Opis kierunku

Przez Andreasa Kaplana i Michaela Haenleinena social media zostały określone jako „grupa bazujących na internetowych rozwiązaniach aplikacji, które opierają się na ideologicznych i technlogicznych podstawach Web 2.0 i które umożliwiają tworzenie oraz wymianę stworzonych przez użytkowników treści„. Jest oczywiście wiele innych definicji social media. Social media – stanowią przestrzeń działań firm, a tym samym niezbędni są social media managerowie – których celem jest kompleksowe, strategiczne zarządzanie wizerunkiem firmy w social mediach. 

1

Dla kogo?

Social media manager to kierunek dla osób, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu cyfrowych mediów, pragną wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu internetowego oraz dążą do ugruntowania dotychczas zdobytej wiedzy o nowych narzędziach i technikach wykorzystania mediów społecznościowych. 

Studia adresowane są do osób, które zaczynają swoją przygodę z  social mediami lub posiadają już pewne doświadczenie i chcą uporządkować swoją wiedzę. 
 

Co zyskujesz?

Na kierunku social media manager nabierzesz biegłości w profesjonalnym zarządzaniu w zakresie marketingu w mediach oraz zyskasz aktualną i wszechstronną wiedzę  o narzędziach w obszarze marketingu internetowego. 

 

Na studiach podyplomowych: 

•    dowiesz się, jak działa mobile marketing, marketing zautomatyzowany czy e-commerce
•    poznasz technologie internetowe i mobilne
•    będziesz potrafił badać potrzeby użytkowników
•    nauczysz się tworzyć persony
•    poznasz metody opracowania strategii działań w social mediach
•    zdobędziesz wiedzę nt. modelowania UX, architektury informacji i VD oraz zastosowania technologii w UX w kontekście mediów społecznościowych
•    będziesz umiał testować projekty UX
•    nauczysz się analityki social mediów - np. Brand 24
•    nauczysz się zarządzać kanałami social mediów
•    poznasz, na czym polega praca youtubera i influencera
•    będzie umiał prowadzić kampanie płatne w social mediach
•    dodatkowo poznasz takie zagadnienia jak: analityka internetowa, e-commerce w social mediach, mobile social, content marketing, itd.
•    poznasz narzędzia do projektowania, harmonogramowania postów
•    wprowadzimy Cię w świat e-designu, nowych trendów i grafiki w social mediach
•    poznasz tajniki fotografii i video
 

Sposób realizacji studiów

Studia podyplomowe na kierunku Social media manager prowadzimy: 

•    online - studia na tym kierunku prowadzone są zawsze w formule online, bez względu na sytuację pandemiczną.  Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.  
 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program kierunku studiów podyplomowych social media manager w WSB we Wrocławiu.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jan Jakub Cendrowski
Katarzyna Skrabska
Krzysztof Surowiecki
dr Anna Orzeł
Jacek Zdrenka
dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. UWSB Merito

Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu...

Jan Jakub Cendrowski

Ekspert komunikacji marketingowej i strateg z wieloletnią praktyką w projektowaniu kampanii reklamowych i informacyjnych. Doświadczenie zdobywał m.in. w branży telekomunikacyjnej (Telefonia DIALOG, Grupa Netia), chemicznej, a także jako menedżer w agencjach reklamowych i public relations....

Katarzyna Skrabska

Dyrektor Zarządzający i Project Manager w Grupie Me & Me Friends S.A.. Z branżą marketingową związana od 2008 roku. Prowadziła projekty dla takich marek, jak: m. in. LiDL Polska; T – Mobile Usługi Bankowe Dostarczane przez Alior Bank; Grupa Kapitałowa KRUK; Lukas Bank; Desperados Red;...

Krzysztof Surowiecki

Managing Partner w Hexe Data, świadczącej usługi analityczne dla firm. wcześniej Head of Analytics w agencji Lemon Sky JWT, specjalizującej się w marketingu 360. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej (obecnie Uniwersytet WSB Merito), Akademii Ekonomicznej oraz studiów podyplomowych...

dr Marcin Haberla

Wykładowca akademicki wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego (Katedra Badań Marketingowych, Instytut Marketingu). Członek komisji ds. strategii promocji wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu...

dr Anna Brdulak

Doktor w dziedzinie nauk ekonomicznych, dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Specjalistka w obszarze inteligentnych miast (smart cities), zrównoważonego rozwoju i komunikacji interpersonalnej. Certyfikowana trenerka biznesu z zakresu umiejętności miękkich. Prowadziła warsztaty dla firm z...

dr Anna Orzeł

Prawnik, ekspert z dziedziny logistyki, specjalizuje się w transporcie drogowym. Prodziekan ds. organizacyjnych i rozwoju na Wydziale Finansów i Zarządzania we Wrocławiu. Kierownik merytoryczny studiów podyplomowych z zakresu logistyki i transportu, prowadzi zajęcia ze studentami na...

Karolina Kolmasiak

Data Analyst w Hexe Data, świadczącej usługi analityczne dla firm. Absolwentka Politechniki Wrocławskiej na kierunku matematyka stosowana. Posiada szerokie doświadczenie związane z analityką webową, technologiami internetowymi, wizualizacją danych i statystyką. Certyfikowana ekspertka...

Jacek Zdrenka

Trener sprzedaży i konsultant. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu oraz studia podyplomowe psychologii w biznesie na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Posiada dwadzieścia lat doświadczeń w zarządzaniu zespołami, projektami oraz w...

Poznaj innych wykładowców
Pobierz stronę do PDF