Opis kierunku

Podczas studiów zdobędziesz wiedzę nt. nowoczesnych narzędzi marketingowych, które będziesz mógł wykorzystać do budowania przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z szeroko rozumianym otoczeniem. Zapoznasz się z szeregiem nowoczesnych metod i trendów w zakresie działań marketingowych. A duża ilość praktycznych ćwiczeń, symulacji decyzyjnych oraz dyskusji podniesie twoje kompetencje i zwiększy efektywność Twoich działań.

Studia realizowane w formie niestacjonarnej (hybrydowej).

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym po cześci w salach wykładowych, a po części w formie online na platformie MS Teams, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

sposób realizacji hybrydowy hybryda nowy

Co zyskujesz?

  • Zdobędziesz umiejętności w zakresie zarządzania projektami marketingowymi, przygotowania i nadzorowania kampanii reklamowych oraz wykorzystania narzędzi internetowych wspierających realizację celów marketingowych.
  • Zwiększysz swoje kompetencje i efektywność podczas aktywnych form nauczania tj.: case studies, burze mózgów, warsztaty tematyczne, gry i symulacje decyzyjne oraz miniprezentacje poparte dyskusjami.
  • Twoje zajęcia będą prowadzone przez zróżnicowaną kadrę praktyków, pracujących w różnych dziedzinach marketingu.

  • W ramach kierunku masz możliwość bezpłatnego udziału na wyjazdowy zjazd w trakcie którego weźmiesz udział w biznesowej grze strategicznej, w której zdobędziesz doświadczenie w podejmowaniu strategicznych decyzji.

     

Dla kogo?

Studia przeznaczone są zarówno dla osób, które planują rozpocząć karierę w marketingu, jak i tych, które posiadają już pierwsze doświadczenie i chcą usystematyzować wiedzę oraz poznać praktyczne metody budowania strategii marketingowej.

 

Kierunek będzie przekazywał wartościową wiedzę dla osób pracujących lub planujących karierę w takich zawodach jak:

  • specjalista/menadżer ds. marketingu,
  • marketing project manager/coordinator,
  • specjalista PR,
  • pracowników agencji reklamowych oraz interaktywnych,
  • specjalista ds. marketingu online,
  • analityk marketingowy,
  • czy brand manager.

Studia będą świetnym wyborem dla wszystkich, których interesują zagadnienia związane z nowoczesnym marketingiem.

 

Dokument ukończenia studiów

Jako absolwent naszej uczelni otrzymasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami, jakie zostały określone przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.

 

Bezpłatne szkolenia biznesowe

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji przez uczestnictwo w 4 bezpłatnych szkoleniach biznesowych (tematyka szkoleń podawana jest w II semestrze).

 

Udział w szkoleniach potwierdzany jest certyfikatami, które wydawane są wraz ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych. Szkolenia realizowane są zazwyczaj w wybrany weekend majowy.

 

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Zasady rekrutacji

Pamiętaj, że studia podyplomowe możesz zacząć, jeśli masz wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie lub magisterskie). Oznacza to, że nie musisz posiadać dyplomu magistra i już po studiach I stopnia możesz zacząć studia podyplomowe. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz konieczność złożenia kompletu dokumentów i spełnienia wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

 

Pierwszym krokiem do zapisów na studia jest wypełnienie internetowego formularza rekrutacyjnego.

 

Zachęcamy do zapoznania się ze stroną zasada rekrutacji, na której krok po kroku przeprowadzimy Cię przez formularz rekrutacyjny. Na stronie znajdziesz też regulaminy oraz wzory dokumentów do druku.

 

ZAPOZNAJ SIĘ Z ZASADAMI REKRUTACJI

 

Zastrzegamy sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej ilości zgłoszeń.

Stale poszukuję nowych wyzwań i pragnę poszerzać swoją wiedzę. Zdecydowałam się na kierunek nowoczesny marketing, ponieważ jest on dostosowany do obecnych potrzeb rynku pracy. Innowacyjność uczelni przekłada się na nowoczesne nauczanie, co pozwala na zwiększenie moich kompetencji w tej tematyce. Wykładowcy na Uniwersytecie WSB Merito są kompetentni i pomocni, a ludzie, których tu poznałam, pozytywnie nastawieni. Jestem zadowolona, że podjęłam te studia i z pewnością będę polecać tę uczelnię.

Magdalena Sznajderska

Absolwentka WSB (obecnie Uniwersytet WSB Merito)

Nowoczesny marketing to już drugi kierunek studiów podyplomowych w WSB (obecnie Uniwersytet WSB Merito), na który zdecydowałam się ze względu na renomę uczelni. Dodatkowym atutem okazały się znajomości, jakie zawarłam z innymi uczestnikami studiów. Często były to relacje biznesowe oraz przyjaźnie na lata. Na wybór tego konkretnego kierunku miały wpływ również moje zainteresowania. Aktywnie udzielam się w social mediach – prowadzę na YouTube kanał „nice book”, na którym recenzuję przeczytane książki – więc liczę, że zdobyta na uczelni wiedza pomoże mi dalej się rozwijać. 

Iwona Ziółkowska

Absolwentka WSB (obecnie Uniwersytet WSB Merito)

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
LiveChat
More than events

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku nowoczesny marketing na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 176
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Rafal Kloc
Paweł Tkaczyk
Ilona Knapik
Krzysztof Murzyn
dr Tomasz Kopyściański
Jacek Cymerman
Adrian Tomaszewski
Barbara Mróz-Gorgoń
Aleksandra Szczepaniak
Kamila Piotrowska
Anna Andrych
Krzysztof Rynkiewicz
wojciech-kubiak
k.janik
a.dworak
Katarzyna Zielosko
Rafał Cebo-Kloc

Kierownik merytorycznych studiów podyplomowych nowoczesny marketing. W branży marketingu internetowego od ponad 6 lat. Specjalizuje się głównie w produktach cyfrowych operujących w modelu subskrypcyjnym, z doświadczeniem zarówno w branży B2B jak i B2C. W swojej pracy skupia się na...

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog...

Ilona Knapik

Ekspert w zakresie public relations. Z branżą związana od trzynastu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w administracji publicznej, branży edukacyjnej, nieruchomości, farmaceutycznej oraz realizując kampanie społeczne. Pomysłodawczyni m.in. obchodów Dnia Życzliwości, czy akcji...

Krzysztof Murzyn

Doświadczony manager w zakresie sprzedaży, digital marketingu i e-commerce. Od 15 lat związany z branżą internetową, gdzie jako konsultant e-biznes uczestniczył w największych wdrożeniach platform e-commerce i procesach transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Specjalista w zakresie...

dr Tomasz Kopyściański

Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autor i współautor opracowań biznesowych podejmowanych we współpracy z instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami oraz jednostkami sektora finansów publicznych, dotyczącymi przeprowadzenia audytu...

Jacek Cymerman

Absolwent Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, ukończył Studia Podyplomowe „Psychologia w zarządzaniu” oraz „Public relations” na Akademii Ekonomicznej w Katowicach, szkołę Trenerów Biznesu oraz Szkołę Coachów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego wg...

Adrian Tomaszewski

Praktyk reklamy i marketingu: właściciel agencji reklamowej AUTOR. Pracował dla: Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US...

dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, prof. UEW

Badaczka, praktyk biznesu. Specjalizuje się w badaniach budowy tożsamości i wizerunku marki. Autorka licznych publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu, a w szczególności strategii marki, brandingu oraz współczesnych trendów w zarządzaniu i marketingu strategicznym....

Aleksandra Szczepaniak

Zawodowo zajmuje się wystąpieniami publicznymi i komunikacją w języku polskim, angielskim i hiszpańskim. Uczęszczała do Szkoły Animatorów Kultury i Bibliotekarzy we Wrocławiu o profilu teatralnym. Pracowała jako reporterka i prezenterka w Radio Wrocław, w radiowroclove.com oraz w...

Kamila Piotrowska

Ma wieloletnie doświadczenie biznesowe w obszarze marketingu, sprzedaży oraz zarządzania i jakości zdobyte w międzynarodowych i polskich organizacjach. Umiejętności rozwijała w wielokulturowych strukturach biznesowych. Łączy kompetencje lidera z praktyką biznesową, co daje unikalną...

mgr inż. Anna Andrych

Absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Uniwersytetu Śląskiego i Akademii Rozwoju Gospodarczego w Katowicach, doktorantka i wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz EMTG w Warszawiea także współzałożycielka Global Biometrics Council. Doświadczony mentor,...

Krzysztof Rynkiewicz

Trener w obszarze strategii marki, strategii komunikacji, projektowania propozycji wartości i tworzenia modeli biznesowych z ponad 14-letnim doświadczeniem w pracy dla soloprzedsiębiorców, sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji.

Doświadczenie zdobywał w agencji...

Wojciech Kubiak

Doświadczony lider i manager projektu. Posiada 17-letnie doświadczenie z obszaru prowadzenia projektów dla takich firm jak: UBS, Hewlett Packard Enterprise, HP, Procter & Gamble, z czego 7 lat w obszarze marketingu. Certyfikowany kierownik projektów metodyk PM BOK (certyfikat PMP), Agile...

Kamil Janik

CEO Compani, nie-agencji eventowej zajmującej się projektowaniem i realizacją wydarzeń. Kamil zarządza spółką obsługującą rocznie 1000 firm w ramach wydarzeń biletowanych oraz ponad 50 przy eventach enterprise. Eventgelista łączący kreatywne projekty z efektywnym wykonaniem....

Aleksandra Dworak

Dyrektorka marketingu największego polskiego producenta telefonów i elektroniki użytkowej. Entuzjastka marketingu i rozwiązań AI w biznesie, z 10-letnim doświadczeniem w branży. Buduje strategie i realizuje złożone kampanie marketingowe 360°, prowadząc ekspansję na rynku polskim i...

Katarzyna Zielosko

Od 6 lat związana z branżą marketingu internetowego, w szczególności w branży B2B. Zbudowała od podstaw i zarządza zespołem marketingu in-house w agencji SEO. Specjalizuje się w generowaniu leadów na rynku polskim i zagranicznym głównie poprzez działania content marketingowe,...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe

28.03 czynne do godz. 12:00. W dniach 29.03.2024-02.04.2024 biuro nieczynne.

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

E-mail: sp@wroclaw.merito.pl
Tel.: +48 604 138 344 71 376 23 70
Infolinia: 71 758 22 30

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF