Co zyskujesz, studiując media i komunikację w biznesie?

Forma studiów

Studia na tym kierunku zrealizujesz w formie niestacjonarnej - Twój plan zajęć będzie zorganizowany w weekendowe zjazdy (i niektóre piątki wieczorem, online), średnio raz na dwa tygodnie.

Sposób realizacji

Studia na tym kierunku zrealizujesz w sposób:

  • hybrydowy - studia realizowane w formie niestacjonarnej. Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz zarówno na zajęciach odbywających się online, jak i tych w murach uczelni. Jak wygląda taki hybrydowy układ zajęć? Przykładowo, w sobotę uczysz się online z domu, a na uczelnię przyjeżdżasz w niedzielę.

Zdobędziesz aktualną wiedzę i umiejętności z obszaru komunikacji społecznej oraz poznasz technologie cyfrowe, narzędzia on-line oraz najnowsze trendy w budowaniu strategii medialnych.

Mężczyzna komputer technologia

Nauczysz się m.in. jak, zadbać o profesjonalny wizerunek w mediach, organizować i relacjonować wydarzenia (eventy) oraz budować relacje z mediami. Dodatkowo zapoznasz się ze strategią PR czy też dowiesz się, jak zarządzać mediami społecznościowymi i mobilnymi w biznesie.

Zajęcia w głównej mierze prowadzą eksperci w swojej dziedzinie, m.in. osoby zarządzające mediami, pracownicy działu PR, dziennikarze z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki temu będziesz mógł czerpać z ich wiedzy i doświadczenia. 

Rekrutacja kobieta komputer online

Możesz zrealizować 6-miesięczne praktyki z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, całkowicie w formie online.

Kluczowe cechy kierunku:

Laptop
dostęp do specjalistycznych narzędzi np. Brand24
Organizacja
warsztatowy charakter zajęć
Uścisk dłoni
zajęcia z praktykami

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia. 

do 9 lutego
czesne już od
442 zł
392 zł
miesięcznie

Zapisując się do 9 lutego, zyskujesz:

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która jest rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.
  • dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

 

Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskasz jeszcze więcej.

Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1000 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego.

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Zgłębisz tajniki zasad skutecznej komunikacji w biznesie, a także poznasz świat mediów tradycyjnych oraz cyfrowych.
Kobieta czerowna bluzka dokumenty
Zrozumiesz na czym polega sztuka błyskotliwych, wciągających odbiorcę wystąpień publicznych.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania wizerunkiem osobistym, instytucji publicznej lub firmy.
Dowiesz się, jak skutecznie prowadzić firmowe profile w social mediach, strony WWW oraz blog.
Grupa ludzi
Grupa komputer kubek technologia
Poznasz zasady organizacji różnych typów wydarzeń medialnych.
Będziesz wiedział, jak nawiązywać i budować długofalowe relacje z mediami.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Komunikacja biznesowa i PR
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 600 zł 650 zł
Media relations i rzecznictwo prasowe
Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 600 zł 650 zł

Program studiów

Program studiów obejmuje m.in.:

  • Komunikacja społeczna
  • Copywriting
  • Instrumentarium reklamy i PR
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Robert Majkut
dr inż. Edward Wąsiewicz, prof. WSM
dr inż. Ziad Abou Saleh
dr Jan Świderski
Karolina Kietla
Kazimierz Serwin
dr Robert Majkut

Socjolog, menedżer kierunku studiów media i komunikacja w biznesie w WSB we Wrocławiu, wykładowca akademicki, prowadzi zajęcia z zakresu socjologii, przedsiębiorczości, podstaw komunikacji społecznej. Przez ponad 13 lat pełnił funkcję prodziekana Wyższej Szkoły Bankowej we...

dr inż. Edward Wąsiewicz, prof. WSM

Wykładowca akademicki, profesor w Wyższej Szkole Menedżerskiej, Konsul Honorowy Republiki Austrii. W WSB prowadzi zajęcia z obszaru analizy finansowej i ekonomiczno-finansowej, opłacalności projektów, analizy ryzyka i kontynuacji działania. Ponadto w ramach pracy konsula honorowego...

dr inż. Ziad Abou Saleh

Socjolog, ekspert ds. negocjacji i komunikacji, mediator kulturowy, wykładowca akademicki z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Prowadzi zajęcia z zakresu socjologii międzykulturowej, kulturowych uwarunkowań negocjacji międzynarodowych w aspekcie polsko-arabskim, psychologii terroryzmu...

dr Jan Świderski

Politolog, medioznawca, wykładowca akademicki, Prodziekan ds. dydaktycznych na Wydziale Finansów i Zarządzania w Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z podstaw komunikacji społecznej, komunikowania społecznego i medialnego, systemów politycznych i ekonomicznych...

Karolina Kietla

Dziennikarka, wykładowca akademicki, prowadzi zajęcia w WSB we Wrocławiu oraz na Uniwersytecie Wrocławskim z obszarów: komunikacji społecznej, źródeł informacji w pracy naukowej i w pracy dziennikarskiej, nowych mediów, marketingu i promocji, ocen funkcjonalności stron internetowych,...

Kazimierz Serwin

Filolog, dziennikarz, wykładowca akademicki. W WSB prowadzi zajęcia z podstaw komunikacji społecznej i metod efektywnej nauki. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w Polskim Radiu Wrocław, Wydawnictwie Bauer oraz na Uniwersytecie Wrocławskim. Autor publikacji naukowych m.in.:...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

W dniu 06.01.2023 biuro będzie nieczynne.

bud. A, p. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

E-mail: rekrutacja@wsb.wroclaw.pl
Tel.: + 48 698 837 061
Infolinia: PL 71 758 22 30

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00-16:00
Pobierz stronę do PDF