Przeniesienie z innej uczelni

Rozważasz zmianę uczelni? Zostań studentem Wyższej Szkoły Bankowej!

Jeśli jesteś lub byłeś studentem na dowolnym kierunku i roku, w dowolnej uczelni wyższej – to oferta dla Ciebie. 

Jeśli jesteś studentem na innej uczelni i studiujesz pokrewny kierunek  oraz masz zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów to masz możliwość przeniesienia na wyższy semestr studiów. W trakcie trwania semestru przeniesienie nie jest możliwe.

Jeśli  nie  posiadasz praw studenta lub zostałeś  skreślony z listy studentów na swojej uczelni i masz zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów to masz możliwość wznowienia studiów.

Podania o przeniesienie lub wznowienie na semestr zimowy są przyjmowane od 27 marca do 21 września a na semestr letni są przyjmowane od  1 grudnia do 10 lutego.

Podania złożone po 10 września będą rozpatrywane indywidualnie.

  • Odpowiedź w sprawie podań złożonych w terminie od 27 marca do 30 czerwca zostanie przekazana osobie ubiegającej się o zmianę uczelni najpóźniej do 13 lipca.
  • Odpowiedź w sprawie podań złożonych po 1 lipca do 10 września zostanie przekazana osobie ubiegającej się o zmianę uczelni najpóźniej do 21 września.

W ramach studiów I stopnia nie jest możliwe przeniesienie/wznowienie na VI  semestr studiów.
W ramach studiów II stopnia nie jest możliwe przeniesienie/ wznowienie na IV semestr studiów.

Przejdź proces przeniesienia/wznowienia studiów z nami.

Złóż podanie w Biurze Rekrutacji

1

Dostarcz podanie o przeniesienie/wznowienie kartę przebiegu studiów z Dziekanatu Twojej uczelni( w oryginale) oraz zaświadczenie o statusie studenta lub skreśleniu z listy studentów. W przypadku wznowienia nie może być to decyzja o skreśleniu ale zaświadczenie wystawione przez Dziekanat z informacją o skreśleniu oraz latach, w których odbywały się studia.  W przypadku przeniesienia poinformuj o tym swoją uczelnię  i dostarcz potwierdzenie rozliczenia ze studiów.

Poznaj decyzję Dziekana

2

Po rozpatrzeniu podania przez Dziekana skontaktujemy się z Tobą, abyś zapoznał się z decyzją oraz ilością różnic programowych a także wykazem dokumentów jaki należy złożyć.

Zapisz się on-line

3

Wejdź na stronę i wypełnij formularz rekrutacyjny.

Dokonaj opłaty i złóż  wymagane dokumenty w Biurze Rekrutacji

4

Dokonaj opłaty 500zł  na konto numer 22 1020 5242 0000 2402 0118 1429

Następnie dostarcz w przeciągu 7 dni do Biura Rekrutacji komplet wymaganych dokumentów. Wówczas otrzymasz decyzję o przyjęciu na studia.

Dostęp do Extranetu

5

Numer albumu i dostęp do Extranetu otrzymasz na swój adres e-mail. Sprawdzisz tam nazwę swojej grupy, plan zajęć oraz swój indywidulany numer konta bankowego, na który należy wpłacać czesne.

Zostań Studentem

6

Witamy w gronie studentów.  Zapraszamy do Dziekanatu w celu podpisania karty różnic programowych oraz odbioru legitymacji.

Zgodnie z regulaminem opłat w  przypadku przeniesienia Student wnosi opłaty w systemie gwarantowanego czesnego stałego przewidziane w Tabeli opłat dla rocznika, na który zostaje przeniesiony. Nie jest on uprawniony do korzystania z promocji dotyczących wysokości  czesnego.

Pliki do pobrania:

  • wykaz niezbędnych dokumentów - pobierz

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami - zostaw wiadomość.