Tomasz Wudarzewski

Prezes zarządu oraz dyrektor ds. rozwoju w firmie LOGINTRADE S.A. Kierownik i autor podyplomowych studiów zakupy w biznesie i zarządzanie sprzedażą organizowanych przez Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu. Specjalizuje się w problematyce zakupów elektronicznych w segmencie B2B. Współpracuje m.in. z Jastrzębskie Spółki Węglowe S.A., Rafako S.A., Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. (Biedronka), Grupa Tauron, Grupa Impel, Grupa Kopex S.A., Grupa Kęty S.A. Od 2001 r. szkoleniowiec w obszarze zakupów biznesowych oraz handlu B2B. Autor platformy zakupowej wykorzystywanej przez największe w Polsce przedsiębiorstwa. Autor wielu artykułów dotyczących problematyki B2B.

Agnieszka Piątkowska

Partner w firmie  Big Fish - międzynarodowej firmy specjalizującej się w rekrutacji, ocenie i szkoleniach kandydatów w obszarze zakupów i łańcucha dostaw. Międzynarodowy ekspert ds. rekrutacji i selekcji posiadający ponad 9 letnie doświadczenie w zarządzaniu różnego rodzaju projektami w regionie Europy Centralno - Wschodniej dla globalnych organizacji (wyspecjalizowane procesy rekrutacyjne, rekrutacje typu „green field”, „pool search”, executive search). W trakcie swojej kariery przeprowadziła tysiące interview z lokalnymi i międzynarodowymi kandydatami. Rozwinęła i wprowadziła innowacyjny proces przygotowania kandydatów do rozmów rekrutacyjnych. Od 2009 r. wykłada „Zarządzanie karierą w Zakupach” na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Twórca programu szkoleniowego „Career Management in Purchasing”. Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, Bradford University (International Business Management, stopień magistra) oraz SGH (Doradztwo Zawodowe, Kierowanie Rozwojem i Coaching, studia podyplomowe). Coach kariery, posiada certyfikat Akademii Asesora organizowanej przez Ernst & Young Academy of Business.

Michał Szlachcic
Michał Szlachcic

Praktyk, ekonomista, współzałożyciel i członek Zarządu Logintrade S.A. Wykładowca na studiach MBA oraz na studiach podyplomowych zakupy w biznesie i zarządzania sprzedażą, autor i kierownik podyplomowego studium windykacja i zarządzanie wierzytelnościami na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Zrealizował szereg projektów konsultingowych oraz szkoleniowych dla takich firm jak: Volkswagen Poznań Sp. z o.o., Bank Zachodni WBK S.A., Polkomtel S.A., Polifarb Wrocław-Cieszyn S.A., Polmos Wrocław S.A., Poczta Polska, Ruch S.A., Cermag Sp. z o.o., Kaufland Sp. z o.o., Gotec Polska Sp. z o.o. oraz wielu innych.

Jacek Jarmuszczak

Menedżer posiadający międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu zakupami (Europa, Indie, Chiny, USA). Ekspert w zakresie zarządzania zakupami (direct i indirect), negocjacji kupieckich i eProcurement-u. Karierę zawodową rozpoczynał jako kupiec w branży FMCG w polskich przedsiębiorstwach dla których negocjował kontrakty zakupowe z dostawcami z całego świata - głównie korzystając z elektronicznych platform przetargowych. Później dla globalnego koncernu, lidera w swoim sektorze i dobrze znanej markiPhilips Lighting, jako Strategic Buyer tworzył strategię zakupów dla obszaru Europy oraz prowadził negocjacje z kluczowymi dostawcami. Prowadził również projekty optymalizacyjne dotyczące całego łańcucha wartości (lean manufacturing, lean supply chain, techniczna struktura komponentów, płynności finansowa). Obecnie Kierownik Działu eProcurement w Carlsberg Group, gdzie przeprowadza ponad 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów Carlsberg na całym świecie. Odpowiedzialny jest za rozwój narzędzi elektronicznych na potrzeby działu zakupów, usprawnianie procedur i modeli zakupowych na potrzeby grupy. Ekspert w dziedzinie aukcji elektronicznych, negocjacji zakupowych, budowania relacji z dostawcami oraz e-systemów zarządzania zakupami. Posiada praktyczne doświadczenia w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów. (Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne, …) Wielomiesięczne kontrakty w Europie zachodniej, USA, Azji oraz praca w centralnych strukturach globalnej korporacji, dostarczyły ogromnego doświadczenia w zarządzaniu biznesem o charakterze międzykulturowym.