Program studiów
Program kierunku studiów podyplomowych projektowanie i testowanie produktów interaktywnych (User-Experience) w WSB we Wrocławiu.
Badanie potrzeb użytkowników
(20 godz.)
- Wstęp do UX (8 godz.)
- Specyfika badań UX (4 godz.)
- Desk research i przygotowanie do badań (4 godz.)
- Tworzenie personi map empatii (4 godz.)
Strategia działań
(28 godz.)
- Strategia produktu (4 godz.)
- Design thinking i visual thinking (4 godz.)
- Customer Journey (4 godz.)
- Business Model Canvas (8 godz.)
- Value Proposition (8 godz.)
Modelowanie UX
(16 godz.)
- Architektura informacji - struktura produktu, nawigacja (4 godz.)
- UCD (4 godz.)
- VD (8 godz.)
Modelowanie UX - projekt
(16 godz.)
- User story i user story mapping (4 godz.)
- Architektura informacji (4 godz.)
- UCD i VD (8 godz.)
Design studio
(16 godz.)
- Szkicowanie low-fi (4 godz.)
- Architektura rozwiązań (4 godz.)
- Paper prototyping (4 godz.)
- Testy (4 godz.)
Prototypowanie
(24 godz.)
- Psychologiczne aspekty projektowania (4 godz.)
- Projektowanie web (8 godz.)
- Projektowanie mobile first (4 godz.)
- Zarzadzanie projektem (8 godz.)
Technologia w UX
(12 godz.)
- Technologie internetowe - przegląd, możliwości i ograniczenia (4 godz.)
- Technologie mobilne - przegląd, możliwości i ograniczenia (4 godz.)
- Technologie w projektowaniu (4 godz.)
Narzędzia do projektowania
(24 godz.)
- Narzędzia do projektowania - przeglad rozwiazań płatnych i bezpłatnych (4 godz.)
- Nauka narzędzia projektowego 1 (8 godz.)
- Nauka narzędzia projektowego 2 (4 godz.)
- Design (4 godz.)
- Fotografia (4 godz.)
Testowanie
(16 godz.)
- Metody testowania użyteczności (4 godz.)
- Analityka webowa (8 godz.)
- Analityka mobile (4 godz.)
Prezentacja projektów
(4 godz.)
Prezentacja projektów