Dziekanat to miejsce, do którego jako student będziesz zaglądać dość często. Z pewnością słyszałeś niejedną krążącą o nim legendę. Nie obawiaj się, osoby pracujące w Dziekanacie Wyższej Szkoły Bankowej z chęcią pomogą Ci w rozwiązaniu problemów związanych ze studiowaniem.
Czekamy na Ciebie!

Co załatwisz w dziekanacie?
- przedłużysz ważność legitymacji studenckiej
- otrzymasz zaświadczenie o statusie studenta
- złożysz wniosek o stypendium Rektora dla najlepszych studentów za wysokie wyniki w nauce
- złożysz podanie dotyczące toku studiów
- załatwisz wszelkie sprawy związane z tokiem studiów

Cenimy Twój czas, dlatego większość spraw możesz załatwić drogą elektroniczną. Szczegóły w Extranecie.
Możesz przesłać swoje podanie do dziekanatu również drogą elektroniczną, za pośrednictwem extranetu, podpisując je, robiąc skan i dołączając w razie potrzeby załączniki.

Dział Obsługi Finansowej Studenta
Tu załatwisz sprawy:
- uzyskasz zaświadczenie o wysokości opłat czesnego
- złożysz podanie dotyczącego rozłożenia na raty/przesunięcia terminu opłat, zmiany systemu płatności czesnego, zwrot nadpłaty
- złożysz wniosku o stypendium: socjalne, naukowe, dla osób z niepełnosprawnością lub zapomogę
- wyjaśnisz problemy z płatnościami

Kontakt do Dziekanatu
Dziekanat - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
- pok. 003
Tel.: 22 256 23 13
E-mail: dziekanat@wsb.warszawa.pl
Godziny otwarcia
Kontakt Działu Obsługi Finansowej Studenta
Godziny otwarcia