Wykładowca Mateusz Rak
dr Mateusz Rak

Doktor nauk ekonomicznych, manager kierunku zarządzanie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Od 15 lat wykłada na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Trener biznesu z zakresu marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (ang. corporate social responsibility). Pasjonat full-stack marketingu, specjalizujący się głównie w działaniach B2B. Jego badania naukowe koncentrują się na zagadnieniach społecznych, takich jak CSR i ESG (ang. environmental, social and corporate governance). Autor licznych publikacji naukowych z zakresu strategii CSR, wpływu społecznej odpowiedzialności biznesu na przedsiębiorstwo oraz wykorzystania fundacji korporacyjnych jako narzędzia CSR. Uważa, że innowacja jest kluczem do rozwoju zarówno w marketingu, jak i w społeczeństwie, z tego względu nieustannie stara się wykorzystywać najnowsze technologie w swojej pracy. Jest zdania, że przedsiębiorstwa powinny służyć interesariuszom i dostosowywać się do zmieniających się warunków – zarówno obecnych, jak i przyszłych, które już dziś powinny determinować kierunek działań w biznesie. Należy do nich zrównoważony rozwój i gospodarka o obiegu zamkniętym, które staną się coraz ważniejsze w nadchodzących latach.

Agnieszka Gasiulewicz
dr Agnieszka Gasiulewicz

Adiunkt na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, obecnie pełni funkcję Kierownika Zespołu Dydaktycznego Marketingu. Trener biznesu. Ekspertka ds. badań marketingowych z ponad 10-letnim stażem. Kierownik projektów badawczych z zakresu badań społecznych i marketingowych,  w tym współautor strategii komunikacyjnej dla Urzędu Marszałkowskiego we Wrocławiu. Współpracowała z wieloma firmami z różnych sektorów z zakresu badań jakości obsługi klienta, satysfakcji klienta, produktów i usług, strategii marketingowej czy wizerunku marki. Naukowo pasjonuje się nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi, a prywatnie kulturą hiszpańską i psychologią dziecięcą.

WSB Wrocław, wykładowca, stojący mężczyzna w garniturze.
r.pr. dr Tomasz Gaweł

Radca prawny. Od 2007 adiunkt w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito), w latach 2007-2010 dziekan Zamiejscowego Wydziału Ekonomicznego w Opolu Wyższej Szkoły Bankowej (obecnie Uniwersytet WSB Merito), wcześniej adiunkt na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny), kierownik studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu „Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami", "Zarządzanie Nieruchomościami” i "Prawo Gospodarcze", radca prawny prowadzący prywatną praktykę (Kancelaria GLG).

Michał Szlachcic
Michał Szlachcic

Praktyk, ekonomista, współzałożyciel i członek Zarządu Logintrade S.A. Wykładowca na studiach MBA oraz na studiach podyplomowych zakupy w biznesie i zarządzania sprzedażą, autor i kierownik podyplomowego studium windykacja i zarządzanie wierzytelnościami na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Zrealizował szereg projektów konsultingowych oraz szkoleniowych dla takich firm jak: Volkswagen Poznań Sp. z o.o., Bank Zachodni WBK S.A., Polkomtel S.A., Polifarb Wrocław-Cieszyn S.A., Polmos Wrocław S.A., Poczta Polska, Ruch S.A., Cermag Sp. z o.o., Kaufland Sp. z o.o., Gotec Polska Sp. z o.o. oraz wielu innych.

dr Marcin Haberla

Wykładowca akademicki wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego (Katedra Badań Marketingowych, Instytut Marketingu). Członek komisji ds. strategii promocji wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, zarządzania marką, przygotowania i realizacji badań marketingowych oraz strategii. Opracowywał strategie i realizował badania dla wielu przedsiębiorstw m.in. Kaufland, Ciech SA, Grupa PKP SA, POL-MOT WARFAMA SA, Piekarnia Familijna, Korbank, Koloradoss, Konimpex SA., Grupa Kopalń sp. z o.o., PGE, Progress Consulting sp. z o.o., Park Nauki i Rozrywki Krasiejów, ULMA Construccion, Pet Media Sp. z o. o.. Prowadził badania społeczne dla podmiotów administracji samorządowej. Ostatnie projekty to m.in. współpraca z Dolnośląską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A., Wrocławskim Centrum Transferu Technologii, Wrocławskim Parkiem Technologicznym, Urzędem Miasta Wrocławia (Wydział Organizacji Pozarządowych NGO) Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego (w ramach Projektu „Południowo-zachodni Szlak Cystersów”) .Jako trener w ostatnich sześciu latach zrealizował ponad 80 warsztatów oraz programów szkoleniowych. Akredytowany trener przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
 

Szkolenia w zakresie:

  • przedsiębiorczości akademickiej,
  • badań marketingowych,
  • marketingu, 
  • wizerunku firmy,
  • zarządzania strategii,
  • opracowywania strategii rozwoju, 
  • zarządzania produktem, 
  • zarządzania marką, 
  • etyki biznesu,
  • public relations, 
  • profesjonalnej sprzedaży i obsługi.
     
dr Anna Brdulak

Doktor w dziedzinie nauk ekonomicznych, dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Specjalistka w obszarze inteligentnych miast (smart cities), zrównoważonego rozwoju i komunikacji interpersonalnej. Certyfikowana trenerka biznesu z zakresu umiejętności miękkich. Prowadziła warsztaty dla firm z zakresu m.in.: relacji przełożony-podwładny, asertywności, rozwiązywania konfliktów, zarządzania czasem oraz motywowania pracowników. Dwukrotna laureatka grantu UM Wrocław na realizację rocznych projektów z biznesem (ARAW Sp. z o.o., Nokia). Ekspertka programu Climate Leadership UNEP/ Grid Warszawa pod egidą ONZ. Wspólnie z Instytutem Ekologii Terenów Uprzemysłowionych współtworzyła Krajowy Plan Sprawiedliwej Transformacji. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i podyplomowych studiów psychologicznych na Uniwersytecie Warszawskim. Wykładowczyni Politechniki Wrocławskiej oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu

Danuta Fesz-Grubiak

Notariusz ceniony wieloletni wykładowca akademicki doświadczony praktyk - były sędzia sądu rejonowego, obecnie notariusz prowadząca własną kancelarię we Wrocławiu.

Piotr Dorosz

Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito. Przedsiębiorca, współzałożyciel i udziałowiec Deviniti, spółki tworzącej i wdrażającej nowoczesne technologie na potrzeby biznesu. W spółce odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą i strategią firmy. Bogate doświadczenia związane z pozyskiwaniem wymagań, modelowaniem i projektowaniem systemów oraz zarządzaniem projektami informatycznymi i inwestycyjnymi. Brał udział w wielu projektach i przedsięwzięciach biznesowych realizowanych między innymi dla: BZWKB, Credit Agricole, ING Bank Śląski, HSBC Bank Polska. Współtwórca i udziałowiec kilku przedsięwzięć i spółek internetowych – między innymi SerwisPrawa.pl, JakoscObslugi.pl, AgroVIP.pl, JakaPensja.pl oraz InLabs (projekty mobile i społecznościowe) oraz od niedawna Revenue Labs (systemy wspierające i automatyzujące obszar marketingu). Absolwent wydziału Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej oraz Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Anna Gawrycka-Lipieta

Radca prawny posiadająca wieloletnie doświadczenie z zakresu prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych oraz prawa gospodarczego. Ceniony dydaktyk, od kilku lat współpracująca z Uniwersytetem WSB Merito we Wrocławiu.

dr hab. Tadeusz Gospodarek, prof. UWSB Merito

Długoletni współwłaściciel firmy produkującej oprogramowanie klasy ERP dla sieci samochodowych (Peugeot, Citroen, Ford, Mercedes, Renault, Nissan, DAF) oraz dla firm produkcyjnych od gospodarstw rolnych aż do spółek giełdowych włącznie. Współtwórca systemów Motomanager, Supermanager, Agromanager i Hospitalmanager, wdrożonych z powodzeniem w ponad 100 organizacjach. Specjalista od modułów EIS (Executive Information Systems) oraz integracji systemów rozproszonych. Właściciel firmy konsultingowej Instytut Funduszy Europejskich, specjalizującej się w opracowywaniu dokumentacji dla projektów informatycznych oraz strategii informatyzacji. Autor licznych dokumentacji eksperckich (strategie, studia wykonalności, oszacowania wartości). Ex biegły sądowy w zakresie informatyki i systemów informatycznych. Aktualnie członek Rady Naukowej i rzeczoznawca Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Posiada liczne certyfikacje zawodowe z zakresu informatyki i zarządzania oraz duże doświadczenie we wdrażaniu systemów IT w praktyce, w szczególności w dopasowaniu kultury organizacji do wymogów technologii ICT systemów zintegrowanych. Jest autorem następujących książek z zakresu informatyki i zarządzania: "Systemy ERP. Modelowanie, projektowani wdrażanie 2015", "Zarządzanie dla racjonalnego menedżera 2014", "Aspekty złożoności i filozofii nauki w zarządzaniu 2012", "Modelowanie w naukach o zarządzaniu oparte na metodzie programów badawczych i formalizmie reprezentatywnym 2009" oraz wielu publikacji. Jest profesorem na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Zajmuje się zagadnieniami teorii złożoności i ujęciem systemowym w zarządzaniu, teorią wartości i zastosowaniem filozofii nauki w biznesie oraz reprezentacjami formalnymi procesów biznesowych i organizacji dla celów informatyzacji.

dr Jerzy Jagoda

Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito i praktyk zarządzania. Ukończył Akademię Ekonomiczną w 1976. Doktorat z zakresu organizacji i zarządzania uzyskał w 1985 r. Adiunkt w AE we Wrocławiu 1985-2008, a obecnie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. W latach 1987-1991 stypendysta, a następnie visiting professor  w Norwegian Business School w Bergen, Norwegia. W latach 1992-2005 prezes oraz doradca firm z kapitałem zagranicznym (Omnicenter East, Gullfiber, Kaabs, Lindap). Od 1992 r. właściciel firmy (handel międzynarodowy, nieruchomości, recykling). Autor publikacji z zakresu small biznesu oraz gier biznesowych.

Wojciech Męciński

Praktyk w dziedzinie HRM z szerokim 6-cio letnim doświadczeniem we wdrażaniu i rozwoju narzędzi i systemów HR w dużych organizacjach operujących w międzynarodowym środowisku. Coach certyfikowany przy ICC specjalizujący się w Executive i Business Coaching. Obecnie od przeszło 3 lat wykładowca i opiekun merytoryczny dzielący się wiedzą i doświadczeniem ze studentami Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Z wykształcenia prawnik. Niewątpliwym atutem jest fakt, iż posiada blisko dwunastoletnie doświadczenie managerskie oraz biznesowe (w tym studia MBA), co pozwala na lepsze zrozumienie otoczenia i kontekstu, w którym operują Klienci biznesowi. Dodatkowo w przebiegu pracy zawodowej miał okazję pracować w organizacjach o dużym zróżnicowaniu, zarówno wiekowym, jak i kulturowym.

Laura Mnich

Radca Prawny od 2003 r., prawnik od 15 lat. Zajmuje się doradztwem biznesowym dla przedsiębiorców, specjalizuje się w prawie gospodarczym, prawie handlowym oraz ochronie danych osobowych. Ma bogate doświadczenie w bieżącej obsłudze wielu Spółek w tym m.in. Telewizji Polskiej - Oddział Wrocław czy wiodących przedsiębiorstw włoskich. Jest autorką publikacji między innymi w Rzeczpospolitej i Gazecie Prawnej. Obecnie jest wspólnikiem w Kancelarii MNICH i WOJEWODA Kancelaria Radców Prawnych Spółka Jawna.

Tomasz Wudarzewski

Prezes zarządu oraz dyrektor ds. rozwoju w firmie LOGINTRADE S.A. Kierownik i autor podyplomowych studiów zakupy w biznesie i zarządzanie sprzedażą organizowanych przez Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu. Specjalizuje się w problematyce zakupów elektronicznych w segmencie B2B. Współpracuje m.in. z Jastrzębskie Spółki Węglowe S.A., Rafako S.A., Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. (Biedronka), Grupa Tauron, Grupa Impel, Grupa Kopex S.A., Grupa Kęty S.A. Od 2001 r. szkoleniowiec w obszarze zakupów biznesowych oraz handlu B2B. Autor platformy zakupowej wykorzystywanej przez największe w Polsce przedsiębiorstwa. Autor wielu artykułów dotyczących problematyki B2B.

Jerzy Wysocki

Wieloletni członek zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych obecnie jest przewodniczącym komisji rewizyjnej OSKZP. W ramach projektu KIGNET - izbowy system wsparcia konkurencyjności polskich przedsiębiorców uzyskał certyfikat eksperta ds. zamówień publicznych. Dysponuje praktyczną wiedzą z zakresu prawa zamówień publicznych, którym zajmuje się nieprzerwanie od początku wprowadzenia zasad w 1995 r.  Zasady zamówień publicznych wykorzystywał z sukcesem wdrażając wiele programów z udziałem środków UE, wcześniej przedakcesyjnych (PHARE, SAPARD, ISPA)  a obecnie z programów strukturalnych i spójności, a także w ramach programów EFS, programów w ramach SPO RZL czy PAOW. Dysponuje praktyczną wiedzą z zakresu warunków kontraktowych FIDIC. W/w wiedza była pozytywnie weryfikowana w trakcie prowadzenia wykładów i praktycznych zajęć łączących Prawo zamówień publicznych i w/w programy. Posiada doświadczenie po stronie nie tylko zamawiającego ale i wykonawcy. Występuje jako pełnomocnik w postępowaniach przed Krajowa Izbą Odwoławcza. Autor wielu publikacji z zakresu zamówień publicznych.

Tomasz Bagiński

Trener, coach, mediator. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od zawsze zorientowany na praktyczne zastosowania wiedzy i umiejętności. Od lat praktyk zarządzania — współwłaściciel wydawnictwa MINT Books. Pierwszą firmę założył w 1998 roku. Trener biznesu w obszarach komunikacji, kształtowania relacji, negocjacji, mediacji i zarządzania projektami. Od ponad 7 lat współpracuje z różnymi organizacjami. Interesuje go wszystko co wiąże się z funkcjonowaniem ludzi ich rozwojem, poznawaniem nowych umiejętności, przechodzeniem przez życiowe, w tym zawodowe zmiany. Głęboką inspiracją do własnego rozwoju jest metoda Porozumienia Bez Przemocy. Podczas pracy z Klientami wyznaje zasadę Everything You Need Is Already Inside — pomoga określać, wydobywać i rozwijać to co jest aktualnie potrzebne.

Maciej Bielecki

Trener biznesu i coach. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu MODERATOR. Współprowadzący zajęcia z Coachingu w firmie MODERATOR. Koordynator procesu Coachingowego w międzynarodowej korporacji. Coach dla managerów średniego i wyższego szczebla. Dyrektor departamentu szkoleń i rozwoju koordynujący rozwój kilku tysięcy pracowników. Odpowiedzialny za wdrażanie i realizowanie projektów rozwojowych w organizacji. Koordynator odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie nowego modelu obsługi klienta w organizacji. Specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania personelem, zarządzania projektami biznesowymi oraz projektami optymalizacji procesów biznesowych. Posiada certyfikat Black Belt potwierdzający posiadanie kompetencji, wydany przez Polish Academy of Six Sigma. Współtwórca programów szkoleniowych i współwdrażający program optymalizacyjny w organizacji. Finalista przez PM Excellence, jako członek zespołu wdrażającego program Six Sigma w organizacji.

Piotr Botkowski
  • Manager ds. projektów i wdrożeń w międzynarodowej korporacji, trener biznesu, coach.
  • Absolwent zarządzania na Politechnice Wrocławskiej, Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu Managerskiego MODERATOR. Ukończył studia podyplomowe z Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Bankowej (obecnie Uniwersytet WSB Merito) oraz Zarządzania Kompetencjami w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
  • Posiada certyfikat Black Belt wydany przez Polish Six Sigma Academy.
  • Twórca wielu programów szkoleniowych i optymalizacyjnych. Specjalizuje się w szkoleniach z podejmowania decyzji oraz zarządzania projektami wg metodyk PMI, DMAIC oraz metod zwinnych.
  • Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczestników z firm usługowych i produkcyjnych.
  • Fan Excela. Miłośnik nowoczesnych technologii. Przeciwnik stwierdzeń: „nie da się” oraz „to się nie uda”. Gorący zwolennik wprowadzania usprawnień na stanowisku pracy przy wykorzystaniu dostępnych lub łatwych do zdobycia zasobów. Im prościej tym lepiej.
Michał Kisza

Od ponad 7 lat związany z branżą IT w szczególności z projektami, w których tworzy się̨ oprogramowanie. Pasjonat zwinnych metod zarządzania i narzędzi projektowych takich jak metoda łańcucha krytycznego, które lubi łączyć i wykorzystywać w całkiem nowych, wymagających sytuacjach. Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Od ponad 4 lat związany z zarządzaniem złożonymi projektami o zmiennym zakresie, w których klasyczne podejście to za mało. Ceni sobie innowacje w tym, co na co dzień robi, zdrowy rozsądek oraz całościowe spojrzenie na rozwiązywane problemy. Od blisko dwóch lat trener i konsultant MANDARINE Project Partners, regularnie prowadzący wybrane moduły szkoleniowe w ramach studiów podyplomowych z zarządzania projektami (Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu i w Poznaniu) oraz programu szkoleniowego PM Open prowadzonego przy współpracy z Ernst & Young Academy of Business w Warszawie. Ma za sobą ponad 30 komercyjnych szkoleń z różnych aspektów zarządzania projektami (Agile PM, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie zmianą, narzędzia myślowe ToC). Wraz ze specjalistami MANDARINE Project Partners uczestniczył w różnych projektach doradczych i wdrożeniowych. Współzałożyciel AgileAddicted, wrocławskiej grupy profesjonalistów zainteresowanych usprawnieniami realizowanych przez nich projektów IT (oraz innych). Grupa spotyka się regularnie, aby dyskutować, dzielić się pomysłami i doświadczeniem z użycia różnych podejść i technik. Certyfikowany i praktykujący SCRUM Master.

Barbara Matkowska

Skończyła wrocławską Akademię Ekonomiczną i studia podyplomowe z Zarządzania Projektem. Od sześciu lat jest wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej (obecnie Uniwersytet WSB Merito) studiów magisterskich i podyplomowych z zakresu zarządzania projektami. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy przy projektach w różnych dziedzinach. W 2010 roku zdobyła nagrodę za najlepsze szkolenie na świecie z zarządzania projektami PMI Award za grę MOST, której jest współautorką. Trener z zakresu zarządzania projektami metodyki PMBOK i przygotowania do egzaminów certyfikujacych PMI.

Tomasz Wrzesiewski

Vice Prezes Zarządu MADARINE Project Partners, specjalista w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi, organizacyjnymi i marketingowymi; przez 6 lat kierował sprzedażą firmy handlowej osiągającej znaczące sukcesy na rynkach europejskich. Posiada doświadczenie w zakresie wdrażania projektów strategicznych m.in. zarządzał restrukturyzacją dużych firm produkcyjnych i usługowych oraz organizacji publicznych. Realizował m.in. projekt wdrożenia sieci sprzedaży agencyjnej w międzynarodowej firmie oraz proces zarządzania projektami w międzynarodowych organizacjach. Współuczestniczył w tworzeniu strategii rynkowej wejścia na rynek południowy firmy z branży FMCG. Kierował też projektami z zakresu produkcji. Ponad dziesięć lat doświadczenia w działalności szkoleniowej.

dr Włodzimierz Wudarzewski

Kierownik Katedry Zarządzania na Uniwersytecie WSB Merito Wrocław oraz wieloletni Kierownik merytoryczny "Menedżerskich Studiów Podyplomowych" Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu. Wspólnik i właściciel firm konsultingowo-szkoleniowych w latach 90. , a od roku 2012 - Współwłaściciel i Członek Rady Nadzorczej spółki notowanej na Newconnect. Umiejętnie łączy zainteresowania naukowo-dydaktyczne z praktyką biznesu. Szeroko współpracował i współpracuje z wieloma uczelniami, prowadząc od wielu lat wykłady i zajęcia na różnych studiach podyplomowych oraz studiach MBA. Jednocześnie posiada bogate doświadczenia, jako trener i doradca wielu firm szkoleniowo-konsultingowych. Nadzorował metodycznie opracowanie i wdrożenie strategii oraz systemu celów, a także nowych rozwiązań strukturalnych i systemów regulacji kompetencji w wielu organizacjach.

Mariusz Pełechaty

Strateg, wykładowca zarządzania marką na Uniwersytecie Wrocławskim oraz gościnnie m.in. na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, Wyższej Szkole Handlowej, Akademii Socjomanii. Współautor książki „E-marketing w akcji” (2008). Prelegent na wielu konferencjach poświęconych marketingowi bezpośredniemu w internecie (m.in Forum IAB, Internet Standard, Social Media Day). Jako Head of Social Media w agencji reklamowej Lemon Sky JWT (znanej wcześniej jako Adv.pl i Lemon Sky) od wielu lat przewodzi zespołowi odpowiedzialnemu za nagradzane w wielu konkursach działania w mediach społecznościowych m.in. dla takich marek jak Orange (Serce i Rozum), Tesco (Eksperci Tesco), Tymbark czy Tiger. W swojej codziennej pracy skupia się na tworzeniu strategii i taktyki obecności marek w mediach społecznościowych, merytorycznym nadzorem nad codzienną komunikacją prowadzoną w imieniu największych marek oraz rozwijaniem kompetencji agencji w zakresie tzw. “Real Time Talking” czyli odnajdywaniem i rozwiązywaniem problemów o potrzeb konsumentów w czasie rzeczywistym.

Krzysztof Surowiecki

Managing Partner w Hexe Data, świadczącej usługi analityczne dla firm. wcześniej Head of Analytics w agencji Lemon Sky JWT, specjalizującej się w marketingu 360. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej (obecnie Uniwersytet WSB Merito), Akademii Ekonomicznej oraz studiów podyplomowych Telekomunikacja Cyfrowa i Technologie Internetowe na Politechnice Wrocławskiej. Certyfikowany ekspert Tableau Software. Posiada szerokie doświadczenie związane z technologiami internetowymi, zagadnieniami biznesowymi oraz prawnymi, warunkującymi funkcjonowanie podmiotów w "e-gospodarce". W trakcie swojej praktyki zawodowej realizował prace dla uznanych i cenionych firm oraz instytucji m.in. Giełda Papierów Wartościowych SA, IBM Polska,  Komenda Główna Policji, Nestle, Volkswagen Bank, Orange, Tesco, Ceramika Paradyż, Wojas SA, Skanska, LPP SA, Pernod Ricard, Krajowy Rejestr Długów, Kruk SA, Bank Zachodni WBK.