Jolanta Serocka
Jolanta Serocka

Opiekunka merytoryczna podyplomowych studiów pedagogicznych nadających kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela oraz Akademii Innowatora Edukacji (również: autorka programu) na Uniwersytecie WSB Merito. innowatorka edukacji z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, trenerka i szkoleniowiec edukacji i biznesu, akredytowany coach ACC ICF (life & career coaching), wykładowczyni akademicka Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu i jego bydgoskiej filii - Wydziału Finansów i Zarządzania, autorka kreatywnych projektów rozwojowych, odpowiadających na potrzeby klientów, w tym META: MATURY - cyklu bazującego na mocnych stronach, wspierającego młodych ludzi w zaplanowaniu kariery łączącej pasję z zarabianiem. Rzeczniczka konstruktywnego dialogu międzypokoleniowego, ambasadorka Sztucznej Inteligencji w dydaktyce.

 

Chętnie podejmuje kolejne zawodowe i osobiste wyzwania. Spełnia się jako autorka opowiadań oraz poezji haiku. Uwielbia podróże i jazdę na rowerze, szczególnie po Borach Tucholskich. W życiu stawia na odwagę, autentyczność oraz efektywność w działaniu.

 

www.jolantaserocka.pl

Agnieszka Muzyczyszyn
Agnieszka Muzyczyszyn

Absolwentka stosunków międzynarodowych i historii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika oraz Akademii trenera biznesu na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu. Doświadczenie zdobywała, realizując projekty szkoleniowe we współpracy z kilkoma firmami szkoleniowymi zarówno jako trener, koordynator projektów oraz pracując w oświacie w charakterze nauczyciela przedmiotu oraz pedagoga. Realizowała autorskie projekty szkoleniowe w branży edukacyjnej. Jako trener pomaga realizować wizję, osiągać cele, harmonijnie porozumiewać się w zespołach, w trudnych sytuacjach negocjować i mediować. Od dziesięciu lat pracuje w edukacji, koncentrując się na prowadzeniu szkoleń z zakresu liderowania. Autorka programu podyplomowych studiów pedagogicznych nadających kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu. Prowadzi zajęcia: trening interpersonalny, wystąpienia publiczne i autoprezentacja w pracy nauczyciela.

Agnieszka Fajfer

Absolwentka pedagogiki i astronomii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła Podyplomowe Studium Pedagogiki Korekcyjno-Kompensacyjnej. Aktualnie pedagog Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Toruniu. Jej zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół problematyki związanej z modelem diagnozy i koncepcją zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki. Na podyplomowych studiach pedagogicznych nadających kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela prowadzi zajęcia: problemy społeczno-wychowawcze dzieci i młodzieży.

Iwona Błaszkowska

Dyplomowany nauczyciel matematyki i terapeuta specyficznych trudności w uczeniu się matematyki w Toruńskiej Szkole Terapeutycznej, absolwentka Podyplomowego Studium Pedagogiki Korekcyjno-Kompensacyjnej, wykładowca na kursach kwalifikacyjnych, studiach dziennych i podyplomowych oraz różnych formach doskonalących dla nauczycieli w zakresie pomocy dzieciom ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki. Na podyplomowych studiach pedagogicznych nadających kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela prowadzi zajęcia: metodyka nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych.

SP Trener języka obcego Radosław Świątkowski.png
Radosław Świątkowski

Opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych trener języków obcych na Uniwersytecie WSB Merito.
Absolwent filologii germańskiej, studiów podyplomowych w zakresie grafiki komputerowej i multimediów oraz kursów z zakresu metodyki nauczania języków obcych osób dorosłych. Jako wykładowca Uniwersytetu WSB Merito prowadzi lektorat na studiach pierwszego i drugiego stopnia, praktyczną naukę języka niemieckiego na studiach podyplomowych język niemiecki w biznesie, przedmioty z zakresu projektowania prezentacji multimedialnych na studiach wyższych oraz zajęcia z zakresu technologii informacyjnej w pracy nauczyciela w ramach podyplomowych studiów pedagogicznych nadających kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela.

 

Podczas treningów językowych wspiera klientów prywatnych oraz firmowych w nabywaniu sprawności komunikacyjnej w języku niemieckim. W Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu projektuje ekrany asynchronicznych kursów e-learningowych. Szkoli również wykładowców i studentów z wykorzystania nowoczesnych technologii w dydaktyce. Na sali szkoleniowej dzieli się doświadczeniem oraz dobrymi praktykami w zakresie wdrażania form distance learning, VR i AR w procesie dydaktycznym oraz aktywizujących form prowadzenia zajęć.

Joanna Matuszewicz-Pawłowska
Joanna Matuszewicz-Pawłowska

Trener biznesu, coach, rysowniczka biznesowa w Personel System.

Od 10  lat współpracuje ze średnią kadrą zarządzającą i realizuje złożone projekty szkoleniowo-coachingowe dla menedżerów różnych firm i organizacji. Jest trenerem kadry menadżerskiej kilku wiodących firm na rynku polskim. Ze względu na swoje doświadczenie zawodowe specjalizuje się w tematach związanych z zarządzaniem zespołem oraz ze sprzedażą i profesjonalną obsługa klienta.

 

Od kilku lat związana z Uniwersytetem WSB Merito w Toruniu i Wydziałem Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy UWSB Merito w Toruniu. Trenerka myślenia wizualnego, Rysowniczka konferencyjna. Prowadzi warsztaty dla kadry menedżerskiej, ucząc, jak rysunkiem można zwiększyć efektywność swoich wystąpień. Zespoły handlowe uczy, jak wykorzystać rysunek w sprzedaży i w prezentacji handlowej.


Przygotowuje również pracowników firm, z którymi współpracuje w ramach przygotowania do konkursów autoprezentacyjnych, ucząc, jak można urozmaicić takie wystąpienie, wprowadzając rysunek. W oparciu o wieloletnie doświadczenie w pracy z biznesem, uczy i pokazuje, jak wykorzystać rysunek i myślenie wizualne właśnie w tym obszarze i jak zwiększyć swoją skuteczność biznesową dzięki rysunkom.

 

Oprócz warsztatów „Rysunek w biznesie” rysuje konferencje, wystąpienia, warsztaty. Zajmuje się facylitacją graficzną. Tworzy również rysunki do webinarów, live’ów i kursów on-line. Autorka kursu on-line „Rysunek w Biznesie”. Na co dzień zawodowo związana z Personel System. Na podyplomowych studiach pedagogicznych nadających kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela prowadzi zajęcia myślenie wizualne dla nauczycieli.

Beata Tomaszewska

Nieustanie poszukuje ciekawych sposobów łączenia nauczania języka angielskiego i kształtowania u młodzieży umiejętności życiowych. Pomysły te wciela w praktykę szkolną. Absolwentka filologii angielskiej, studiów podyplomowych na kierunkach: organizacja i zarządzanie oświatą, doradztwo zawodowe i coaching kariery na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu. Nauczyciel i wykładowca metodyki nauczania języka angielskiego. Inicjatorka szkolnych projektów współpracy zagranicznej i koordynatorka doradztwa edukacyjno-zawodowego w liceum. Autorka programów nauczania i materiałów dydaktycznych.

 

Doradca metodyczny, prowadzi warsztaty dla nauczycieli oraz szkolenia dla rad pedagogicznych. Współpracownik Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku jako egzaminator egzaminu ósmoklasisty i maturalnego z języka angielskiego oraz prowadząca szkolenia kandydatów na egzaminatorów. Ekspert MEN ds. awansu zawodowego. Ekspert programu Erasmus+. Metodyk Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu. Jej zawodową dewizą jest niezabijanie pasji w uczniach i przygotowanie ich do życia "po szkole". Na podyplomowych studiach pedagogicznych nadających kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela prowadzi zajęcia: system oceniania w szkole, podstawa programowa na poszczególnych etapach edukacyjnych.

Karolina Gołębiowska
dr Karolina Gołębiowska

Doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, wykładowczyni akademicka na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz podyplomowych z zakresu dydaktyki i aktywizujących form pracy z grupą. Metodyczka w Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania, gdzie wspiera wykładowców w doborze oraz opracowaniu materiałów stanowiących kontent kursów online. Absolwentka Akademii trenera online Grupy SET, licznych szkoleń z gamifikacji w szkolnictwie wyższym oraz wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy naukowo-dydaktycznej.