Zostań studentem WSB!

Zostań studentem WSB!

Od 20 maja nasze Biura Rekrutacji są dla Was znowu otwarte. Najważniejsze jest dla nas wspólne bezpieczeństwo, dlatego prosimy, abyście podczas wizyty w Biurze Rekrutacji, przestrzegali określonych zasad, które dotyczą m.in.:

  • dezynfekcji rąk,
  • noszenia maseczek,
  • zachowania bezpiecznego dystansu.

 
Na miejscu znajdziecie instrukcje, które dokładnie określają, jak zachować się, by wizyta w Biurze Rekrutacji przebiegała bezpiecznie dla zdrowia. 
 

Studentem studiów II stopnia może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie lub inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność złożenia kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Zapisz się na studia II stopnia w 4 prostych krokach:

Krok 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów II stopnia wybierz jeden dla siebie - lista kierunków 
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po jego potwierdzeniu automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu oraz przypomni o dodatkowych, wymaganych dokumentach, które powinieneś jeszcze zgromadzić.
  • Pamiętaj, że będziesz mógł być przyjęty na wybrany kierunek, jeżeli dostarczysz do Biura Rekrutacji komplet dokumentów. Od momentu zapisu online na studia masz na to 7 dni. Dokumenty możesz nam dostarczyć:
    • przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji,
    • korzystając z InPost - darmowa wysyła,
    • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną.

Jeżeli miałeś kontakt z kimś chorym, albo masz objawy przeziębienia, wtedy poinformuj nas telefonicznie, na czacie dostępnym na naszej stronie www lub mailowo, że doniesiesz dokumenty później i zostań w domu.

Krok 2.

Aby zostać studentem WSB Warszawa powinieneś skompletować i dostarczyć nam w ciągu 7 dni kalendarzowych  poniżej wymienione dokumenty. 

 

Lista wymaganych dokumentów:

  • podanie i kwestionariusz (oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail)
  • umowa edukacyjna - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach.
  • dyplomu ukończenia studiów I stopnia* - oryginał lub odpis dokumentu do wglądu; jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, dostarczysz go w późniejszym terminie, teraz dostarcz nam pozostałe dokumenty
  • 2 kolorowe zdjęcia (zgodne z wymogami zdjęć do paszportu, zrobione na wprost, wymiary: 35x45mm) 
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)

 

Dodatkowe dokumenty wymagane w procesie rekrutacji na studia dofinansowane EFS

 

  • aneks do umowy – prześlemy go na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalny, wydrukowany aneks do umowy dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach.
  • załączniki projektowy nr 1 – oświadczenie - prześlemy go na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalne, wydrukowane oświadczenie dostarczyć nam później
  • załącznik projektowy nr 2 – kwestionariusz - prześlemy go na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalny, wydrukowany kwestionariusz dostarczyć nam później

 

Dodatkowe dokumenty dla cudzoziemców wymagane w procesie rekrutacji

 

  • oświadczenie o znajomości języka w którym prowadzone są studia
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz suplementu ukończenia studiów wyższych wraz z apostille/legalizacją- oryginał lub odpis dokumentu do wglądu
  • kerokopia tłumaczenia dyplomu wraz z sumplementem z apostille/legalizacją na j. polski lub j. angielski

*kandydat na studia dofinansowane zobowiązany jest dostarczyć również suplement do dyplomu

 

Krok 3.

W ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji
  • korzystając z InPost - darmowa wysyła
  • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną

 Jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, dostarczysz go w późniejszym terminie - teraz dostarcz nam pozostałe dokumenty.

 

Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej. 

 

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

Krok 4.

To już! Jesteś studentem WSB!

 

Już niebawem będziesz mógł zalogować się do Extranetu, gdzie:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w Strefie studenta o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji studiów I, II stopnia

Łabiszyńska 25

Infolinia rekrutacyjna: 22 123 96 58

Tel.: 22 256 23 04

E-mail: rekrutacja@wsb.warszawa.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 10:00-18:00
wtorek: 09:00-16:00
środa: 08:00-16:00
czwartek: 08:00-16:00
piątek: 08:00-16:00

Wystawiamy faktury VAT.

 

Dla firm

Dla osób fizycznych

Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Dział Współpracy z Zagranicą

Łabiszyńska 25 - Warszawa

Tel.: +48 532 727 580

E-mail: dwz@wsb.warszawa.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 10:00-18:00
wtorek: 08:00-16:00
środa: 08:00-16:00
czwartek: 08:00-16:00
piątek: 08:00-16:00