Marek Kowalczyk

Wykładowca w zakresie teorii ograniczeń i zaawansowanych zagadnień zarządzania projektami. Wraz z zespołem MANDARINE Project Partners pomógł zrealizować w terminie największy w Europie projekt IPO — wejście na GPW Polskiej Grupy Energetycznej SA. W warty 2 mld USD projekt zaangażowane było ok. 2000 osób i zakończono go w „niemożliwym” czasie 7 miesięcy. W ramach MINT Books jest wydawcą literatury z zakresu teorii ograniczeń. Był organizatorem trzech edycji TEDxWSB.  Studiował w Tokyo International College i State University of New York at Buffalo; jest absolwentem Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ze specjalizacją w zakresie logiki i metodologii nauki. Twórca i redaktor bloga blog.projektynaczas.pl 

Szymon Włochowicz

Wykładowca w zakresie zarządzania ryzykiem i zwinnych metod zarządzania. Praktyk zarządzania projektami i portfelem projektów. Menedżer w firmie tworzącej systemy informatyczne dla biznesu, odpowiedzialny za rozwiązania mobilne. Stworzył i prowadził Project Management Office w wiodącej ogólnopolskiej firmie internetowej. Zarządzał zespołem tworzącym produkt mobilny używany przez 1,3 mln osób. Ekspert w zakresie zwinnych metod zarządzania. Rozwija narzędzia myślowe teorii ograniczeń do synchronizacji programów i portfeli projektów.

Tomasz Drozdel

Wykładowca w zakresie narzędzi myślowych i metody łańcucha krytycznego. Koordynator ds. projektów w firmie WIELTON SA. Swą karierę zawodową zaczynał jako konstruktor. Wiedziony nieustającą chęcią optymalizacji otaczającej go rzeczywistości, zainicjował przemiany, które w krótkim czasie zaskutkowały wdrożeniem w Centrum Badawczo-Rozwojowym zarządzania portfelem projektów rozwoju nowych produktów zgodnie z metodą łańcucha krytycznego. Obecnie odpowiada za koordynację i terminową realizację portfela kilkunastu kluczowych dla grupy kapitałowej WIELTON projektów.

dr Marzena Mazur

Wykładowca w zakresie komunikacji i pracy zespołowej. Coach, mentor, doradca biznesowy i dziennikarz radiowy. Zajmuje się psychologią społeczną i psychologią biznesu. Specjalizuje się w marketingu narracyjnym (personal branding) i rozwoju zawodowym wyższej kadry menedżerskiej. Jest prezydentem polskiego oddziału International Institute of Coaching. Od wielu lat współpracuje z Radiem Tok FM prowadząc pierwszą w Polsce autorską audycję o zarządzaniu „Strefa Szefa”. Autorka kilkunastu artykułów naukowych i kilkudziesięciu publikacji w prasie branżowej i codziennej.