anna_parteka
Anna Parteka

opiekun merytoryczny kierunku

od ponad 20 lat senior konsultant firmy doradztwa personalnego Solution, kierownik projektów w obszarze HR, moderator-facylitator, trener, mediator, coach i doradca kariery. Współpracuje z kilkudziesięcioma firmami polskimi i międzynarodowymi w różnych branżach (SSC centra usług wspólnych, BPO centra usług dla biznesu, LST logistyka-spedycja-transport, produkcja, e-commerce, dystrybucja, instytucje publiczne). Wcześniej pracowała 5 lat na stanowiskach kierowniczych w firmach szkoleniowych. Jest opiekunem merytoryczny studiów podyplomowych Zarządzanie Kapitałem Ludzkimi z Certyfikatem Franklin University.

Aniceta Bosak
Aniceta Bosak

licencjonowany trener i coach Franklin University oraz TransformingCommunication. Doświadczona specjalistka od budowania relacji, rozwoju. Trener szkoleń związanych z kontaktem z klientem (sprzedaż, obsługa klienta, profesjonalna prezentacja biznesowa i negocjacje) oraz umiejętnościami menedżerskimi. Coach i mentor.

Marcin Chydziński

Facylitator-moderator, coach i trener. Od 12 lat specjalizuje się w komunikacji, występach publicznych, narzędziach menedżerskich, networkingu i moderacji spotkań. Przez 7 lat odpowiadał za kształt i jakość pokazów, warsztatów i wszelkich form kontaktu z publicznością w centrum nauki.

Gasperczyk WSB
Arkadiusz Gasperczyk

Menedżer HR ze szczególnym zamiłowaniem do obszaru IT i przekrojowym doświadczeniem w pracy w Polsce i środowisku międzynarodowym, zarówno w startupach jak i korporacjach międzynarodowych. Pełnił rolę HR Biznes Partnera dla funkcji IT, optymalizował procesy personalne i odpowiadał za narzędzia IT w HR w ING Ubezpieczenia w Europie Środkowo-Wschodniej. Posiada doświadczenie we wdrażaniu narzędzi informatycznych dla HR i klientów biznesowych. Aktualnie w roli Senior HR Managera odpowiada za całość polityki personalnej w regionie CEE w Wipro – globalnej firmie IT/BPO. Pracował wcześniej m.in. w Accenture, ING i Lingaro – dostawcy rozwiązań IT klasy Business Intelligence w funkcji Dyrektora HR. Absolwent SGH i Akademii Leona Koźmińskiego, aktualnie student Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. W codziennej pracy specjalizuje się w zadawaniu trudnych pytań, które pomagają odnaleźć jeszcze trudniejsze odpowiedzi.

Berenika Gocłowska

coach praktyk, trener i konsultant biznesowy, facylitator procesów grupowych, wykładowca akademicki; od ponad 20 lat zajmuje się wspieraniem efektywnego rozwoju menadżerów średniego wyższego szczebla. Specjalizuje się w procesach budowania indywidualnej motywacji i usprawniania komunikacji interpersonalnej

Agnieszka Jacewicz

redaktor merytoryczny działu rachunkowości, podatków i ubezpieczeń społecznych w Wydawnictwie ODDK, autorka poradników z zakresu spraw kadrowo-płacowych, m.in. „Kadry i płace – obowiązki pracodawców, rozliczanie świadczeń pracowniczych, dokumentacja kadrowa, podatkowa i ZUS”, „Wynagrodzenia pracowników samorządowych”, „Wynagrodzenia – zasady rozliczania – ewidencja księgowa”, uznany wykładowca na szkoleniach poświęconych problematyce wynagrodzeń.

MagdalenaKozłowska
Magdalena Kozłowska

Headhunter, Łowca Talentów i HR Business Partner dla Zarządów. Członek Stowarzyszenia Interim Managerów w Polsce. Trener umiejętności miękkich w zakresie komunikacji interpersonalnej, umiejętności menedżerskich. Headhunter w  projektach rekrutacyjnych: executive/direct search na członków Zarządu, stanowiska menedżerskie i specjalistyczne.  
HR Business Partner kierujący się trzema zasadami:

  • Wiedza o Biznesie. Dobrze rozumiem funkcjonowanie biznesu. Mówimy jednym językiem.
  • Wiedza o Człowieku. Bo ludzie to filary firmy. Wiem jak ich dobierać.
  • Wiedza o Procesach. Każda firma ma inną kulturę pracy, zrozumienie procesów daje pełen obraz firmy.

Absolwentka Studiów Doktoranckich na wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, absolwentka studiów MBA akredytowanych przez University of Northampton oraz studiów magisterskich na Wydziale Handlu Zagranicznego, Uniwersytetu Gdańskiego. Praktyk z 27 letnim doświadczeniem zawodowym.

Aleksandra Lazarowska_Kruszyńska
Aleksandra Kruszyńska

ekspert HR i trener. Dotychczas pracowała w działach HR największych firmach rynku trójmiejskiego. Obecnie pracuje jako HR Menedżer w międzynarodowej firmie IT.

Dariusz Seleman

trener i trener trenerów w zakresie efektywności osobistej, sprzedaży, komunikacji, negocjacji, prezentacji, wystąpień publicznych i zarządzania (prawie 25 lat). Coach praktyk, pasjonat rozwoju osobistego i autor warsztatów w tym zakresie. Mówca, członek zarządu Pomorskiego ToastMasters International. Menedżer z 15 letnim doświadczeniem biznesowym.

Grzegorz Tesluk

właściciel firmy doradztwa personalnego. Jest doświadczonym, certyfikowanym trenerem, coachem, konsultantem i moderatorem warsztatów. Doświadczenie zdobywał w firmie

szkoleniowo-doradczej oraz na stanowisku Szefa HR. Specjalizuje się w doradztwie personalnym, rozwoju umiejętności miękkich i warsztatach zespołowych

Agnieszka Wróblewska

od prawie 25 lat senior konsultant firmy doradztwa personalnego, KeyAccount Manager, trener i facylitator, coach. Pracuje najczęściej z kadrą wyższego i średniego szczebla zarządzania. Wcześniej pracowała na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych w biznesie.