Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • Innowacyjny e-marketing
  • Analitykę internetową
  • Design i multimedia w e-marketingu

oraz programy studiów podyplomowych.

Przedmioty kształcenia ogólnego:
  • Język obcy
  • Współczesne  problemy gospodarcze
  • Praktyczne aspekty prawa
Przedmioty kierunkowe:
  • Makroekonomia
  • Zarządzanie strategiczne
  • Rachunkowość zarządcza
  • Pomiar i modelowanie w zarządzaniu
  • Zarządzanie procesami
  • Zarządzanie jakością
  • Zarządzanie marketingowe
  • Przedsiębiorczość
  • Marketing międzynarodowy
  • Analiza danych biznesowych
  • Strategie negocjacji na rynkach międzynarodowych
  • Warsztaty kwalifikacji menedżerskich
  • Wykład do wyboru
  • Praktyka zawodowa
  • Seminarium magisterskie
SP E-marketing w biznesie:
(176 godz.)

Strategie w e-biznesie (20 godz.)

  • Strategie i analizy rynku w e-biznesie (8 godz.)
  • Kosztorys e-biznesu (4 godz.)
  • Strategie e-biznesowe internetowe i mobilne – case study (4 godz.)
  • Zarządzanie projektem e- biznesowym – warsztaty (4 godz.)
     

Innowacyjny e-marketing (28 godz.)

  • Mobile marketing (4 godz.)
  • Content marketing (4 godz.)
  • Influence marketing (4 godz.)
  • Zarządzanie projektami e-marketingowymi (8 godz.)
  • E-marketing i social media – wprowadzenie (8 godz.)
     

Klient, technologia, prawo (16 godz.)

  • Zachowania konsumentów w Internecie. Programy lojalnościowe i rekomendacyjne (4 godz.)
  • Aspekty prawne działań marketingowych (4 godz.)
  • Technologie internetowe i mobilne (8 godz.)
     

Zarządzanie projektami e-commerce (16 godz.)

  • E-commerce i sklep internetowy – wprowadzenie strategiczne (4 godz.)
  • Zarządzanie projektami e-commerce (4 godz.)
  • Modelowy sklep internetowy w  e-commerce – warsztaty (8 godz.)
     

Analityka internetowa (16 godz.)

  • Analityka serwisów internetowych – wprowadzenie (4 godz.)
  • Analityka aplikacji mobilnych (4 godz.)
  • Analityka e-commerce (4 godz.)
  • Google Analytics – warsztaty (4 godz.)
     

Social media (24 godz.)

  • Media społecznościowe – wprowadzenie (4 godz.)
  • Wykorzystanie social media w działalności – case study (8 godz.)
  • Komunikacja w social mediach (4 godz.)
  • Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych – projekt (8 godz.)
     

Design i multimedia w e-marketingu (12 godz.)

  • Design w e-marketingu. System identyfikacji wizualnej w Internecie (4 godz.)
  • Fotografia w e-biznesie (4 godz.)
  • Design &design thinking w projektowaniu wizualnym (4 godz.)
     

E-marketing (24 godz.)

  • Video marketing (4 godz.)       
  • Automation marketing (4 godz.)
  • E-branding (4 godz.)
  • Usability – uwarunkowania teoretyczne i projekt (8 godz.)
  • E-mail marketing (4 godz.)
     

Marketing internetowy w wyszukiwarkach (16 godz.)

  • Marketing w wyszukiwarkach internetowych – wprowadzenie (4 godz.)
  • Pozycjonowanie i optymalizacja serwisu internetowego (4 godz.)
  • Google Adwords. Kampanie linków płatnych w wyszukiwarkach – kampania (8 godz.)
     

E- marketing Menedżer (4 godz.)

  • Sprawdzenie kompetencji e-marketingowych - certyfikacja (4 godz.)
SP Projektowanie i testowanie produktów interaktywnych (User-Experience):
(176 godz.)

Badanie potrzeb użytkowników (20 godz.)

  • Wstęp do UX (8 godz.)
  • Specyfika badań UX (4 godz.)
  • Desk research i przygotowanie do badań (4 godz.)
  • Tworzenie personi map empatii (4 godz.)

 

Strategia działań (28 godz.)

  • Strategia produktu (4 godz.)
  • Design thinking i visual thinking (4 godz.)
  • Customer Journey (4 godz.)
  • Business Model Canvas (8 godz.)
  • Value Proposition (8 godz.)

 

Modelowanie UX (16 godz.)

  • Architektura informacji - struktura produktu, nawigacja (4 godz.)
  • UCD (4 godz.)
  • VD  (8 godz.)

 

Modelowanie UX - Projekt (16 godz.)

  • User story i user story mapping (4 godz.)
  • Architektura informacji (4 godz.)
  • UCD i VD (8 godz.)

 

Design studio (16 godz.)

  • Szkicowanie low-fi (4 godz.)
  • Architektura rozwiązań (4 godz.)
  • Paper prototyping (4 godz.)
  • Testy (4 godz.)

 

Prototypowanie (24 godz.)

  • Psychologiczne aspekty projektowania (4 godz.)
  • Projektowanie web (8 godz.)
  • Projektowanie mobile first (4 godz.)
  • Zarządzanie projektem (8 godz.)

 

Technologia w UX (12 godz.)

  • Technologie internetowe - przegląd, możliwości i ograniczenia (4 godz.)
  • Technologie mobilne - przegląd, możliwości i ograniczenia (4 godz.)
  • Technologie w projektowaniu (4 godz.)

 

Narzędzia do projektowania (24 godz.)

  • Narzędzia do projektowania - przegląd rozwiązań płatnych i bezpłatnych (4 godz.)
  • Nauka narzędzia projektowego 1 (8 godz.)
  • Nauka narzędzia projektowego 2 (4 godz.)
  • Design (4 godz.)
  • Fotografia (4 godz.)

 

Testowanie (16 godz.)

  • Metody testowania użyteczności (4 godz.)
  • Analityka webowa (8 godz.)
  • Analityka mobile (4 godz.)

 

Prezentacja projektów (4 godz.)