Opis kierunku

W trakcie studiów podyplomowych możesz zdobyć, po zdaniu egzaminu końcowego na minimum ocenę dobrą, dodatkowy certyfikat kompetencji e-biznesowych „E-marketing Menedżer” – wydawany przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu wraz z partnerami biznesowymi. Dodatkowo będziesz przygotowany do podejścia do certyfikatu Google Analytics, który będziesz mógł zdać we własnym zakresie po ukończeniu cyklu szkoleniowego.                
 

Na zajęciach nauczysz się korzystać z oprogramowania:

  • Adobe 
  • Google Analytics 
  • Hotjar 
  • Brand 24 
  • Data Studio 
  • Google Tag Manager 
  • WIX 
     

W trakcie zajęć kładziemy nacisk na umiejętności praktyczne, które zdobędziesz dzięki:

  • grom symulacyjnym - tradycyjnym i on-line 
  • zajęciom w pracowniach Design Thinking  i Adobe
  • wizytom studyjnym w firmach, gdzie poznasz procesy "od kuchni"
     

Co zyskujesz?

Podczas studiów nauczysz się:

  • tworzyć strategie internetowe i mobilne, e-marketingu, m-marketingu i e-brandingu
  • projektować kampanię w Internecie
  • jak działa mobile marketing, marketing zautomatyzowany czy e-commerce
  • wykorzystywać analitykę internetową i social media
  • jakie technologie internetowe i mobilne są wykorzystywane
  • o content marketingu i wideo marketingu
  • badać potrzeby użytkowników
  • tworzyć persony
  • zagadnień ze strategii działań UX
  • o analityce pod potrzeby UX oraz badaniach ilościowych i jakościowych
  • zagadnień na temat modelowania UX, architektury informacji i VD oraz zastosowania technologii w UX
  • testować projekty UX
  • stosować wiedzę z zakresu SEM i SEO
  • projektować strategie w social mediach, opracowywać materiały i harmonogramy działań oraz monitorować social media np. przy użyciu Brand 24
  • używać narzędzi do analityki internetowej, np. Google Analytics
  • korzystać z Data Studio i Google Tag Manager
  • jakie są zasady pracy influencerów i youtuberów
  • czym jest automation marketing i jakie ma znaczenie dla firm
  • tajników e-designu i fotografii internetowej
     

Dla kogo?

Studia przeznaczone są dla osób zainteresowanych tematyką e-marketingu w biznesie.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program kierunku studiów podyplomowych e-marketing w biznesie w WSB we Wrocławiu.

Liczba godzin: 176
Liczba zjazdów: 12
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jan Jakub Cendrowski
Katarzyna Skrabska
Krzysztof Surowiecki
dr Anna Orzeł
Jacek Zdrenka
dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. WSB

Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu w WSB we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu marketingu i marketingu...

Jan Jakub Cendrowski

Ekspert komunikacji marketingowej i strateg z wieloletnią praktyką w projektowaniu kampanii reklamowych i informacyjnych. Doświadczenie zdobywał m.in. w branży telekomunikacyjnej (Telefonia DIALOG, Grupa Netia), chemicznej, a także jako menedżer w agencjach reklamowych i public relations....

Katarzyna Skrabska

Dyrektor Zarządzający i Project Manager w Grupie Me & Me Friends S.A.. Z branżą marketingową związana od 2008 roku. Prowadziła projekty dla takich marek, jak: m. in. LiDL Polska; T – Mobile Usługi Bankowe Dostarczane przez Alior Bank; Grupa Kapitałowa KRUK; Lukas Bank; Desperados Red;...

Krzysztof Surowiecki

Managing Partner w Hexe Data, świadczącej usługi analityczne dla firm. wcześniej Head of Analytics w agencji Lemon Sky JWT, specjalizującej się w marketingu 360. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, Akademii Ekonomicznej oraz studiów podyplomowych Telekomunikacja Cyfrowa i Technologie...

dr Marcin Haberla

Wykładowca akademicki wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego (Katedra Badań Marketingowych, Instytut Marketingu). Członek komisji ds. strategii promocji wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu...

dr Anna Brdulak

Doktor w dziedzinie nauk ekonomicznych, dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Specjalistka w obszarze inteligentnych miast (smart cities), zrównoważonego rozwoju i komunikacji interpersonalnej. Certyfikowana trenerka biznesu z zakresu umiejętności miękkich. Prowadziła warsztaty dla firm z...

dr Anna Orzeł

Prawnik, ekspert z dziedziny logistyki, specjalizuje się w transporcie drogowym. Menedżer kierunku studiów logistyka, kierownik merytoryczny studiów podyplomowych z zakresu logistyki i transportu, prowadzi zajęcia ze studentami na studiach I i II stopnia oraz podyplomowych. Doktor nauk...

Karolina Kolmasiak

Data Analyst w Hexe Data, świadczącej usługi analityczne dla firm. Absolwentka Politechniki Wrocławskiej na kierunku matematyka stosowana. Posiada szerokie doświadczenie związane z analityką webową, technologiami internetowymi, wizualizacją danych i statystyką. Certyfikowana ekspertka...

Jacek Zdrenka

Trener sprzedaży i konsultant. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu oraz studia podyplomowe psychologii w biznesie na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Posiada dwadzieścia lat doświadczeń w zarządzaniu zespołami, projektami oraz w zarządzaniu sprzedażą. Pracował w BZ...

Poznaj innych wykładowców
Pobierz stronę do PDF