Warsztat pt. "Jak powstają gry i aplikacje w wirtualnej rzeczywistości (VR)?"

godz. 11:15-12:15 lub 13:20-14:20
sala 203, budynek B
maksymalna liczba uczestników: 30 osób


Opis
Co potrzebujesz żeby zrobić grę? Jakie są etapy pracy nad grą? A co jeżeli chcemy zbudować grę albo aplikację działającą w wirtualnej rzeczywistości (VR)? Jeżeli jesteś ciekawy, odpowiedzi znajdziesz podczas warsztatu. Projektanci gier VR z firmy Giant Lazer opowiedzą jak powstają takie gry i powiedzą co jest tak fascynującego w VR z punktu widzenia twórców. Przyjdź i poznaj pasjonatów, którzy tworzą nowe wirtualne rzeczywistości. Może kiedyś będziesz też chciał być jednym z nich?

Jakub Korczyński
Po kilku latach pracy jako programista Ruby On Rails zdecydował się założyć własną firmę. I tak w latach 2011-2015 był prezesem spółki Sendingo - startupu skupiającego się na rozwoju oprogramowania związanego z tematyką email marketingu. Razem z zespołem, który prowadził zbudował platformę do email marketingu, rozproszone API do wysyłek emaili, system do marketing automation oraz edytor emaili z "inteligentnym" systemem zarządzania animacjami. Pracował dla takich marek jak: PZU, WWF, JTI, SWISS, Intersport, Praktiker, Burger King, ING, Hyundai RTV AGD, 4F, AZ.pl, Bloomberg Businessweek Polska, Pixers, Domodi. Finalnym projektem, nad którym pracował w Sendingo był system oparty na rozwiązaniach zaczerpniętych ze sztucznej inteligencji do generowania mobilnych katalogów. Aplikacja automatyzuje proces konstrukcji personalizowanego katalogu połączonego z systemem ecommerce. Z rozwiązania skorzystały m.in. Tchibo, Super-Pharm i Grene. Obecnie Jakub zajmuje się rozwojem firmy Giant Lazer sp. z o.o. i marki Virtuality360, będącej polskim pionierem w dziedzinie technologii wirtualnej i poszerzonej rzeczywistości. W ramach swojej działalności wyprodukował filmy 360 dla m.in. MK Cafe, Militaria.pl i UNIT4. Wykładowca WSB we Wrocławiu.