy domowej. Prowadzi szkolenia edukacyjne i biznesowe dla szkół i organizacji biznesowych zorientowane na rozwój i wykorzystanie umiejętności psychologicznych w codziennych zadaniach. Współpracowała przy dwóch projektach gier komputerowych z zakresu orientacji zawodowej skierowanych do dzieci i młodzieży. Jest prezesem fundacji Instytut Psychologii i Psychoterapii zajmującego się edukacją psychologiczną i świadczeniem usług psychologicznych.

dr Wojciech Styk  

Prowadzi Prywatną Praktykę Psychologiczną „Incrementum”. Posiada praktyczne doświadczenie z zakresu psychologii zdrowia oraz psychologii pozytywnej. Studia doktoranckie ukończył na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, gdzie również uzyskał tytuł doktora nauk społecznych w dziedzinie psychologia. Pracuje na Uniwersytecie Medycznym  w Lublinie, gdzie naukowo zajmuje się związkiem poczucia szczęścia i dobrostanu  z efektywnością i wytrwałością w działaniu oraz motywacją. Interesuje się związkami między różnymi formami myślenia i wyobrażeń na dobrostanem, a także znaczeniem stresu  i czynników sytuacyjnych związanych z poczuciem szczęścia człowieka. Bada związki różnych aspektów dobrostanu z budowaniem obrazu ciała i zaburzeniami odżywiania. W jego obszarze zainteresowań jest również psychologia osób LGBT+. 

dr Patrycjusz Matwiejczuk 

Psycholog ze specjalnością psychologii klinicznej i zdrowia. Uzyskał stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu. Jest autorem licznych publikacji naukowych. Główne obszary, w których się szkoli i prowadzi praktykę to: pozytywne poradnictwo psychologiczne, terapia skoncentrowana na rozwiązaniach, psychologia sportu oraz neuropsychologia. Realizuje również interdyscyplinarne projekty teoretyczne i praktyczne  w obszarze satysfakcji z życia, poczucia własnej wartości i skuteczności oraz dyspozycyjnego optymizmu. Jego sposób na pracę z ludźmi polega przede wszystkim na słuchaniu, zadawaniu odpowiednich pytań, pobudzaniu do refleksji, budowaniu motywacji, kształtowaniu nawyków, stawianiu wyzwań oraz celów.