SP Trener języka obcego Radosław Świątkowski.png
Radosław Świątkowski

Opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych trener języków obcych na Uniwersytecie WSB Merito.
Absolwent filologii germańskiej, studiów podyplomowych w zakresie grafiki komputerowej i multimediów oraz kursów z zakresu metodyki nauczania języków obcych osób dorosłych. Jako wykładowca Uniwersytetu WSB Merito prowadzi lektorat na studiach pierwszego i drugiego stopnia, praktyczną naukę języka niemieckiego na studiach podyplomowych język niemiecki w biznesie, przedmioty z zakresu projektowania prezentacji multimedialnych na studiach wyższych oraz zajęcia z zakresu technologii informacyjnej w pracy nauczyciela w ramach podyplomowych studiów pedagogicznych nadających kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela.

 

Podczas treningów językowych wspiera klientów prywatnych oraz firmowych w nabywaniu sprawności komunikacyjnej w języku niemieckim. W Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu projektuje ekrany asynchronicznych kursów e-learningowych. Szkoli również wykładowców i studentów z wykorzystania nowoczesnych technologii w dydaktyce. Na sali szkoleniowej dzieli się doświadczeniem oraz dobrymi praktykami w zakresie wdrażania form distance learning, VR i AR w procesie dydaktycznym oraz aktywizujących form prowadzenia zajęć.

SP Trener języka obcego Agnieszka Rosińska.png
Agnieszka Rosińska

Wykładowca Business English i Business Communication na studiach wyższych oraz podyplomowych,  life coach oraz coach transformacji zawodowej. Trener języka angielskiego z ponad 20-letnim doświadczeniem w pracy z osobami dorosłymi. W latach 2014-2021 dyrektor Centrum Językowego WSB w Toruniu. Twórca autorskich sprofilowanych językowych kontentów e-learningowych oraz egzaminator międzynarodowych certyfikatów językowych TOEIC oraz Pearson Test of English General. 

Marcin Czyżuk
Marcin Czyżuk

Absolwent filologii angielskiej, zarządzania oraz ATD Master Instructional Designer® Program. Wieloletni trener oraz koordynator biznesowych kursów językowych, wykładowca akademicki na studiach pierwszego i drugiego stopnia z zakresu wykorzystania technologii w dydaktyce oraz na studiach podyplomowych Business English. Dyrektor Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania, gdzie wraz z zespołem szkoli i doradza, jak efektywnie wykorzystać technologię w kształceniu dorosłych. Uczestnik licznych warsztatów i konferencji z zakresu wykorzystania sztucznej inteligencji dydaktyce oraz projektowania aktywności na ścieżce rozwoju dorosłych.  

Zawiszewska
Magdalena Zawiszewska

Absolwentka lingwistyki stosowanej oraz studiów podyplomowych zarządzanie projektami. Wieloletni trener języka angielskiego w biznesie, kierownik Centrum Języków Obcych Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu i wykładowca na studiach wyższych oraz podyplomowych Business English. Właścicielka MZ Training Project, gdzie prowadzi treningi językowe dla firm. Podczas zajęć kładzie nacisk na komunikację, różnorodność oraz rozwój kompetencji miękkich. W pracy dydaktycznej znajduje zastosowanie dla myślenia projektowego, nowoczesnych technologii oraz tworzenia innowacji według Design Thinking.  

Karolina Gołębiowska
dr Karolina Gołębiowska

Doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, wykładowczyni akademicka na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz podyplomowych z zakresu dydaktyki i aktywizujących form pracy z grupą. Metodyczka w Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania, gdzie wspiera wykładowców w doborze oraz opracowaniu materiałów stanowiących kontent kursów online. Absolwentka Akademii trenera online Grupy SET, licznych szkoleń z gamifikacji w szkolnictwie wyższym oraz wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy naukowo-dydaktycznej. 

Anna Grygoruk
dr Anna Grygoruk

Doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki. Absolwentka studiów podyplomowych i licznych kursów – m. in. z zakresu specyfiki uczenia się dorosłych, neurodydaktyki, zarządzania zespołem oraz trenerskich. Metodyk e-learningu oraz wykładowca akademicki na kierunkach pedagogicznych. Autorka kontentów e-learningowych m. in. z zakresu postulatów andragogiki w efektywnym projektowaniu szkoleń oraz aktywizujących metod pracy z grupą. Prelegentka na licznych konferencjach, podczas których dzieli się doświadczeniem oraz dobrymi praktykami w zakresie wdrażania form distance learning, VR i AR w procesie dydaktycznym oraz aktywizujących form prowadzenia zajęć.