Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Studia trwają 3 semestry.

  • dowiesz się, jak zarządzać e-biznesem,
  • zdobędziesz wiedzę nt. e-marketingu i jego narzędzi,
  • zgłębisz tajniki SEM i e-commerce,
  • social media nie będą miały przed Tobą tajemnic,
  • nauczysz się wykorzystywać analitykę internetową.

Praca dla Ciebie:

  • analityk internetowy,
  • E-commerce Manager,
  • Social Media Manager.
     

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Zajęcia prowadzone są metodą projektową. Oznacza to, że podczas 3 semestrów nauki nauczysz się realizować projekty w grupach 4-5-osobowych. Nie ma tutaj standardowego podziału na wykłady i ćwiczenia.
  • Program dopasowany do potrzeb rynku – osoby posiadające wiedzę z obszaru z e-marketingu i analityki internetowej są poszukiwanymi specjalistami .
  • Opiekę na programem sprawują partnerzy biznesowi kierunku. 

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 29 września
czesne już od
420 zł
407 zł
miesięcznie

Zapisując się do 29 września, zyskujesz:

  • 300 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.

Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskujesz więcej!

Twoja zniżka w czesnym wyniesie 800 i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.

Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • Google Analytics i Google Tag manager,
  • UX Design,
  • monitoring w social mediach.
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jan Jakub Cendrowski
Krzysztof Surowiecki
dr Marcin Haberla

Wykładowca akademicki wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego (Katedra Badań Marketingowych, Instytut Marketingu). Członek komisji ds. strategii promocji wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu...

Jan Jakub Cendrowski

Ekspert komunikacji marketingowej i strateg z wieloletnią praktyką w projektowaniu kampanii reklamowych i informacyjnych. Doświadczenie zdobywał m.in. w branży telekomunikacyjnej (Telefonia DIALOG, Grupa Netia), chemicznej, a także jako menedżer w agencjach reklamowych i public relations....

Krzysztof Surowiecki

Managing Partner w Hexe Data, świadczącej usługi analityczne dla firm. wcześniej Head of Analytics w agencji Lemon Sky JWT, specjalizującej się w marketingu 360. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, Akademii Ekonomicznej oraz studiów podyplomowych Telekomunikacja Cyfrowa i Technologie...

Karolina Kolmasiak

Data Analyst w Hexe Data, świadczącej usługi analityczne dla firm. Absolwentka Politechniki Wrocławskiej na kierunku matematyka stosowana. Posiada szerokie doświadczenie związane z analityką webową, technologiami internetowymi, wizualizacją danych i statystyką. Certyfikowana ekspertka...

dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. WSB

Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu w WSB we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu marketingu i marketingu...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia II stopnia

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku.

bud. A, p. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

E-mail: magister@wsb.wroclaw.pl
Tel.: 71 376 23 95 + 48 734 183 042
Infolinia: 71 758 22 30

Godziny otwarcia:
  • pn-śr: 09:00-16:00
  • cz-pt: 08:00-15:30
  • so: 09:00-13:00
Pobierz stronę do PDF