Opis kierunku
Na kierunku poszerzysz znajomość prawa oraz procedur postępowania administracyjnego w praktyce. Zdobędziesz także kompetencje interpersonalne oraz szeroko rozumianą wiedzę z zarządzania. Są to dziedziny wiedzy niezbędne w wielu sferach życia, zarówno politycznego jak i gospodarczego. Dlatego też znajomość regulacji prawnych, a także ich praktyczne zastosowanie jest dużym atutem na rynku pracy.
Zapisując się na ten kierunek dołączysz do grupy, która rozpoczęła zajęcia od października. Spokojnie nie ominie Cię żadne zajęcia - wszystkie zagadnienia zostaną omówione w późniejszym terminie.
Studia realizowane w formie niestacjonarnej (hybrydowej).
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym po cześci w salach wykładowych, a po części w formie online na platformie MS Teams, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Co zyskujesz?
- Udoskonalisz umiejętności oraz zdobędziesz wiedzę w czterech aspektach:
- wiedza prawnicza – wiadomości o systemie prawnym w zakresie niezbędnym do wykonywania zawodu urzędnika, umiejętności analizy tekstu prawnego
- prawo administracyjne – administracja i postępowanie administracyjne
- sprawne zarządzanie – zarządzanie i współpraca z pracownikami, zarządzanie projektami unijnymi, zmianą i informacją
- umiejętności interpersonalne – zarządzanie zadaniami komunikacji z klientem, współpracownikiem.
- Dzięki praktycznym zajęciom przygotujesz się do pełnienia roli menedżera i radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych związanych m.in. z konfliktem czy spadkiem zaangażowania pracowników.
Dla kogo?
Studia kierowane są do osób pełniących lub zamierzających pełnić funkcje kierownicze średniego lub wyższego szczebla w administracji publicznej, m.in. w urzędach wojewódzkich, miast i gmin, starostwach powiatowych, urzędach marszałkowskich i samorządach. Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie nauki mogą stać się ważnym atutem w rozwoju kariery zawodowej także w instytucjach niepublicznych.
Szczególnie polecam kierunek dla menedżerów, ponieważ uzupełnia wiedzę prawniczą a także wiedzę z zakresu zarządzania oraz umiejętności interpersonalnych.
Dokument ukończenia studiów
Jako absolwent naszej uczelni otrzymasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami, jakie zostały określone przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Bezpłatne szkolenia biznesowe
Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji przez uczestnictwo w 4 bezpłatnych szkoleniach biznesowych (tematyka szkoleń podawana jest w II semestrze).
Udział w szkoleniach potwierdzany jest certyfikatami, które wydawane są wraz ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych. Szkolenia realizowane są zazwyczaj w wybrany weekend majowy.
Zasady rekrutacji
Pamiętaj, że studia podyplomowe możesz zacząć, jeśli masz wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie lub magisterskie). Oznacza to, że nie musisz posiadać dyplomu magistra i już po studiach I stopnia możesz zacząć studia podyplomowe. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz konieczność złożenia kompletu dokumentów i spełnienia wymogów wynikających z zasad rekrutacji.
Pierwszym krokiem do zapisów na studia jest wypełnienie internetowego formularza rekrutacyjnego.
Zachęcamy do zapoznania się ze stroną zasada rekrutacji, na której krok po kroku przeprowadzimy Cię przez formularz rekrutacyjny. Na stronie znajdziesz też regulaminy oraz wzory dokumentów do druku.
Zastrzegamy sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej ilości zgłoszeń.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku administracja – zarządzanie i organizacja na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe
28.03 czynne do godz. 12:00. W dniach 29.03.2024-02.04.2024 biuro nieczynne.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
E-mail: sp@wroclaw.merito.pl
Tel.:
+48 604 138 344
71 376 23 70
Infolinia: 71 758 22 30
- pn-pt: 08:00 - 16:00