Ocena studiów w WSB w związku z tymczasowym przejściem na kształcenie i obsługę zdalną
Sytuacja związana z pandemią koronawirusa dla wszystkich nas była dużym wyzwaniem organizacyjnym. Staraliśmy się płynnie przejść w tryb kształcenia zdalnego tak, by nasi studenci mogli kontynuować naukę, a część z nich również ukończyć studia i zdobyć dyplom. Ważne dla nas było również to, by zdalna nauka przynosiła takie same efekty jak ta w czasie, gdy zajęcia odbywały się w murach uczelni. O to, czy nam się to udało, zapytaliśmy naszych studentów.
W dniach 29.05-21.06.2020 r. przeprowadziliśmy badanie satysfakcji studentów z kształcenia i obsługi administracyjnej w formie zdalnej w Wyższych Szkołach Bankowych. W badaniu wzięło udział 11818 studentów I i II stopnia.







Aby sprawdzić, czy także z perspektywy studentów cały proces przebiegał sprawnie, wykorzystaliśmy naszą coroczną ankietę, w której oceniane są studia i obsługa administracyjna w Wyższych Szkołach Bankowych. W badaniu, które przeprowadziliśmy w dniach 29.05-21.06.2020 r., wzięło udział 11 818 studentów I i II stopnia. Bardzo cieszy nas, że aż 82% z nich jest bardzo zadowolonych lub zadowolonych z działań podjętych przez WSB w czasie pandemii koronawirusa. Wysoko zostały ocenione ćwiczenia, wykłady, przygotowanie wykładowców do prowadzenia zajęć online, a także praca działów obsługowych.


