Zostań studentem WSB!

Studentem studiów II stopnia w WSB we Wrocławiu może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackich lub inżynierskich) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność złożenia kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

WAŻNE!

Jesteś już po obronie, jednak nie masz jeszcze dyplomu lub wydanego przez dziekanat zaświadczenia o obronie?
Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia w WSB i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie. Jeśli jesteś jeszcze przed obroną już teraz możesz zapisać się na studia II stopnia! Zapisz się online i skontaktuj się z Biurem Rekrutacji w celu ustalenie szczegółów.

 

ZAPISZ SIĘ ONLINE

Rekrutacja krok po kroku:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów II stopnia wybierz jeden dla siebie - lista kierunków.
  • Wypełnij formularz rekrutacyjny na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po potwierdzeniu rejestracji automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rejestracji, przypomni o potrzebnych dokumentach i upływających terminach.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie w Biurze Rekrutacji kompletu oryginalnych i podpisanych dokumentów.
  • Od momentu zapisu online na studia masz na to 7 dni. Dokumenty możesz nam dostarczyć:
    • przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji
    • korzystając z wrzutni na dokumenty rekrutacyjne (bud.A) 
    • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną lub kurierem
    • wysyłając je do paczkomatu Inpost znajdującego się przy uczelni  - podaj numer paczkomatu WRO109M oraz numer telefonu +48 532 541 134.

 

Jeśli nie chcesz lub nie możesz wyjść z domu z uwagi na sytuację epidemiczną, dokumenty możesz przesłać nam najpierw w formie podpisanych skanów. To, kiedy i w jakiej formie przekażesz nam oryginalne dokumenty, ustalimy indywidualnie (więcej o tym przeczytasz w “Kroku 3” oraz w korespondencji mailowej, jaką otrzymasz po wypełnieniu formularza rekrutacyjnego).

KROK 2.

Aby zostać studentem WSB powinieneś skompletować i dostarczyć nam w ciągu 7 dni kalendarzowych oryginały poniżej wymienionych dokumentów: 

  • kwestionariusz zawierający podanie o przyjęcie na studia - oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail. Wydrukuj i podpisz czytelnie w dwóch wyznaczonych miejscach,
  • umowa edukacyjna - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach, parafowaną na każdej stronie i czytelnie podpisaną w wyznaczonych miejscach,
  • ślubowanie - uzupełnione generuje system zapisów online. Wydrukuj i podpisz czytelnie w wyznaczonym miejscu,
  • 2 kserokopie dyplomu ukończenia studiów wyższych - oryginał lub odpis do wglądu - jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, dostarczysz go w późniejszym terminie, teraz dostarcz nam pozostałe dokumenty,
  • 1 kolorowe zdjęcie - zgodne z wymogami zdjęć do dowodu osobistego, zrobione na wprost, wymiary: 35 x 45 mm 
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 85 zł, którą można dokonać przelewem na konto numer 22 1020 5242 0000 2402 0118 1429  (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: Imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.

Jeśli posiadasz dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych wydany przez zagraniczną uczelnię, pamiętaj dodatkowo skompletować:

  • kserokopię dokumentu stanowiącego podstawę przyjęcia na studia w Polsce wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowane lub zaopatrzone w klauzulę apostille, (oryginał do wglądu)
  • kserokopię tłumaczenia powyższych dokumentów na język polski, sporządzonych lub poświadczonych przez tłumacza przysięgłego.

Cudzoziemcy zobowiązani są złożyć poza powyżej wymienionymi dokumentami:

  • kserokopię dokumentu stanowiącego podstawę przyjęcia na studia w Polsce wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowane lub zaopatrzone w klauzulę apostille, (oryginał do wglądu) albo odpis tego dokumentu, którego zgodność z oryginałem została poświadczona zgodnie z przepisami polskimi,
  • kserokopię dokumentów poświadczające znajomość języka w którym prowadzone są studia (oryginały do wglądu) lub oświadczenie o znajomości języka w którym prowadzone są studia
  • do wglądu Kartę Polaka, Kartę pobytu, wizę, dokument o polskim pochodzeniu - jeśli Kandydat posiada, 
  • dowód wniesienia opłaty adaptacyjnej (jeśli obowiązuje) zgodnie z Regulaminem Opłat
    (Bank details),
  • do wglądu paszport/dowód osobisty, strona ze zdjęciem; w przypadku podwójnego obywatelstwa i dwóch paszportów prosimy o wybranie i posługiwanie się jednym.

Uczelnia zastrzega sobie możliwość wymagania od Cudzoziemców poniższych dokumentów:

  • kserokopię tłumaczenia przysięgłego lub tłumaczenia dokonanego przez inny podmiot właściwy do sporządzania lub poświadczania tłumaczeń na j. polski  zgodnie z polskimi przepisami prawa, dokumentów stanowiących podstawę przyjęcia na studia wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowanych lub zaopatrzonych w klauzulę apostille (oryginał do wglądu). Lista tłumaczy przysięgłych.
  • pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie potwierdzająca uprawnienia do ubiegania się o przyjęcie na studia jeśli Uczelnia będzie wymagała przy przyjęciu na studia drugiego stopnia.

Rekrutacją Cudzoziemców i Kandydatów na specjalności anglojęzyczne zajmuje się:

Biuro ds. Studentów Zagranicznych (Admission Office for Foreigners and the English Language Studies), które prowadzi również dodatkowe dyżury online za pośrednictwem komunikatorów WhatsApp i Viber.

Język polski i angielski  | +48 666345187

  • poniedziałki 13:00-15:00
  • piątki 13:00-15:00

Język polski, rosyjski i ukraiński | +48 660506805

  • wtorki 10:00-12:00
  • czwartki 10:00-12:00

Uzupełnij później

Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów, brakujące możesz przesłać listownie, kurierem lub do paczkomatu Inpost znajdującego się przy uczelni. Wysyłając dokumenty do paczkomatu podaj 

numer paczkomatu WRO109M oraz numer telefonu +48 532 541 134.

KROK 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów: przychodząc osobiście, korzystając z wrzutni na dokumenty, wysyłając je do nas pocztą tradycyjną, korzystając z usługi InPostu, wysyłając skany dokumentów mailem (pamiętaj, że będzie trzeba później dostarczyć ich oryginały ale na termin umówimy się już indywidualnie).

 

Jeśli wybierasz opcję elektronicznego dostarczania dokumentów, masz do dyspozycji dwie możliwości:

  • Wydrukuj i podpisz w wyznaczonych miejscach dokumenty, które dostałeś od nas e-mailem. Przygotuj kopie pozostałych dokumentów, zeskanuj je wszystkie, a następnie wyślij je zwrotnie odpowiadając na otrzymany e-mail. Jeżeli nie masz w domu skanera, skorzystaj ze swojego telefonu komórkowego. Użyj jednej z darmowych aplikacji, które mogą pełnić jego funkcję. Ich przykładową listę znajdziesz TUTAJ.
  • Wypełnij edytowalne dokumenty w formacie pdf i podpisz je korzystając z klawiatury, rysując lub wstawiając obraz odręcznego podpisu. Nie jesteś pewien, jak to zrobić? To łatwe, wejdź na stronę i sprawdź, jak to działa. Wraz z pozostałymi dokumentami prześlij nam je zwrotnie e-mailem. 

Na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną masz 7 dni od momentu zapisu na studia przez formularz online, termin na doniesienie oryginałów ustalasz z Biurem Rekrutacji indywidualnie.

 

Jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, dostarczysz go w późniejszym terminie - teraz przekaż nam pozostałe dokumenty.

 

Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej. 

 

Jeżeli interesuje Cię wynajęcie pokoju lub mieszkania we Wrocławiu, tu znajdziesz aktualne oferty: live-in-wroclaw.com.


Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!

 

Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji - studia II stopnia

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku.

ul. Fabryczna 29-31 - bud. A, p. 100

Infolinia rekrutacyjna: 71 758 22 30

Tel.: 71 376 23 95

E-mail: magister@wsb.wroclaw.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 09:00-16:00
wtorek: 09:00-16:00
środa: 09:00-16:00
czwartek: 08:00-15:30
piątek: 08:00-15:30
sobota: 09:00-13:00

Zamówienie na fakturę można przesłać:

  • pisemnie na adres: Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
    ul. Fabryczna 29-31
    53-609 Wrocław
    z dopiskiem: kwestura
  • faxem: 71 356 16 32
  • emailem: kwestura@wsb.wroclaw.pl

 

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.

do 15 lutego
czesne już od
510 zł
485 zł
miesięcznie

Zapisując się do 15 lutego, zyskujesz:

  • 600 zł zniżki w czesnym rozliczanej w ciągu dwóch lat studiów (300 zł na pierwszym roku studiów i 300 zł na drugim)
  • dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
     

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej w ciągu dwóch lat studiów (500 zł na pierwszym roku studiów i 500 zł na drugim)
  • dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
     

* Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.