Katarzyna Tatarkiewicz
Katarzyna Tatarkiewicz

Wspiera managerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Rebranding, wsparcie marketingowe sprzedaży, proces zmiany, motywowania pracowników czy employer branding – to przykładowe pola działań, w których się specjalizuje. W trakcie pracy zawsze pokazuje omawiany proces z dwóch perspektyw – od strony indywidualnego człowieka oraz firmy.

Wspiera kadrę zarządczą także we wprowadzaniu programów wellbeingowych do struktur firmy, w elastycznej ich modyfikacji w celu osiągnięcia maksimum zysku z posiadanego kapitału ludzkiego z przełożeniem na finansowe wyniki firmy. Wskazuje managementowi kierunki wyjścia w problemach zarządczych związanych ze zmieniającymi się oczekiwaniami pracowników wobec zwierzchników i pracodawców. Doradza z dziedziny budowy wizerunku własnego, marek oraz przedsiębiorstw.

Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe z obszaru marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Trenerka i autorka artykułów z tematyki biznesowej oraz psychologicznych aspektów zachodzących procesów na rynku pracy.

Mazurek-Kucharska
dr Beata Mazurek-Kucharska

Doktor psychologii, Pełnomocnik Dziekana ds. rozwoju kadry dydaktycznej,
menedżer kierunku Psychologia w biznesie, ekspert medialny, wykładowca i promotor prac dyplomowych w WSB Merito w Warszawie.

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia w Uniwersytecie im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie – specjalność: neuropsychologia. Doktorat z zakresu psychologii eksperymentalnej uzyskała w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

Wieloletni wykładowca na tych Uczelniach, a także w Szkole Głównej Handlowej
w Warszawie i uczelniach prywatnych.

Wykładowca i koordynator modułu Manageriala Skills na studiach MBA (Universty of Central Lancashire, Lubelska Szkoła Biznesu) oraz na kilku studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Ma doświadczenie menedżerskie i eksperckie w licznych międzynarodowych i polskich projektach badawczych, biznesowych i społecznych, realizowanych m.in. na zlecenie Komisji Europejskiej, administracji państwowej, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

W ciągu ostatnich dwóch lat pracowała jako Expert on career guidance methodology and tools – for sharing best Polish practices – w międzynarodowym projekcie EU4Skills z ramienia Solidarity Fund PL, realizując wsparcie dla Ministerstwa Edukacji i Nauki Ukrainy w zakresie opracowania i wdrażania strategii rozwoju szkolnictwa i doradztwa zawodowego na Ukrainie.

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie trenerskie; prowadzi m.in. szkolenia i treningi in-company dla kilku sektorów gospodarki, instytucji finansowych, przedsiębiorstw innowacyjnych i innych.

Autorka ponad 70 publikacji naukowych.

 

Zainteresowania naukowe:

  • psychologia
  • metodologia badań jakościowych i ilościowych
  • zarządzanie projektami
  • diagnostyka psychologiczna
  • konsultacje biznesowe
Artur Malinowsk
dr Artur Malinowski

Doktor Nauk Ekonomicznych. Wykładowca akademicki i praktyk.
Dwudziestoletnie doświadczenie dydaktyczne na wiodących uczelniach w Polsce. Naukowy obszar zainteresowań obejmuje: zarządzanie projektami, makroekonomię, rynki finansowe, zarządzanie finansami przedsiębiorstw i gospodarkę światową. Autor kilkudziesięciu artykułów naukowych, współautor monografii. Jako praktyk specjalizuje się w doradztwie z zakresu optymalizacji finansowej, analizie strategicznej i zarządzaniu projektami. Kierownik projektów doradczych i wdrożeniowych w zakresie optymalizacji i restrukturyzacji w największych podmiotach gospodarczych w Polsce.

 

Sylwia_Kuligowska
mgr Sylwia Kuligowska

Praktyk Public Relations i marketingu. Manager w obszarze komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, media relations i public affairs. Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) oraz Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). Założycielka i szefowa SCOPE Public Relations - firmy doradczej specjalizującej się w obsłudze PR sektora obronnego, bezpieczeństwa, kosmicznego, Tech, logistycznego – krajowego i międzynarodowego. W przeszłości związana m.in. ze spółką CENZIN (Polska Grupa Zbrojeniowa) eksporterem oraz dostawcą usług modernizacyjnych i sprzętu specjalnego dla policji, sił zbrojnych, służb mundurowych oraz jednostek specjalnych w Polsce i zagranicą. Przez wiele lat pełniła tam funkcję rzecznika prasowego, odpowiadała za działania public relations, csr oraz komunikację marketingową. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w zespole obrotu specjalnego Agencji Mienia Wojskowego, a także agencji public relations, obsługując m.in. takie marki, jak Avon, Ikea, Unilever, Tesco. Prelegent, panelista podczas konferencji z obszaru komunikacji i etyki PR. Wykładowca gościnny Akademii Sztuki Wojennej i Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito Warszawa na kierunkach: zarządzanie, marketing i sprzedaż, psychologia w biznesie oraz finanse i rachunkowość. Prowadziła zajęcia z zakresu komunikacji społecznej na Podyplomowych Studiach Polityki Obronnej (kurs generalski) oraz warsztaty dla studentów Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.  Absolwentka London School of Public Relations, podyplomowego studium handlu zagranicznego w Szkole Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania i marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego i Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.