agnieszka szczęsna
Agnieszka Szczęsna

Doświadczony manager Coach ICF, Trener biznesu, Certyfikowany konsultant MindSonar i DISC D3, ekspert w zakresie L&D i Leadership. 

Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Doradztwa Zawodowo-Personalnego na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ponadto ukończyła studia podyplomowe z Zarządzania Produkcją, Coachingu i Akademii Trenera Biznesu na Uniwersytecie WSB Merito  w Toruniu.  Swoje 24-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w Branży ICT. W tym czasie, pracując dla takich klientów jak Dell, HP, UPS, Amazon czy Microsoft od zawsze tworzyła i usprawniała dla nich procesy oraz poprawiała wyniki operacyjne. Posiada rzetelną wiedzę i umiejętności, które przekłada na działanie zespołów, z którymi współpracuje. W swojej pracy zawsze dąży do optymalizacji działań i osiągania założonych celów strategicznych, przyczyniając się do rozwoju i zwiększania wyników finansowych firmy.   

Wiliński Paweł
Paweł Wiliński

Trener Lean, problem solvingu oraz metod zarządzania jakością. 

Dzięki bogatemu doświadczeniu w różnych gałęziach branży serwisowej – tj. jakościowej, inżynieryjnej oraz operacyjnej kieruje się holistycznym spojrzeniem na wyzwania organizacji zarówno w kontekście potrzeb szkoleniowych jak i poszukiwania rozwiązań optymalizujących pracę przedsiębiorstwa czy poprawiających jakość. Ma doświadczenie we współpracy z największymi gigantami branży elektronicznej t.j: Dell, HP czy Microsoft. Certyfikowany auditor wewnętrzny zintegrowanego systemu zarządzania wg. ISO 9001 oraz 14001, Systemu zarządzania BHP wg. ISO 45001, oraz Systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg. ISO 27001. Na co dzień Program Manager odpowiedzialny za największe centrum naprawcze płyt głównych w Europie, zarządzający zespołem ponad 250 pracowników, strzelec sportowy, pasjonat rozwoju osobistego, a także królik doświadczalny własnych eksperymentów z dziedziny zarządzania czasem i zwiększania skuteczności. 

mariusz bartkowski
Mariusz Bartkowski

Finansista i pedagog. Ukończył studia Master Biznes Administration na Politechnice Warszawskiej oraz "Finanse" w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz "Prawo Podatkowe" na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Manager z ponad 15 letnim doświadczeniem. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Kujawsko Pomorskiej Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Bydgoszczy.  Prowadzi Kancelarię Finansową oferującą usługi dla biznesu. Nauczyciel przedmiotów zawodowych. Jest laureatem nagrodzonym przez Ministra Edukacji Narodowej. Jest nie tylko teoretykiem, ale też doskonałym praktykiem. Współpracuje z korporacjami oraz firmami z sektora MŚP zajmując się doradztwem w zakresie finansów i zarządzania strategicznego. Pełnił funkcję Dyrektora zakładów chemicznych EKOCHEM w Głogowie, w których wdrażał projekty inwestycyjne oraz strategiczne oraz Dyrektora ds. rozwoju w niepublicznych placówkach edukacyjnych.   

Uczestniczy aktywnie w sektorze NGO. Jest współautorem publikacji „Z techniką w przeszłość” dla Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności w Warszawie w ramach grantów modelowych. Zasiada w zarządach stowarzyszeń takich jak Unisławskie Towarzystwo Historyczne oraz SIW Mała Ojczyzna. Prezes Fundacji „Rzemiosło”.  

Barbara Czyrnia
Barbara Czyrnia

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Obecnie pełni funkcję menedżera ds. Transformacji i Innowacji w jednej z czołowych firm na rynku globalnym świadczącej usługi w zakresie zarządzania procesami biznesowymi. Od 2013 związana z branżą FMCG, doświadczenie zdobywała pracując dla międzynarodowych korporacji w zespołach w Logistyce, Planowaniu Produkcji, Master Dacie oraz Finansach. Zarządzania jakością procesów uczyła się dzięki współpracy z firmą z sektora Automotive. Specjalizuje się w zwinnym zarządzaniu projektami agile oraz w metodzie usprawniania procesów Lean Six Sigma. Szkoli Scrum Masterów, mentoruje menedżerów i team leaderów w realizacji projektów Green Belt. Uwielbia poznawać i wdrażać techniki umiejętności miękkich lidera. 

ania hajdas
Anna Hajdas

Menedżer ds. HR, w obszarze personalnym od początku swojej kariery zawodowej, czyli od ponad 20 lat.  Zajmuje się działaniami z zakresu całego HR: procesami rekrutacji, adaptacji, programami rozwojowymi, budowaniem marki pracodawcy, kultury organizacyjnej, wynagrodzeń, a także codziennym wsparciu kadry menedżerskiej w ich codziennej pracy.  Specjalizuje się w budowaniu nowoczesnych zespołów HR i transformacji funkcji personalnej do pełnienia równocześnie roli partnera biznesowego, jak i przyjaznego wsparcia dla pracowników. Doświadczenie zdobywała w działach personalnych średnich i dużych firm, zarówno polskich, jak i międzynarodowych, posiada także doświadczenie w projektach „greenfield”. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Ukończyła także studia podyplomowe: Zarządzanie (UMK), Prawo Pracy (UMK) oraz Psychologia Zarządzania w Uniwersytecie WSB Merito Toruń.

Kamila Flis
Kamila Flis

Kierownik projektu, auditor i trener wewnętrzny, wykładowca akademicki.  

Wykształcenie zdobywała w obszarze szeroko rozumianego zarządzania. Od stopnia magistra nauk politycznych ze specjalizacją: dziennikarstwo, przez studnia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami, po dyplom Master of Business Administration - Zarządzanie (który otrzymała z wyróżnieniem). Posiada certyfikat PRINCE2 Foundation, Agile PM i Scrum Master i ukończyła liczne szkolenia menedzerskie. 

Zawodowo od ponad piętnastu lat zarządza projektami, procesami i ludźmi w branży ICT, gdzie miała okazję pracować z takimi gigantami jak Amazon, Microsoft, HP czy Dell. Obecnie specjalizuje się w projektach z obszaru cyberbezpieczeństwa dla klientów z całego świata. 

Justyna Lubanska-Gomez
Justyna Lubańska-Gomez

Dyplomowany Coach, Coach Kariery, specjalista w zakresie koordynowania komunikacji i współpracy z rynkami hiszpańskojęzycznymi. 

Absolwentka kierunku Stosunki Międzynarodowe, doktor nauk humanistycznych w zakresie stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ponadto ukończyła studia podyplomowe z Coachingu, akredytowane kursy Coachingu Kariery, Mindfulness (MBLC i CBLC). 18-letnie doświadczenie zawodowe rozpoczęła pracą naukową w Katedrze Stosunków Międzynarodowych toruńskiego UMK. Prowadziła badania związane z sytuacją społeczno-polityczną współczesnej Hiszpanii. Wiedzę i doświadczenie w zakresie kultury i społeczeństwa Hiszpanii wykorzystuje koordynując komunikację i współpracę między polskimi i hiszpańskojęzycznymi przedsiębiorcami z w branży IT (głównie Hiszpania i Meksyk). W swojej pracy dąży do budowania relacji opartej na klarowności i wzajemnym zrozumieniu, przyczyniając się do budowania długoterminowej i rentownej współpracy między stronami.