Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Poznasz współczesne formy komunikacji marketingowej i e-marketingowej.
  • Będziesz profesjonalnie wykorzystywać możliwości mediów i współczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych.
  • Nauczysz się zasad prowadzenia badań marketingowych oraz budowania i realizacji skutecznych strategii marketingowych. 
  • Zrozumiesz oddziaływanie przekazów reklamowych.
  • Będziesz analizować, interpretować i przewidywać zachowania konsumenckie. 
  • Dowiesz się, jak adekwatnie dobierać narzędzia z zakresu kreowania wizerunku osoby, firmy czy produktu. 
  • Nauczysz się oceniać skuteczność działań marketingowych.

Praca dla Ciebie:

  • menedżer marketingu
  • menedżer sprzedaży
  • specjalista ds. kreowania wizerunku
  • menedżer ds. komunikacji
  • menedżer ds. marki
  • copywriter
  • specjalista ds. social mediów.

Wybrane przedmioty specjalnościowe:

  • psychologia komunikacji marketingowej
  • badania marketingowe 
  • nowe media
  • psychologia zachowań konsumenckich
  • branding i strategie marketingowe
  • planowanie i organizacja kampanii i mediów
  • media globalne, lokalne, środowiskowe.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

Łabiszyńska 25
pokój 008
03-204 Warszawa

E-mail: rekrutacja@wsb.warszawa.pl
Tel.: 22 256 23 04
Infolinia: 22 123 96 58

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00-16:00
Pobierz stronę do PDF