Wygodne zapisy na studia - krok po kroku

Studentem studiów II stopnia w Wyższej Szkole Bankowej może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Sprawdź konieczne nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci zostanie studentem WSB. 

 

Co zyskujesz, zakładając konto: 

  • proces rekrutacji przejdziesz online 
  • dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu
  • sprawdzisz status swoich rekrutacji oraz historię zapisów 
  • w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.  

Rekrutacja z Kontem Kandydata

KROK 1.

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję “Załóż konto” w prawym, górnym rogu.

KROK 2.

Załóż Konto Kandydata, w którym będziesz mógł wypełnić zapis na studia. Znajdziesz tu również listę wszystkich niezbędnych dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem WSB.
Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi.

Po zapisie online wgraj na konto:

  • dyplom ukończenia studiów wyższych - oryginał lub odpis do wglądu 
  • 1 kolorowe zdjęcie - zgodne z wymogami zdjęć do dowodu osobistego, zrobione na wprost, wymiary: 35 x 45 mm. Zdjęcie możesz wykonać bezpłatnie, korzystając z programu, do którego link znajdziesz na Koncie Kandydata.

Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz  w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie.

 

Jeśli posiadasz dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych wydany przez zagraniczną uczelnię, pamiętaj dodatkowo skompletować:

  • dokument stanowiący podstawę przyjęcia na studia w Polsce wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowane lub zaopatrzone w klauzulę apostille (oryginał do wglądu),
  • tłumaczenia powyższych dokumentów na język polski, sporządzonych lub poświadczonych przez tłumacza przysięgłego.
 

Cudzoziemcy zobowiązani są złożyć poza powyżej wymienionymi dokumentami (sprawdź FAQ dla cudzoziemców):

  • dokument stanowiący podstawę przyjęcia na studia w Polsce wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowane lub zaopatrzone w klauzulę apostille, (oryginał do wglądu) albo odpis tego dokumentu, którego zgodność z oryginałem została poświadczona zgodnie z przepisami polskimi,
  • dokument poświadczający znajomość języka, w którym prowadzone są studia (oryginały do wglądu) lub oświadczenie o znajomości języka, w którym prowadzone są studia,
  • do wglądu Kartę Polaka, Kartę pobytu, wizę, dokument o polskim pochodzeniu - jeśli Kandydat posiada,
  • dowód wniesienia opłaty adaptacyjnej (jeśli obowiązuje) zgodnie z Regulaminem Opłat,
  • do wglądu paszport/dowód osobisty, strona ze zdjęciem; w przypadku podwójnego obywatelstwa i dwóch paszportów prosimy o wybranie i posługiwanie się jednym.

Uczelnia zastrzega sobie możliwość wymagania od Cudzoziemców poniższych dokumentów:

  • tłumaczenia przysięgłego lub tłumaczenia dokonanego przez inny podmiot właściwy do sporządzania lub poświadczania tłumaczeń na j. polski zgodnie z polskimi przepisami prawa, dokumentów stanowiących podstawę przyjęcia na studia wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowanych lub zaopatrzonych w klauzulę apostille (oryginał do wglądu). Lista tłumaczy przysięgłych.
  •  pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie potwierdzająca uprawnienia do ubiegania się o przyjęcie na studia jeśli uczelnia będzie wymagała przy przyjęciu na studia drugiego stopnia.
     

Rekrutacja Cudzoziemców i Kandydatów na specjalności anglojęzyczne - Admission Office for Foreigners and the English Language Studies (Приймальна комісія для іноземців та навчання англійською мовою):

e-mail: study@wsb.wroclaw.pl, studyinenglish@wsb.wroclaw.pl tel.  71 376 23 68, +48 660 506 805, +48 666 345 187 (in English)

Masz pytania dotyczące rekrutacji Cudzoziemców - sprawdź FAQ dla cudzoziemców.

KROK 3.

Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to zrobić online, szybko i wygodnie!

 

Pamiętaj, aby dostarczyć nam do wglądu oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych lub inne wymagane dokumenty.
Możesz to zrobić osobiście, przesłać listem, kurierem lub do Paczkomatu WRO109M (nr tel. do nadania paczki: 532 541 134).

KROK 4.

Po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekażemy Ci informację o przyjęciu na studia. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy Cię o tym na bieżąco informować.

 

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!  

 

KROK 5.

To wszystko! Zostałeś przyjęty na studia II stopnia w WSB we Wrocławiu!

 

Teraz możesz:

  • przeczytać w “Strefie studenta” ważne informacje organizacyjne dotyczące rozpoczęcia studiów oraz sprawdzić co i gdzie załatwisz jako student.

Przed rozpoczęciem roku akademickiego dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.

 

Rekrutacja bez zakładania Konta Kandydata

KROK 1.

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.

KROK 2.

Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.
Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.

KROK 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji
  • korzystając z wrzutni na dokumenty rekrutacyjne (bud.A)
  • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną lub kurierem
  • wysyłając je do paczkomatu Inpost znajdującego się przy uczelni - podaj numer paczkomatu WRO109M oraz numer telefonu +48 532 541 134.


Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz  
w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie.

KROK 4.

Po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekażemy Ci informację o przyjęciu na studia. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy Cię o tym na bieżąco informować.

 

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 5.

To wszystko! Zostałeś przyjęty na studia II stopnia w WSB we Wrocławiu!

 

Teraz możesz:

  • przeczytać w “Strefie studenta” ważne informacje organizacyjne dotyczące rozpoczęcia studiów oraz sprawdzić co i gdzie załatwisz jako student.

Przed rozpoczęciem roku akademickiego dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.

 

Kontakt:

Biuro Rekrutacji - studia II stopnia

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku.

- bud. A, p. 100

Infolinia rekrutacyjna: 71 758 22 30

Tel.: 71 376 23 95, + 48 734 183 042

E-mail: magister@wsb.wroclaw.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 09:00-16:00
wtorek: 08:00-14:00
środa: 09:00-16:00
czwartek: 08:00-14:00
piątek: 08:00-14:00
sobota: 09:00-13:00

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 31 sierpnia
czesne już od
455 zł
442 zł
miesięcznie

Zapisując się do 31 sierpnia, zyskujesz:

  • 300 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.

Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskujesz więcej!

Twoja zniżka w czesnym wyniesie 800 i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.