Opis kierunku

Podczas studiów zdobędzie praktyczne umiejętności z zakresu UX, dzięki czemu zdobędzie obecnie poszukiwane na rynku pracy kwalifikacje. Zajęcia podczas studiów prowadzą praktycy, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez lata w konkretnych branżach.

Co zyskujesz?

Podczas studiów nauczysz się:

  • user experience (UX)
  • tworzenia person
  • architektury informacji i VD
  • projektowania w praktyce
  • testowania projektów

Dla kogo?

Studia przeznaczone są dla osób zainteresowanych tematyką projektowania UX.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program kierunku studiów podyplomowych projektowanie i testowanie produktów interaktywnych (User-Experience) w WSB we Wrocławiu.

Liczba godzin: 176
Liczba zjazdów: 12
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jan Jakub Cendrowski
Katarzyna Skrabska
Krzysztof Surowiecki
dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. WSB

Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu w WSB we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu marketingu i marketingu...

Jan Jakub Cendrowski

Ekspert komunikacji marketingowej i strateg z wieloletnią praktyką w projektowaniu kampanii reklamowych i informacyjnych. Doświadczenie zdobywał m.in. w branży telekomunikacyjnej (Telefonia DIALOG, Grupa Netia), chemicznej, a także jako menedżer w agencjach reklamowych i public relations....

Katarzyna Skrabska

Dyrektor Zarządzający i Project Manager w Grupie Me & Me Friends S.A.. Z branżą marketingową związana od 2008 roku. Prowadziła projekty dla takich marek, jak: m. in. LiDL Polska; T – Mobile Usługi Bankowe Dostarczane przez Alior Bank; Grupa Kapitałowa KRUK; Lukas Bank; Desperados Red;...

Krzysztof Surowiecki

Managing Partner w Hexe Data, świadczącej usługi analityczne dla firm. wcześniej Head of Analytics w agencji Lemon Sky JWT, specjalizującej się w marketingu 360. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, Akademii Ekonomicznej oraz studiów podyplomowych Telekomunikacja Cyfrowa i Technologie...

Poznaj innych wykładowców
Pobierz stronę do PDF