Adrianna Filiks

Opiekun merytoryczny kierunków: Akademia HR menedżera oraz Zarzadzanie Zasobami Ludzkimi dla menedżerów w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy.


Doświadczona konsultantka i trenerka, dyrektor personalny, coach, z ponad 18-letnią praktyką zawodową w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Ekspert w zakresie badania i wdrażania strategicznych obszarów ZZL takich, jak: opracowywanie i wdrażanie strategii personalnych, strategii zarządzania różnorodnością pokoleniową, zarządzania zmianą, zarządzania w oparciu o kompetencje, strategii szkolenia i rozwoju personelu. Na poziomie operacyjnym wykonywanie: rekrutacji i selekcji, opracowywanie i wdrażanie procesów OnBoardingowych, systemów motywacyjnych, systemów szkoleń - analiza potrzeb szkoleniowych, wdrażanie oceny pracy, prowadzenie AC/DC.


Z wykształcenia Psycholog organizacji i pracy, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również Podyplomowe Studium Prawa Pracy w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej, Uniwersytet Jagielloński oraz Podyplomowe Studium Coachingu, a także międzynarodowe studia menedżerskie (EMBA) we Francuskim Instytucie Zarządzania.


Wyróżnienia zawodowe: I miejsce w konkursie Menedżer Szkoleń; laureatka konkursu Dyrektor Personalny Roku oraz specjalne wyróżnienie w konkursie Dyrektor Personalny Roku w kategorii „Styl i wizerunek HR”; I miejsce w Konkursie LIDER ZMIAN za najlepsze studium przypadku nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi; uzyskanie dla firmy certyfikatu „Godła” w programie Inwestor w Kapitał Ludzki.

Mariusz Grudzień
Mariusz Grudzień

Trener, coach, Master Trener NLP, certyfikowany konsultant MindSonar®, menedżer, praktyk biznesu, doradca indywidualnego rozwoju zawodowego. Od ponad 22 lat współpracuje z różnymi branżami w kontekście doskonalenia potencjału osobistego, procesów i organizacji. Zorientowany na praktyczne patrzenie na projektowane modele i działania - aby przynosiły założone rezultaty oraz wspierały długofalową strategię firmy. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w eksploracji biznesu, zdobyte na stanowiskach kierowniczych, operacyjnych oraz menedżerskich, które wykorzystuje w codziennej pracy trenerskiej i doradczej. Twórca Instytutu Skutecznego Działania. Jako coach i moderator współpracuje z samozarządzającymi się zespołami.  Od 2006 roku wspiera firmy w przygotowaniu i wdrażaniu zmian w kierunku Organizacji XXI w. Autor szkoleń z zakresu przywództwa i sprzedaży opartych na teorii integralnej K. Wilbera.  

Izabela Mazurek-Turska

HR Business Partner w międzynarodowej firmie z branży IT, HR&Employer Branding Consultant. Posiada 12 lat doświadczenia w branży HR. Specjalizuje się w budowaniu oraz wdrażaniu strategii HR oraz employer brandingowych. Współpracuje z zespołami managerów oraz specjalistów HR, prowadzi konsultacje oraz warsztaty strategiczne dla firm. Wykładowca na studiach podyplomowych Akademia HR Managera oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla Managerów w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy.
Absolwentka studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu Employer Branding Management, jak również HR Manager oraz Coaching w Wyższej Szkole Bankowej. Certyfikowana konsultantka metody TalentQ – systemu badań psychometrycznych, służących do oceny osobowości, umiejętności i kompetencji. W wolnych chwilach prowadzi bloga www.eb-w-praktyce.pl .

Marta Tomczyszyn

Akredytowany coach Międzynarodowej Federacji Coachingu ACC ICF. Z wykształcenia psycholog. Specjalizuje się w psychologii przywództwa. Talent konsultant, praktyk biznesu z ponad 20-letnią praktyką menedżerską w międzynarodowych korporacjach. Od ponad 7 lat dzieli się z kadrą zarządzającą swoim doświadczeniem, które nieustannie wzbogaca o najnowszą wiedzę, rozwiązania i praktyki z obszaru rozumienia i zarządzania ludźmi.

Podczas korporacyjnej drogi zawodowej wielokrotnie uczestniczyła w budowaniu, wdrażaniu i ekspansji firm lub ich działów. Zawsze odpowiadała za ludzi oraz wynik finansowy zarządzanego działu. Kolejność poczucia odpowiedzialności nie jest przypadkowa, bo głęboko wierzy, że o sukcesie przedsiębiorstwa decydują ludzie – ich zaangażowanie, potrzeba rozwoju oraz poczucie spełnienia w tym, co robią.

Matt Olech.jpg
Matt Olech

Doświadczony ekspert w branży marketingu cyfrowego. Przez ponad 11 lat prowadził popularny kanał rozrywkowy Matt Olech. Jego filmy obejrzano łącznie ponad 37 milionów razy. Obecnie jest doradcą marketingowym oraz członkiem zarządu MedMedia Sp. z o.o. Oprócz działalności w mediach społecznościowych, od 5 lat prowadzi szkolenia i warsztaty z tematów związanych z mediami społecznościowymi, wystąpień publicznych oraz produktywności. Przewinęło się przez nie ponad 2000 osób. Laureat nagrody w konkursie „Dziennikarz Roku 2019” w kategorii Social Media. Fan osiągania konkretnych rezultatów.

joanna rajang.png
dr Joanna Rajang

Od ponad 25 lat jest związana z biznesem, współpracuje z polskimi i międzynarodowymi firmami i wykorzystuje psychologię na rzecz wzrostu efektywności i satysfakcji z pracy pracowników. Doktor psychologii i trener biznesu. Master Certificate Coach. Przede wszystkim praktyk. Towarzyszy organizacjom w procesach przechodzenia przez zmiany, w tym w procesach związanych z rozwijaniem relacji opartych jednocześnie na asertywności i współpracy. Na co dzień kieruje zespołem specjalistów w Personel System który realizuje strategiczne projekty rozwojowe dla firm i organizacji. Prowadzi sesje doradcze dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej, specjalistów i konsultantów we wszelkich obszarach związanych z wykorzystaniem psychologii w biznesie oraz z zarządzaniem firmą, tworzeniem jej strategii, misji, kultury organizacyjnej. Praktykuje również jako coach, posiada akredytację na poziomie Master Coach w International Coaching Federation. Wspiera kadry między innymi takich działów w przedsiębiorstwach jak: Marketing, Sprzedaż, Zaopatrzenie, Łańcuch Dostaw, Informatyka, Technika, COK, Pion Obsługi Klienta, Telemarketing – ma zakontraktowanych ponad 3500h coachingowych.  W wolnym czasie piszę książki z obszaru praktycznego wykorzystania psychologii w biznesie. Jak dotąd ma na swoim koncie 6 książek i kilkadziesiąt publikacji naukowych. Ostatnio natomiast wydała książkę „Asertywny Rodzic” traktująca o tym jak reagować na zachowania różne, jak być stanowczym i jednocześnie łagodnym.

Prof. UW dr hab. Krzysztof Walczak

Prof. UW dr hab. Krzysztof Walczak jest partnerem w kancelarii C&C Chakowski & Ciszek, a także redaktorem naczelnym kwartalnika „Monitor Prawa Pracy”. Specjalizuje się w tematyce wynagradzania i motywowania pracowników oraz współpracy pracodawców ze związkami zawodowymi. Oprócz zajęć na Uniwersytecie WSB Merito prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych i MBA m.in. na UJ, UŁ, UAM, SGH, ALK, Uniwersytecie SWPS. Jest autorem i redaktorem wielu publikacji książkowych m.in. „Zasady wynagradzania za pracę u pracodawców – przedsiębiorców w świetle autonomicznych źródeł prawa pracy” „Zbiorowe prawo pracy. Komentarz”, „Komentarz do Kodeksu pracy”, „Prawo pracy (dla sędziów i pełnomocników)”. Jest członkiem Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz Centrum Nietypowych Stosunków Zatrudnienia Uniwersytetu Łódzkiego. 

Joanna Szmycińska-Słowik

HR Business Partner w Geberit Produkcja Sp. z o.o., trener biznesu, coach. Absolwentka Zarządzania i Marketingu oraz Doradztwa Personalnego na UMK w Toruniu, a także podyplomowych studiów z zakresu PR i komunikacji społecznej, prawa pracy oraz Akademii Trenera Biznesu. Zajmuje się wspieraniem menadżerów w ich codziennych wyzwaniach. Bierze także udział w działaniach z obszaru całego HR: Employer Branding, AC, badania kultury organizacyjnej, komunikacja wewnętrzna, programy rozwojowe. Z dużą przyjemnością przygotowuje i prowadzi szkolenia z tzw. miękkich obszarów – twórcze myślenie, przywództwo, praca zespołowa, wystąpienia publiczne. Zafascynowana coachingiem i Analizą Transakcyjną. Prywatnie mama Kalinki i Jagody, wielbicielka kawy, truskawek i jazzu.

Kamila Kisielewska-Ostrowska

Ekspert regionalny na szczeblu menedżerskim w branży finansowej. Specjalista w międzynarodowych korporacjach z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą w oparciu o dedykowane, zróżnicowane wiekowo zespoły w podległych regionach. 
Lista kwalifikacji kluczowych: umiejętność budowania strategicznych relacji biznesowych, znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz efektywnych procesów motywacji, adaptacji i wdrożenia pracowników (onboarding proaktywny) w oparciu o strategię personalną i w korelacji ze strategią firmy, umiejętność wyznaczania celów metodą SMART oraz realizowania efektywnych działań sprzedażowych w przedsiębiorstwie w oparciu o monitoring cyklu sprzedażowego oraz monitoring konkurencji. 
Trener wewnętrzny z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń produktowych, sprzedażowych i proceduralnych  oraz biznesowych prezentacji zewnętrznych. 
Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, tytuł magistra obroniła w Katedrze Prawa Międzynarodowego. Ukończyła także z wynikiem bardzo dobrym następujące studia podyplowe: Zarządzanie Finansami i Marketing (UMK) oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla menedżerów i HR Menedżer w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.  
 

Jakub Lewandowski.jpeg
Jakub Lewandowski

Certyfikowany coach ICC, były trener mentalny reprezentacji Polski AMP Futbol, trener biznesu. Bogate doświadczenie realizuje we współpracy z firmami w Polsce i za granicą. Pasjonat rozwoju i uczenia, wykładowca i współautor kierunków studiów podyplomowych. Uhonorowany przez Prezydenta RP za zasługi dla rozwoju i upowszechniania sportu osób niepełnosprawnych, za osiągnięcia w pracy szkoleniowej i trenerskiej Brązowym Krzyżem Zasługi.